Singapur, 7 września (Reuters) – Sea Limited (Opóźnienie) Shobi przygotowuje się do startu w Polsce i obecnie zatrudnia sprzedawców – poinformowały Reuters dwa źródła firmy, które dowiedziały się o tej sprawie.
Posunięcie to jest pierwszą ekspansją europejskiego e-commerce dla wartej 190 miliardów dolarów grupy technologicznej z siedzibą w Singapurze, której dział gier Karena już działa w regionie.
Shobi jest tam w tym samym czasie Przygotowanie do uruchomienia w Indiach, Po poważnej ekspansji, podał w zeszłym tygodniu serwis Reuters Ameryka Łacińska Od początku tego roku. Czytaj więcej [nL1N2PN1K7]
Jedno ze źródeł powiedziało Reuterowi, że Shobi dokładnie mierzy swoją globalną ekspansję, testując potencjalne nowe rynki.
Dwa źródła, które nie miały uprawnień do wypowiadania się w mediach, zażądały zatajenia nazwy, twierdząc, że Shobi zostanie również uruchomiony w Argentynie w nadchodzących miesiącach.
Według analityków rynkowych, firma już dominuje w handlu elektronicznym w Azji Południowo-Wschodniej, przynosząc na całym świecie 1,2 miliarda dolarów przychodu za kwartał zakończony 30 czerwca.
Polski serwis informacyjny Wiadomoscihandlowe.pl jako pierwszy poinformował o ekspansji Shobi do Polski. Sea nie odpowiedział od razu na prośbę o komentarz.
Firma badawcza Euromonitor szacuje, że polski rynek e-commerce jest wart 16,16 miliardów (19 miliardów dolarów), przy znacznym wzroście w porównaniu z krajami zachodnimi.
Amazonka (AMZN.O) W tym roku ruszyła lokalna strona internetowa, a Alegro, największa domowa firma e-commerce, coraz częściej instaluje własne Paczkomaty.
Raport Fanny Patkin; Edycja Martin Box
Nasze standardy: Zasady Fundacji Thomson Reuters.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35