Disney+ w ciągu tygodnia od premiery w Polsce przyciągnął ponad 1,9 mln widzów.
Jak podaje Nielsen Media, widzowie często oglądali treści serwisu Disney+ na dużych ekranach: telewizorach czy komputerach stacjonarnych/laptopach, które stanowią ponad 81% internautów. Ponad 1,2 miliona widzów obejrzało treści wideo Disney+ na ekranach telewizorów, z czego prawie 430 000 obejrzało na ekranach komputerów (PC/laptop). Odwiedzający spędzali średnio 1 godzinę i 13 minut dziennie na oglądaniu filmów w witrynie.
Dane strumieniowe Nielsena pokazują, że całkowita widownia Disney + wyniosła 1,9 miliona osób w ciągu pierwszych siedmiu dni. To wzrost o około 700 000 osób w porównaniu do pierwszych siedmiu dni HBO Max, które odbyły się w marcu tego roku.
Komentując sukces Disney+, menedżer zaawansowanego skalowania Nielsena, Michał Buszko, powiedział: „Polscy widzowie byli chętni do wypróbowania nowych treści oferowanych przez Disney+, a prawie 400 000 widzów korzystało już z oferty wideo platformy w dniu premiery.
„Odbiorcy, którzy zdecydowali się oglądać treści na platformie, oglądali średnio godzinę i 13 minut dziennie, czyli więcej niż średnia liczba widzów na platformach wideo OTT”.
Buszko dodał: „Pod względem przyzwyczajeń widzów ta usługa jest podobna do innych serwisów typu SVOD, takich jak Netflix czy HBO Max: widzowie wolą oglądać je na większych ekranach i spędzają z nich więcej czasu w weekendy. do dalszego rozwoju tej usługi przesyłania strumieniowego.Będziemy ”.
Związane z
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35