17 maja, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Ustawa Kongresu ma na celu rozwiązanie problemu ciasnych warunków latania

Ustawa Kongresu ma na celu rozwiązanie problemu ciasnych warunków latania

Miejsce ekonomiczne Lufthansy Alegris.
Lufthansy

  • Niezadowolenie pasażerów z ciasnych miejsc w samolotach rośnie, ponieważ samoloty zajmują coraz więcej miejsc.
  • Ustawa EVAC, sponsorowana przez konsultantów Baldwina i Duckwortha, ma na celu uczynienie samolotów bardziej dostępnymi i bezpieczniejszymi.
  • Ustawa wzywa FAA do uwzględnienia czynników takich jak niepełnosprawność lub wiek podczas pisania wytycznych ewakuacyjnych.

Nie jest tajemnicą, że większość ludzi, którzy latają, nienawidzi swoich miejsc, które są małe i ciasne. Ale siedzenie w samolocie jest nie tylko niewygodne — dla niektórych może być niebezpieczne. Nowa ustawa przechodząca przez Kongres ma na celu rozwiązanie kwestii bezpieczeństwa samolotów dla osób niepełnosprawnych lub innych ograniczeń, które mogą utrudnić ewakuację.

Ponieważ stawki podróży stale wracają do poziomów sprzed pandemii, linie lotnicze starają się odzyskać utracone zyski i przyciągnąć więcej osób do samolotów, szukając nawet modeli, które by to sugerowały.Dwupokładowe siedzenia w samolocie – dużo do Niezadowolenie z podróży autokarem.

Według nowego raportu z Dziennik Wall StreetW 2022 roku FAA zwraca się do opinii publicznej o to, czy rozmiar miejsca w samolocie powoduje problemy z bezpieczeństwem – i do ponad 26 000 komentatorów publicznych, że tak.

„Myślę, że wiele zachowań pasażerów linii lotniczych wynika przynajmniej częściowo z przepełnienia samolotów. A kiedy ludzie są tak zatłoczeni, że nie mogą się swobodnie poruszać bez wpadania na kogoś lub przeszkadzania mu, stają się spięci i źli” jeden z komentatorów napisał do kierownictwa Federal Aviation. „Jestem stary i nie mogę już podróżować, chyba że zapłacę dodatkowo za dodatkowe miejsce. Nikomu nie podoba się ta sytuacja oprócz akcjonariuszy linii lotniczych”.

Inne uwagi zwracały uwagę na możliwość urazów stawu biodrowego lub kolanowego z powodu braku miejsca między siedzeniami. Wzrost i waga były również wymieniane przez wielu jako czynniki, które sprawiają, że latanie jest niewygodne.

READ  Netflix traci subskrybentów, co prowadzi do 25% spadku zapasów

Mam 6’5″ 320 funtów. Człowieku… po większości lotów, które wykonuję, bardzo bolą mnie kolana” – czytamy w innym zgłoszeniu. Bycie ogromną osobą utrudniało poruszanie się po kabinie. W sytuacji awaryjnej bardzo trudno byłoby mi wymanewrować z siedzenia i zejść z drogi, dopóki współpasażerowie nie dotrą w bezpieczne miejsce”.

Teraz Kongres próbuje zająć się potencjalnymi zagrożeniami bezpieczeństwa za pomocą ustawy Emergency Aircraft Cabin Evacuation Act lub ustawy EVAC.

W maju senatorowie USA Tammy Baldwin i Tammy Duckworth ponownie przedstawili ustawę, która została pierwotnie wprowadzona w grudniu 2022 r. Wzywa FAA do „lepszego uwzględnienia rzeczywistych warunków w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich typów pasażerów”. ewakuowany w sytuacji awaryjnej.”, Zwrócenie się do agencji o aktualizację kryteriów ewakuacji w celu uwzględnienia między innymi pasażerów niepełnosprawnych, o różnym wzroście i wadze, a także wielkości i konfiguracji siedzeń w samolocie.

Obecne standardy FAA stanowią, że pasażerowie muszą być w stanie ewakuować się z samolotu w ciągu 90 sekund w przypadku sytuacji awaryjnej, ale autorzy ustawy twierdzą, że wszystkie osoby przebadane pod kątem tych wytycznych były osobami dorosłymi w wieku poniżej 60 lat. W małych grupach zamiast rozważać niektóre samoloty mogą przewozić ponad 200 pasażerów.

FAA musi jeszcze zbadać potencjalne komplikacje spowodowane przez osoby próbujące ewakuować się z bagażem podręcznym, chociaż Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu. propozycję, aby to zrobićzgodnie z rachunkiem.

Oprócz rozwiązania takich problemów linie lotnicze również znalazły się pod presją, np Wysokie koszty utrzymania pilotówWedług raportu agencji Reuters.

Rozmiar miejsca w samolocie od dawna jest kwestią kontrowersyjną, a internetowe „oszustwa związane z podróżami” rzekomo pomagają pasażerom uzyskać więcej miejsca w samolocie, na przykład rezerwując odpowiednio miejsca przy przejściu i przy oknie w nadziei, że ani jeden pasażer nie zajmie środkowego siedzenia i podnieś podłokietniki w przejściu Przed dokonaniem rezerwacji sprawdź rozmiary miejsc w samolotach.

READ  Akcje Tesli spadły o prawie 10%, ponieważ Musk sygnalizuje dalsze obniżki cen

W marcu użytkownik TikTok wywołał kontrowersje, gdy zasugerował „Biedactwo pierwsza klasaSztuczka: poproś pasażerów, aby zarezerwowali cały rząd miejsc podlegających zwrotowi, a następnie anulowali bilety blisko czasu wejścia na pokład, aby usiąść z nimi w rzędzie.

Przedstawiciele Baldwin, Duckworth i FAA nie odpowiedzieli natychmiast na prośbę Insidera o komentarz, która została wysłana poza normalnymi godzinami pracy.