2 maja, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Marvel Studios zmienia swoją strategię kinową po Marvelu – The Hollywood Reporter

Marvel Studios zmienia swoją strategię kinową po Marvelu – The Hollywood Reporter

Wykonaj wszystko, ale nie świetnie Cuda

To moment rozliczenia dla Marvel Studios, firmy produkcyjnej, która od 15 lat jest superbohaterem kasowym. Człowiek z żelaza Na scenie pojawiła się w 2008 roku.

W weekend 10-12 listopada br. Cuda Zadebiutował w Ameryce Północnej kwotą 46,1 miliona dolarów, co było najgorszym otwarciem w historii Marvel Cinematic Universe, które wygenerowało ponad 30 miliardów dolarów światowej sprzedaży biletów do kina. 33. część MCU została dotknięta spadającymi wynikami widzów i oceną B w CinemaScore.

Nie był to jednak pierwszy sygnał ostrzegawczy, że coś jest nie tak w Marvelu w zakresie kontroli jakości, gdy zespół Feige zaczął dwukrotnie produkować programy do transmisji strumieniowej; Cechy Wieczność I Ant-Man i Osa: Quantania Otrzymali także ocenę B CinemaScore, a widzowie zaczęli narzekać, że muszą nadążać za rosnącą liczbą programów na Disney+, aby zrozumieć ogólną historię MCU.

Za kulisami Marvel Studios i Disney doskonale o tym wiedziały Cuda Zanim trafił na duży ekran, miał kłopoty. Źródła podają również, że Feige i jego zespół potrzebowali czasu, aby ocenić swoje teatralne przekonania. Reporter z Hollywood. 8 listopada Bob Iger powiedział podczas rozmowy telefonicznej o zarobkach, że imperium filmowe Disneya „straciło koncentrację” z powodu przedkładania ilości nad jakość.
W pośpiechu, by nakarmić Disney+ pod rządami Boba Chapka (chociaż to sam Iger rozpoczął to przedsięwzięcie przed rządami Chapka) źródła podają, że Feige i jego zespół mocno odczuli ten mandat, ze szkodą dla filmów Marvela.

Dzień później Marvel i Disney ujawniły, że zmniejszą liczbę filmów o superbohaterach, które wypuszczą w 2024 roku, z trzech do jednego. Wiadomość ta została opublikowana pod koniec strajku SAG-AFTRA oraz w czasie przerwy w pracy, która wstrzymała produkcję Deadpool 3jest z pewnością jednym z powodów niektórych zmian dat, ale nie był to jedyny powód, jak podają źródła.

Shawna Levy’ego i Ryana Reynoldsa Deadpool 3 Będzie to jedyny hit Marvela i Disneya o superbohaterach w 2024 roku, a teraz zostanie otwarty 26 lipca zamiast 3 maja. Głośny trzyczęściowy film, w którym występuje Hugh Jackman w roli Wolverine’a, jest pierwszym w swoim rodzaju. martwy basen Zostanie wydany przez Disneya od czasu przejęcia przez niego 20th Century Fox i jest także pierwszym obrazem z oceną R wydanym przez Marvel Studios. Tytuł namiotu jest opisywany jako składający się z wielu wersetów materiał fabularny, który przygotuje grunt pod nadchodzący film Marvela Efektfilmy.

Studia Marvela Kapitan Ameryka: Nowy porządek świataktóry miał trafić do kin 26 lipca, został przesunięty o dziewięć miesięcy na 14 lutego 2025 r. Co da studiu czas na nakręcenie dodatkowego materiału. Film antybohaterowy Marvela Błyskawicaz udziałem Florence Pugh i Sebastiana Stana, zostanie przesunięty z 20 grudnia 2024 r. na 25 lipca 2025 r.

Spośród 2025 tytułów kodz udziałem Mahershala Alego, został opóźniony o dziewięć miesięcy, a data premiery przesunięta z 14 lutego 2025 r. na 7 listopada 2025 r. kod I Błyskawica Planowaliśmy rozpocząć produkcję latem zeszłego roku, ale nie przygotowaliśmy na czas scenariuszy, więc film został zamknięty z powodu strajku scenarzystów w maju. Zmiany daty premiery ogłoszone 9 listopada oznaczają, że Marvel ma cztery zdjęcia superbohaterów ustawione na rok 2025, jeśli zostaną uwzględnione Fantastyczna Czwórka Reboot, którego premiera zaplanowana jest na 2 maja (np martwy basen, Fantastyczna Czwórka przybył z XX wieku), ale to może się zmienić.

Zamiast być bezpośrednią kontynuacją filmu wartego miliard dolarów Kapitan Marvel, Cuda To coś w rodzaju mash-upu. W filmie do Larsona dołącza Iman Vellani, przełomowa gwiazda serialu Disney+ Pani MarvelObok WandaWizjaTeyonah Parris w wersji dla dorosłych Kapitan Marvel Postać Moniki Rambeau. Mieszanie i dopasowywanie postaci w sequelach to plan gry, który Marvel stosował w przeszłości w filmach takich jak Kapitan Ameryka Wojna Domowaw którym wystąpiły prawie wszystkie postacie Marvela, jakie można sobie wyobrazić, ale z zupełnie innymi wynikami, przynosząc w 2016 roku dochody w wysokości 1,15 miliarda dolarów.

Dlaczego po prostu tego nie zrobić Kapitan Marvel 2? Dlaczego produkować? Cuda Kiedy Twoja publiczność poznała postać Brie Larson, poczuła do niej sympatię, a nawet uznała ją za bohaterkę? Co ważniejsze, po co oferować ludziom te same postacie i historie, co w Disney+, skoro oczekujesz, że pójdą razem do teatru? „Disney/Marvel rozcieńczyli swój produkt” – mówi jeden z producentów filmowych. „Oczywiście obraz pęka lub pęka również z innych powodów, ale utrata dużej wartości w wyniku nałożenia obrazu na obraz jest rzadka i trudna do zrealizowania”.

Kapitan Marvel Zadebiutował z kwotą 153,4 mln dolarów w Ameryce Północnej i jest w drodze do zarobków na całym świecie wynoszących 1,13 mld dolarów, nieskorygowanych o inflację. Co prawda film miał wyraźną przewagę w tym sensie, że był drażniony na scenie po napisach z 2018 roku. Avengers: Wojna bez granic,

Natomiast jego honorową gwiazdą był zawodnik w 2019 roku Avengers: Koniec gry (Został wydany pomiędzy dwoma wielkimi filmami Marvela.)

Jak dotąd konkurencyjne DC było studiem superbohaterów, które przeżyło największe wzloty i upadki, a znaczna liczba jego filmów otwierała się za 50 milionów dolarów lub mniej (dla porównania, wiele premier MCU w kraju zaczynało się od 100 milionów dolarów lub więcej). Tego lata, DC światło Zadebiutował z ponurą kwotą 55 milionów dolarów w kraju, a na całym świecie osiągnął 270,6 miliona dolarów.

„Nierówne wyniki wszystkich filmów o superbohaterach w ostatnich latach powinny pobudzić do myślenia, w jaki sposób te filmy są projektowane, realizowane i promowane na rynku” – zauważa Paul Dergarabedian, analityk kasowy w Comscore.

Aaron Koch przyczynił się do powstania tej historii.

READ  Stephanie McMahon Urlop „Sprawa osobista i osobista”