Disney+ w ciągu tygodnia od premiery w Polsce przyciągnął ponad 1,9 mln widzów.
Jak podaje Nielsen Media, widzowie często oglądali treści serwisu Disney+ na dużych ekranach: telewizorach czy komputerach stacjonarnych/laptopach, które stanowią ponad 81% internautów. Ponad 1,2 miliona widzów obejrzało treści wideo Disney+ na ekranach telewizorów, z czego prawie 430 000 obejrzało na ekranach komputerów (PC/laptop). Odwiedzający spędzali średnio 1 godzinę i 13 minut dziennie na oglądaniu filmów w witrynie.
Dane strumieniowe Nielsena pokazują, że całkowita widownia Disney + wyniosła 1,9 miliona osób w ciągu pierwszych siedmiu dni. To wzrost o około 700 000 osób w porównaniu do pierwszych siedmiu dni HBO Max, które odbyły się w marcu tego roku.
Komentując sukces Disney+, menedżer zaawansowanego skalowania Nielsena, Michał Buszko, powiedział: „Polscy widzowie byli chętni do wypróbowania nowych treści oferowanych przez Disney+, a prawie 400 000 widzów korzystało już z oferty wideo platformy w dniu premiery.
„Odbiorcy, którzy zdecydowali się oglądać treści na platformie, oglądali średnio godzinę i 13 minut dziennie, czyli więcej niż średnia liczba widzów na platformach wideo OTT”.
Buszko dodał: „Pod względem przyzwyczajeń widzów ta usługa jest podobna do innych serwisów typu SVOD, takich jak Netflix czy HBO Max: widzowie wolą oglądać je na większych ekranach i spędzają z nich więcej czasu w weekendy. do dalszego rozwoju tej usługi przesyłania strumieniowego.Będziemy ”.
Związane z
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Minister spraw zagranicznych Polski przedstawi stanowisko swojego rządu na historycznym momencie wojny na Ukrainie
Prokurator generalny Polski twierdzi, że poprzedni rząd użył oprogramowania szpiegującego przeciwko setkom ludzi
Prokurator generalny Polski twierdzi, że poprzedni rząd użył oprogramowania szpiegującego przeciwko setkom ludzi