6 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Ratingi CNN gwałtownie spadły w pierwszych tygodniach pod rządami nowego prezydenta Chrisa Lichta

Ratingi CNN gwałtownie spadły w pierwszych tygodniach pod rządami nowego prezydenta Chrisa Lichta

Nowy szef, gorsze wyniki.

Jak wynika z najnowszych rankingów Nielsena, w ostatnich tygodniach pod przewodnictwem nowo zainstalowanego szefa sieci, Chrisa Lichta, spadła oglądalność giganta telewizji kablowej CNN.

Oglądalność CNN spadła w czerwcu w porównaniu z poprzednim miesiącem – pomimo szerokiego zasięgu sieci w bieżącej sieci. Sesje komisji domowych w środku 6 stycznia 2021 zamieszki w Kapitolu.

W czerwcu program CNN w godzinach największej oglądalności przyciągał każdego wieczoru średnio 654 000 widzów. Spośród tych widzów tylko 148 000 jest w wieku od 25 do 54 lat – jest to główna grupa demograficzna najbardziej poszukiwana przez reklamodawców.

Liczby spadły o 1% w porównaniu z majem, Według The Daily Beast.

Najnowsze dane pokazują, że dzienny skład CNN również powoduje krwawienie wśród widzów.

Widzowie śledzący sieć skurczyli się w czerwcu o 3% z miesiąca na miesiąc do 487 000 widzów dziennie – plus 2% do 104 000 widzów w grupie wiekowej 25-54.

Oceny CNN spadły pomimo intensywnego skupienia się na trwających przesłuchaniach Komisji Izby Reprezentantów w sprawie zamieszek na Kapitolu w dniu 6 stycznia 2021 r.
Washington Post przez Getty Images

W tygodniu od 13 czerwca do 19 czerwca, kiedy Sieć skoncentrowała się w dużym stopniu na sesjach z 6 styczniaPrzyciągnęła średnio tylko 480 000 widzów, co stanowi 13% spadek w porównaniu z majowymi liczbami.

Tydzień 13 czerwca to najmniejsza liczba widzów w ciągu dnia dla CNN od listopada 2015 r.

Z drugiej strony, MSNBC, główny konkurs CNN dla widzów o orientacji liberalnej, miał wspaniały miesiąc w czerwcu, gdy widzowie gromadzili się w stacjach należących do Comcast, aby uzyskać relacje i Analiza sesji Parlamentu.

Relacje MSNBC z przesłuchań w ciągu dnia zgromadziły średnio 767 000 widzów, co stanowi drugą największą liczbę głównych kanałów kablowych. To wzrost o 21% w stosunku do średniej oglądalności w ciągu dnia w maju.

Sieć ma również łączną liczbę 3 milionów odbiorców, którzy dostroili się do sesji oglądania.

W czasie największej oglądalności MSNBC również skorzystał z dramatu z 6 stycznia, a sieć ma średnio 1,28 miliona widzów, co jest dobrym wynikiem dla drugiego miejsca.

W sumie MSNBC odnotowało 30% wzrost oglądalności w godzinach największej oglądalności, a także 23% wzrost liczby widzów w ciągu dnia w czerwcu.

Zarówno MSNBC, jak i CNN śledzą Fox News, król oglądalności kanałów informacyjnych, który jest własnością Fox Corp. , siostrzana spółka News Corp.

Licht został wybrany na kierownictwo CNN, zastępując Jeffa Zuckera, który zrezygnował zaledwie kilka tygodni przed przejęciem przez nowo połączony podmiot Discovery Warner Bros. Stery sieciowe i siostrzane właściwości mediów.

Były producent wykonawczy Late Night Show Stephena Colberta w CBS chce skierować CNN z dala od partyzanckich komentarzy, upartych komentarzy i więcej w kierunku trudnych wiadomości.

Według serwisu informacyjnego Mediaite, Licht poinstruował producentów CNN, aby: Unikaj opisywania zarzutów byłego prezydenta Donalda Trumpa o oszustwa wyborcze podczas wyborów 2020 jako „wielkie kłamstwo”.

Szef CNN zasugerował, że programy powinny zamiast tego sygnalizować Bezpodstawne zarzuty Trumpa Jako „Kłamstwa Trumpa wyborczego” lub „Kłamstwa wyborcze”.

Licht twierdził, że użycie wyrażenia „Wielkie kłamstwo” zasadniczo powiela „markę” Partii Demokratycznej i szkodzi obiektywności CNN w jej relacjach.

jacht też jest Podobno zauważono najlepszych nadawców CNN — w tym postacie takie jak Brian Stelter i Jim Acosta — aby sprawdzić, czy mogą trzymać się nowego nastawienia sieci na mniej partyzantów. Reporterzy, którzy nie potrafią dostosować się do zmiany trendu CNN, mogą zostać zmuszeni do odejścia.

Ponadto Licht polecił producentom CNN skontaktowanie się z dnem Wykorzystanie sieciowe banerów „Breaking News” Podczas relacji na żywo – taktyka przyjęta pod okiem Zuckera.