3 maja, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Dungeons & Dragons otwiera się w kasie na całym świecie za 72 miliony dolarów – Deadline

Dungeons & Dragons otwiera się w kasie na całym świecie za 72 miliony dolarów – Deadline

Zaktualizuj do najnowszej…: Jest wyższy niż oczekiwano Paramount / eOne Dungeons & Dragons: Honor wśród złodziei przejąć 71,5 miliona dolarów globalny łuk w ten weekend; obejmuje 33 miliony dolarów z 60 rynków zagranicznych, co znacznie przekracza przewidywane 25 mln USD przed ramami.

Rynki premium w cenie Zjednoczone Królestwo (gdzie dystrybuuje eOne) zajął pierwsze miejsce z kwotą 4,3 miliona dolarów; Meksyk I Australia 2,4 miliona dolarów za sztukę; I Włochy I HiszpaniaNumer 1 zaczyna się odpowiednio od 1,3 miliona dolarów i 1,1 miliona dolarów. Należy również zauważyć, Niemcy Jego łączne zarobki wyniosły 2 miliony dolarów, na trzecim miejscu i Korea Wszedł do gry z 1,4 miliona dolarów startu na drugim miejscu.

w Korei, D&D Przewyższył japońską animację Suzume. podobnie, Chiny Prowadziło go to zdjęcie, które jest na drugim miejscu. Jak ostrzegaliśmy wchodząc w weekend, nie było powodu, aby być nadmiernie zależnym od Chin D&D który mimo to ma wynik 9,2 od mas na Maoyan. W ten weekend zarobił 5 milionów dolarów. Jak zauważyliśmy, ostatnio w Chinach jest problem z hollywoodzkimi filmami. Chyba że słowa „James Cameron” pojawiły się nad tytułem, jak się wydaje. Tytaniczny Zostanie wydany w 25. rocznicę ponownego wydania od poniedziałku, kierując czas lokalny.

zostaw to na boku, D&D Ma trochę wytchnienia przed weekendem wielkanocnym jako opcja dla starszego tłumu Super Mario na pokładzie.

Paramount z pewnością go promował D&D w pełni z talentami we Włoszech, Wielkiej Brytanii i Brazylii już w 2022 roku. Ostatnia trasa obejmowała przystanki w Berlinie, Paryżu, Londynie i Meksyku. Międzynarodowe partnerstwa marek obejmowały Carl’s Jr w Australii i Chile, a także Burger King na Tajwanie i w Hiszpanii, Monteroza w Japonii, Bobble Bobble we Włoszech i Call a Pizza w Niemczech. Specjalistyczny brytyjski browar rzemieślniczy Mondo stworzył lager z limitowanej edycji o nazwie „Hither Thither”, który był sprzedawany zarówno w specjalistycznych kanałach detalicznych, jak i internetowych. La Botanera Hot Sauce została pobudzona w Meksyku dzięki 4,2 milionom opakowań tematycznych, promowanych za pośrednictwem telewizji, radia i cyfrowych billboardów w głównych miastach, a także drukowanych i cyfrowych oznakowań w ponad 500 supermarketach, co łącznie przyniosło 65 milionów wyświetleń.

READ  „Tańcz to wiecznie” – Billboard

Zwróć uwagę, że Francja, Brazylia i Bliski Wschód pojawią się w kwietniu – miejmy nadzieję, że podniosą na duchu zawyżone wyniki.

W IMAX światowa liczba wyniosła 5,7 miliona dolarów, w tym 2 miliony dolarów z zagranicy.

Tymczasem, trzymając się mocno z zeszłego tygodnia, John Wick: Rozdział 4 Osiągnął to, co mógł 35 milionów dolarów z 75 rynków w drugiej ramce. podnieść z boa do 122 miliony dolarów Do 245 milionów dolarów na całym świecie.

więcej…