15 maja, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Zbieraj szczękę z ziemi: oto projekt Singer DLS-T o mocy 700 koni mechanicznych

Zbieraj szczękę z ziemi: oto projekt Singer DLS-T o mocy 700 koni mechanicznych

Pierwszy rzut oka

Badanie dynamiki i lekkości spotyka Turbo w jednym z najbardziej skandalicznych samochodów dekady

Podziwiajmy to przez chwilę, dobrze? Myślę, że już byłeś. Może chcesz więcej czasu? Wróć, po prostu sprawdź, czy łuk z tyłu jest tak szalony, jak się wydaje?

Ho, weź to ode mnie. Widziałem ten samochód kilka miesięcy temu jako model z gliny. Nie jestem pewien, czy kiedykolwiek miałem samochód, który oferuje więcej wizualnego rozbłysku błotnika. Proporcje, szerokość, responsywność, tylny spojler… no i skrzydła – zaraz do tego wrócę.

Ogłoszenie – ciąg dalszy strony poniżej

Cóż, dłubać w szczękach, czas na prawdę. To studium dynamiki i lekkości – Turbo, połączenie najnowszych interpretacji Porsche 911 Singera. To było zeszłoroczne studium DLS i Turbo. Innymi słowy, jest to turbodoładowany DLS, choć jak mówią twoje oczy, to wyraźnie nie jest tylko kwestia wkręcenia pary aerozoli do płaskiego 4,0-litrowego i wyrzucenia go za drzwi. Nie tylko dlatego, że ten silnik to 3.8.

Można powiedzieć, skąd pochodzi inspiracja, prawda? Lata 70. Le Mans – a konkretnie samochód, który startował nie tam, ale w wyścigu IMSA w Stanach Zjednoczonych: Type 934/5. Ten samochód zamiatał tablicę Grupy 4 w 1977 roku, wygrywając sześć z ośmiu wyścigów. Założyciel firmy Singer, Rob Dickinson, powiedział: „Z punktu widzenia stylistyki, moją jedyną krytyką tego samochodu jest to, że wygląda na nieco za słaby z przodu i chciałem, aby nasz samochód był mocny z przodu, aby rywalizować z tyłem – i naprawdę chciałem iść do miasta z tyłu”.

Zastanawiam się, jakim cudem spojler Loop jest legalny na drogach? W niektórych krajach tak nie będzie. A może po prostu nie chcesz czegoś takiego dziwnego. W tym przypadku zamiast tego jest ogon kaczki. Przód różni się w zależności od tego, co wybierzesz — chodzi o równowagę wizualną i nadrobienie szaleństwa z tyłu. Ale nie jesteś ograniczony do żadnego z/lub. Możesz wybrać oba.

READ  Ktoś w końcu rozwiązał największy problem Ultimate Marvel vs. Capcom 3 i zdobył Maximilianowi nagrodę w wysokości 5000 $

„Chodzi o to, że niektórzy właściciele chcą, aby ich renowacja była skoncentrowana na torze, z większym tylnym spojlerem i bardziej agresywnym przednim zderzakiem, podczas gdy inni wolą koncentrację na drodze, z kaczym ogonem” – powiedział Dickinson. „Jeśli jednak właściciel chce ostateczna swoboda wyboru. Mogą zamówić oba, a dodatkowe dwa będą dostarczane z przodu iz tyłu w zestawie skrzyń lotniczych. ”

Ogłoszenie – ciąg dalszy strony poniżej

Celem jest oczywiście dodatkowa moc. „Ale to nie jest szaleństwo, super ciąg, to nie jest samochód wyścigowy ani samochód, który koncentruje się na czasach okrążeń” – powiedział dyrektor generalny Singer, Mazen Fawaz. Oczywiście będzie bardzo szybki”, ale podczas gdy celem DLS była idealna równowaga i łączność, tutaj chcieliśmy odtworzyć klimat oldskulowego supersportowego samochodu… A samochód, o którym myślę, to Ferrari F40. Ale możesz go używać i nie musisz być kierowcą wyścigowym.

Tak więc DLS-T będzie miał najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa i stabilności, ale jego sercem jest 700-konny podwójnie turbodoładowany płaski 6-cylindrowy silnik, który wciąż obraca się do 9000 obr./min. Zmiany w DLS są znaczące. Nie był to już silnik całkowicie chłodzony powietrzem – miał teraz głowice cylindrów chłodzone wodą i wentylator chłodzący zamontowany pionowo, aby zasysać powietrze z wlotów tylnej szyby. Są również zasilane elektrycznie, a nie obsługiwane mechanicznie z korby.

Wolnossący DLS potrzebował tych wlotów tylnej szyby, aby wtłoczyć jak najwięcej powietrza do silnika, „ale turbiny generują ogromne ssanie, które sprawia, że ​​DLS-T jest podciśnieniem, dzięki czemu możemy wyciągnąć powietrze z silnika przez pokrycie dachu”, Fawaz powiedział. Tymczasem są boczne wydechy – coś, czego nie widzieliśmy na tych brzegach od TVR Sagaris. „Ciekawe będzie zobaczyć, jak to jest, kiedy naprawdę słuchasz jednego banku płyt z każdej strony” – dodał Dickinson.

READ  OpenAI wprowadza Sora, model AI do konwersji tekstu na wideo

Do obsługi momentu obrotowego wymagana była nowa sześciobiegowa manualna skrzynia biegów. Obecnie jest w fazie rozwoju z Ricardo. „Będzie miał odsłoniętą oprawę i miejmy nadzieję, że będzie tak przyjemny w użyciu, jak oryginalne pudełko G50” – powiedział Dickinson. Tylko napęd na tylne koła. Nie byłoby nic strasznego, gdyby poszedł teraz na wszystkie cztery, prawda?

Otrzymuj najnowsze wiadomości, recenzje i ekskluzywne informacje prosto do swojej skrzynki odbiorczej.

Konstrukcja przedniego zawieszenia została przeniesiona z DLS. „Technicznie nie jest to podwójny przód”, powiedział Fawaz, „to górny wahacz z dolnym wielowahaczem”. Konfiguracja będzie zorientowana na tor i dostępne będą niestandardowe amortyzatory ze zdalnym dostrajaniem. Synchronizacja Singera z Porsche jest zawsze interesująca — opracowali zawieszenie DLS mniej więcej w tym samym czasie, gdy Porsche wyposażyło GT3 w podwójne wahacze z przodu. Teraz najnowsze 911 GT3 RS straciło przednią skrzynkę z powodu dodatkowych wymagań dotyczących chłodzenia – podobnie jak DLS-T. Bagaż musi podróżować z Tobą w pojeździe.

Hamulce są wykonane z ceramiki węglowej i są umieszczone w magnezowych kołach z centralnym zamkiem. Alternatywą jest niesamowity komplet felg BBS deep dish. Przód ma 19 lat, tył 20, a te ostatnie są wyposażone w opony Michelin 345/30 – Cup 2s lub Cup 2R. „Sprawienie, by te duże koła wyglądały tak, jakby należały, jest bardzo trudne, podobnie jak ustawienie odpowiedniej wysokości jazdy – są trochę wyższe niż DLS ze względu na koła” – powiedział Dickinson. „Będzie miał dużo mechanicznej przyczepności, to na pewno”.

Podobnie jak w przypadku DLS, turbodoładowane samochody zostaną odrestaurowane w brytyjskim zakładzie Singera w Oxfordshire. Liczba pracowników Singera podwoiła się w ciągu ostatniego roku i obecnie zatrudnia ponad 500 osób na całym świecie, z czego 350 pracuje w centrum montażowym w Los Angeles. Lista oczekujących na odrestaurowane Porsche 911 wydłuża się do końca 2027 roku.

READ  Microsoft zmienia klawisz Print Screen, aby otworzyć narzędzie do wycinania w systemie Windows 11

Singer zwrócił 75 911 generacji 964 jako DLS i odniósł taki sukces, że planowano uruchomić 99 DLS Turbo. Ceny nie zostały ogłoszone, ale ponieważ DLS wyniósł ponad 2 miliony dolarów, można bezpiecznie założyć, że to przekroczy. To nie ma znaczenia. Zapotrzebowanie na wszystko, co pochodzi od Singera, wydaje się nienasycone, a to obiecuje wywołać szał ekscytacji wykraczający poza wszystko, co firma zrobiła. Do tej pory jego samochody były pięknie wykonane, ale stosunkowo dyskretne. DLS-T zostaje uznany za jeden z najbardziej brutalnych i oburzających samochodów dekady. Przynieś skrzydło.