Warner Bros. Aktualny problem public relations z Blask Gwiazda Ezra Miller – aka „Problem PR #834” Warner Bros. połykanie Odkrycie w chwili” – być może osiągnąłeś pewien poziom odprężenia wreszcie. dla każdego THRMiller (który był przedmiotem prawdziwych raportów na poziomie Jokera o procesach sądowych i domniemanych zachowaniach przestępczych w ciągu ostatnich kilku lat), Podobno spotkał się z managerami studia Michael De Luca i Pamela Abdi w tym tygodniu i obiecali, że wezmą ostatnią randkę Zobowiązanie do szukania pomocy w problemach ze zdrowiem psychicznym (a tym samym przypuszczalnie stworzył mniej szumu dla filmu z ich powodu) na serio.
takie jak THR Notatki ze spotkania, które również pojawiły się na Millerze Agent, Scott Metzger, podpisał kontrakt tego samego dnia jeden z nich Dziewczyna nietoperz Oferty pogrzebowe że twórcy tego zamkniętego obiegu mieli działkę należącą do Warner Bros.; Liczba ludzi Wskazują na podwójne standardy jestem w drodze ten który Film został zabity tylko za użyteczność odpisać podatkia film Millera wydaje się żyć za wszelką cenę, mimo rosnącej liczby nagłówków z ich nazwiskami.
Kwestie związane z Millerem były zróżnicowane i dziwne, oczywiście, ponieważ narastały coraz głośniej I niepokojąca seria oskarżeń i kontr-oskarżeń. Co jednak nie jest abstrakcyjne, Chodzi o wpływ tego na postrzeganie Blaskco rodzi poważne pytania o to, czy film – duża część nieustających wysiłków Warnera, aby przepakować franczyzy superbohaterów w spójny rdzeń – pozostanie stabilny do daty premiery 23 czerwca 2023 roku.
Miller wygłosił publiczne przeprosiny w połowie sierpniawraz z zobowiązaniem do pracy nad swoim zdrowiem psychicznym w celu zmniejszenia liczby nagłówków „Ezra Miller terroryzuje mały naród wyspiarski”, które niedawno zalały Internet.. Aktor (który według anonimowego źródła uwielbia grać we Flasha, I nie chce stracić tej roli) Podobno wiele wspomniał De Luce i Abdy’emu, którzy niedawno przeszli z MGM do Warner Bros. Ostatnio zatłoczone Discovery. Sam film jest w fazie postprodukcji. David Zaslav, dyrektor generalny Warner Bros. Discovery obejrzał część filmu, którego budżet wynosił 200 milionów dolarów, i był zadowolony z wyniku.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Prawdziwa kobieta „Mały renifer” twierdzi, że „Richard Judd mnie śledzi”
Burmistrz Florydy Charles Burkett ostro krytykuje policjanta za potraktowanie „przestraszonej” Gisele Bündchen podczas zatrzymania w ruchu drogowym
Hawaje zostały anulowane przez CBS po 3 sezonach