27 lipca, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Najlepsze, najgorsze i najbardziej WTF – od Beyoncé po Bennifer

Najlepsze, najgorsze i najbardziej WTF – od Beyoncé po Bennifer

Usuń niebieskie cekiny, wypoleruj łyżwy i zacznij wysyłać prezenty gratulacyjne Taylor Swift. Ponieważ kraj brał udział w bezsensownej orgii kapitalizmu, znanej również jako Super Bowl LVIII, prawdziwi ludzie wiedzą, że chociaż Chiefs zwyciężyli w końcówce meczu z 49ers po dogrywce, prawdziwe najważniejsze wydarzenia z każdej niedzieli Super Bowl To niesamowite strony . Sądząc po pułapkach przeszłości, w niektórych latach reklamy są wręcz dziwaczne, podczas gdy inne epoki w większości skupiają się na bolesnych emocjach. Był nawet rok, kiedy zmarł pan Bennet (Drżenie)

W przypadku wersji Big Game z 2024 r., której akcja rozgrywa się w Vegas, reklamodawcy zdecydowali się postawić na spektakl: główne odkrycie (zło! Beyonce!), wielkie gwiazdy i powracający ulubieńcy (Jennifer Coolidge, Ben Affleck, Tom Brady). Każde 30 sekund miało cenę 7 milionów dolarów.

Oto niektóre z najbardziej ekstrawaganckich, olśniewających i wątpliwych reklam, które pojawiły się podczas Super Bowl LVIII.

Beyonce
Verizon

Naklejka z YouTube'a

Potos? Zatoka Barowa? „Porzucić nową muzykę?” Tylko Beyoncé mogła zamienić Verizon, firmę znaną z banalnych reklam typu „Can You Hear Me Now”, w wywołujący hashtag komentarz na temat wysiłków celebrytów, by złamać ich dusze (mam na myśli złamać Internet). „Your and My Queen” nie tylko pojawia się w tej zabawnej i epickiej reklamie, ale także zapowiada nową muzykę w formie drugiej części swojej trzyczęściowej reklamy renesans Project – album country gwiazdy, o którym od dawna krążyły plotki (zaraz po nim ukazały się dwa nowe single: „Texas Hold 'Em” i „16 Carriages”). To kolejne W dla jasnej gwiazdy.

Scorsese
Powierzchnia kwadratowa

Naklejka z YouTube'a

Zapomnij o Taylorze i Jasonie: najciekawszym dynamicznym duetem roku byli Marty i Francesca. Tak, legendarny reżyser i jego córka, aktorka z pokolenia Z, od jakiegoś czasu tworzą magię na TikToku. (Widzieliście film, w którym reżyser odnalazł najnowszą gwiazdę Hollywood: samica psa?) Na szczęście osoby odpowiedzialne za tworzenie witryn internetowych Squarespace chciały wziąć udział w całej zabawie i przedstawiły tę dwójkę w ujmującym zwiastunie ojca i córki, przedstawiającym duet próbujący zbudować stronę internetową. Było to wydarzenie poprzedzające reklamę Big Game, z puentą, na którą mógł wymyślić tylko zagorzały nowojorczyk Marty.

READ  „Saturday Night Live” idzie w ciemno w strajku pisarzy – różnorodność

Tymo?!
Timo

Naklejka z YouTube'a

Dawniej mało znane centrum handlowe Pokryty Terroryzował amerykańską opinię publiczną mnóstwem reklam graniczących z globalnym nękaniem. Chociaż wszyscy jesteśmy za zapewnieniem wspomnianego powyżej potwora z pomarańczowymi strzałkami Jeffa Bezosa, zdrowej konkurencji, na miłość do wszystkiego, co święte, proszę, pozwólcie na to, nie zmuszając naszych oczu do oglądania kolejnej reklamy Temu. Aby uzyskać dowód, przejrzyj reakcję Internetu na atak, która mieści się gdzieś pomiędzy szokiem a wrogością.

J Cole’a
Odkryte przez kartę

Naklejka z YouTube'a

Od czasu jej zasłużonego powrotu jako część obsady Biały lotos, Coolidge była zwyczajną kobietą Stara Marynarka Wojenna I Elfie kosmetyki (Z jej karłowatym spotem emitowanym podczas ważnego meczu w zeszłym roku). Teraz dodaje do tego kartelu kart kredytowych Discover z reklamą podobną stylem i humorem do wszystkich pozostałych.

A 30 Skała Zjazd
Rezerwacja.com

Naklejka z YouTube'a

Witrynie poświęconej planowaniu wakacji nie są obce głupie reklamy przedstawiające najlepszych współczesnych komików (patrz: zeszłoroczna witryna z udziałem Melissę McCarthy). Na rok 2024 w serwisie zatrudniono Tinę Fey jako absolwentkę 30 Skała Spotkanie z udziałem innych członków obsady, Jane Krakowski i Jacka McBrayera, w zabawnej scenerii, podczas której wszyscy przez cały dzień udają Faye. Jednak wisienką na torcie była epizod z Glenn Close i tak, Fey była tak samo zaskoczona jak ty. Wygląda na to, że cała zabawa się opłaciła: jeszcze przed premierą transmisji w Big Game klip na YouTube miał już prawie 100 milionów wyświetleń.

Gina Ortega i Abuelas
Doritos Dynamitas

Naklejka z YouTube'a

Słowo dla mądrych: Nie zadzieraj z nikim Abuela Na misji. W przypadku tej głośnej i tętniącej życiem knajpy Doritos (która zatyka zawinięte chipsy tortilla zwane Dynamitas) zostajemy zabrani na szaloną przejażdżkę, gdy dwóch twardych… Abuelas (oczywiście o imionach Dina i Meta) zostają zdradzeni w najwyższym stopniu, gdy ktoś… Dech zapierać ze zdziwienia! – bije ich do ostatniej paczki chipsów ziemniaczanych. Zmiana scenariusza z Jenną Ortegą i Dannym Ramirezem w rolach głównych była zgrabnym i triumfalnym wznowieniem marki chrupiących przekąsek.

READ  Wordle Today (nr 660): odpowiedź i wskazówki Wordle'a na 10 kwietnia

Szybki
Cetaphil

Naklejka z YouTube'a

Wybierz własną opinię: A) Cóż za absolutnie cudowne miejsce o świętej więzi między ojcami i córkami oraz o tym, jak Taylor i Travis zjednoczyli kraj w pięknej, pełnej miłości harmonii. b) Jak ta chciwa firma odważyła się wykorzystać relację między dwojgiem ludzi do sprzedaży kremu do skóry, wyświetlając niechronione prawem autorskim zdjęcia bransoletek przyjaźni, czerwonych koszul oraz numerów 13 i 89?! I najgorsze: on Prawdopodobnie przesłane od twórcy TikTok bez źródła.

Bennifer uwielbia Dunkina
Dunkin

Naklejka z YouTube'a

Co się dzieje z gwiazdami i ich zamiłowaniem do delektowania się Dunkin' Donuts? Krytycznie ocenia Adama Sandlera Jack i Jill, Jedynym jasnym punktem był gwiazdor Al Pacino rapujący o fikcyjnym napoju cappuccino dostępnym w sklepie, Dunkaccinos. Następnie w zeszłym roku, po tym jak zdjęcia Bena Afflecka potykającego się o produkty Dunkin' Donuts stały się wirusowe, wystąpił w prawdziwej reklamie marki (wspaniałe posunięcie marketingowe, które doprowadziło do dnia najlepiej sprzedającego się firmy w historii). Teraz Affleck wraz z żoną Jennifer Lopez oraz kumplami Mattem Damonem i Tomem Bradym ponownie walczą o tytuł Dunkin’. (I na dokładkę dorzuć Jacka Harlowa i Grubego Joe.) Jaki wpływ ta firma ma na celebrytów naszego narodu?

Pan T
Skechers

Naklejka z YouTube'a

Słuchaj, idioto! Kiedy pan T. mówi, nie mamy innego wyjścia, jak tylko otworzyć nasze cholerne uszy i słuchać. Firma produkująca tenisówki Skechers sprytnie wykorzystała ikonę lat 80. wraz z nadawcą NFL Tonym Romo w tej sprytnej reklamie, która odzwierciedla fakt, że w nazwie Skechers nie ma litery „T”… poprzez umieszczenie pana T. W Skechers. Logiczny? Dobry. Żal mi głupca, który nie kieruje się tak prostym i przyjemnym założeniem.

Antyszczepionkowiec, którego nie znoszą jego bliscy
Wartości amerykańskie

Naklejka z YouTube'a

Wszyscy wiemy, że Robert F. Kennedy to zwariowany teoretyk spiskowy – jak ten odległy wujek, którego spotykasz na przyjęciach rodzinnych i z którym grzecznie rozmawiasz, odliczając sekundy do końca. Decyzja jego komitetu ds. akcji politycznej o odtworzeniu kultowej i chwytliwej reklamy z kampanii wujka, jednej z najlepszych reklam, jakie kiedykolwiek stworzono w tym medium, wraz z obrazami z lat 60. XX wieku, była nieszczera i oportunistyczna (po prostu Zapytaj mojego siostrzeńca Bobby'ego Shrivera, który powiedział, że jego zmarła matka będzie „przerażona jego morderczymi poglądami na temat opieki zdrowotnej”). RFK Jr. w dziwacznym posunięciu przeprosił nawet, jeśli reklama „spowodowała ból komukolwiek w mojej rodzinie”. Na Twitterze Choć wydaje się, że się od tego dystansuje, przypina też ogłoszenie na swoim profilu na Twitterze. Uczyń to logicznym.

READ  MHD, francuska gwiazda rapu, skazana na 18 lat więzienia za morderstwo – ostateczny termin

Wspólny

Jeden z Uber Eats
Uber Eats

Naklejka z YouTube'a

Kontynuując swoją wspaniałą tradycję prezentowania szalonej reklamy wypełnionej różnymi gwiazdami, Uber Eats zrobił to ponownie, tym razem ze swoimi starymi polubieniami przyjaciele (Jennifer Aniston, David Schwimmer), wybitni artyści (Jelly Roll), a nawet samotna milionerka (Victoria Beckham) i jej mąż (David Beckham). Cameo jest miłe, gdy zaskakuje. Ale wypełnienie całej reklamy reklamami, które wydają się nieproporcjonalne, jest jak oczekiwanie na przejażdżkę kręcącą się w kółko.