14 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Wideo: Witamy w teście terenowym Value Bike 2022 — pełne zawieszenie i sprzęt w przystępnej cenie

Wideo: Witamy w teście terenowym Value Bike 2022 — pełne zawieszenie i sprzęt w przystępnej cenie

Witamy w PINKBIKE x BETA 2022

Test w terenie wartości roweru

9 pełnych komentarzy i hardtaili zgranych i posortowanych


Tekst: Mike Levy, zdjęcie: Tom Richards

Pamiętasz, że pewnego razu sprawdziliśmy rower szlakowy za 9000 USD i byliśmy naprawdę rozczarowani? Chcę komunikować się z dr WhatsApp. Okazuje się, że gdy wrzucisz masę fantazyjnych części do fantazyjnej ramy, produkt końcowy też jest fajny i prawdopodobnie nie jest do niczego, co czasami pozostawia nam niewiele do powiedzenia poza bezsensownymi frazesami i frywolnymi krytykami dotyczącymi prowadzenia kabli lub łańcuch. ochrona.

Ale wybierz ten numer do mniej niż 3500 USD za rower z pełnym zawieszeniem lub hardtaile, które kosztują poniżej 2100 USD, a sprawy stają się o wiele ciekawsze. Tym razem załoga udała się na południe, do Tucson w Arizonie, na coroczny test terenowy motocykla, podczas którego dziewięć niedrogich maszyn zmierzyło się ze sobą na nierównych, kamienistych pustynnych szlakach. Po dwóch tygodniach jazdy możemy (prawie) uzgodnić, który rower robi największe wrażenie, co nas najbardziej przeraża oraz ile horchaty może skonsumować ludzki organizm, zanim będzie potrzebował poważnej pomocy medycznej.

Bądźmy ze sobą szczerzy: stalowe ogony mogą być świetną zabawą, ale podejrzewam, że większość z nas wolałaby jeździć na rowerze z pełnym zawieszeniem przez większość czasu. Wadą dla niektórych jest to, że z pewnością zapewniają większy komfort, przyczepność i prędkość niż tylko przednie zawieszenie, ale dodatkowe ruchome elementy oznaczają również więcej pieniędzy, wagi i złożoności. Nie stanowi to problemu, jeśli nie masz nic przeciwko wydawaniu dużych pieniędzy, ale to inna historia, jeśli Twój budżet wynosi 3500 USD lub mniej, tak jak zrobiliśmy to w przypadku naszych pięciu rowerów z pełnym zawieszeniem. Wiele do omówienia w naszych następnych recenzjach.

Chcesz mieć rower górski, ale nie masz dużo pieniędzy do wydania? Podczas gdy platformy z pełnym zawieszeniem wykonane prawie w całości z włókna węglowego trafiają na pierwsze strony gazet, sprzęt zapewnia prostszy, a przez to tańszy sposób na rozpoczęcie jazdy. A ponieważ nie płacisz za dodatkową geometrię, materiały i wszystkie te piasty, często ma on świetną specyfikację, do której nawet podobny cenowo rower z podwójnym zawieszeniem nie może się zbliżyć.

Ale to nie tylko dla budżetowych rowerzystów, ponieważ ci, którzy nie mogą przetrwać sezonu bez zerwania kolejnego zestawu rozpórek, zniszczenia kolejnego zestawu łożysk lub wysadzenia kolejnego amortyzatora, mogą mieć więcej szczęścia – i mniej czasu na jazdę na rowerze —niż trasa wyboru Hardtail.

Jak wybieramy rowery?

za pomocą „Wybierać,„To, co naprawdę mam na myśli, to”Prosimy o przesłanie nam dowolnego dostępnego roweru.„Jeśli kiedykolwiek próbowałeś kupić sobie nowy rower w ciągu ostatnich kilku lat, a nawet tylko części roweru, już wiesz, że bardziej prawdopodobne jest, że utkniesz w Arce Przymierza niż 12-biegowy tarczy i przerzutki, których już szukałeś. Jednak w pewnym sensie Kazimer ładnie opowiedział o swoim sposobie na zdobycie pięciu rowerów z pełnym zawieszeniem, które można kupić za 3500 USD lub znacznie mniej, oraz czterech hardtaili, które kosztują mniej niż 2100 USD.

Tak, można było użyć jeszcze dwóch rowerów. Tak, po wydarzeniu niektóre ceny wzrosły. I tak, Casimir potrafi być całkiem czarujący, kiedy chce, ale to nie znaczy, że nie powinieneś mówić mu, jak bardzo byłeś rozczarowany, że nie był w stanie zdobyć dokładnie takiego roweru, jakim chciałeś – którym chcesz – być. sprawdzone w tym teście terenowym.

To nasz dziesiąty test terenowy i nie obejmuje on nawet wszystkich podróży, które Casimir i ja odbyliśmy przez lata, zanim mieliśmy dla nich nazwę, więc mamy proces testowania w tym momencie. To nie jest skomplikowane: pojedź na krótką jazdę próbną, a potem wykonaj inną pracę. Następnie zrób jeszcze jedną rzecz i jeszcze jedną, a potem kolejny zestaw. Gdy skończymy, udajemy się na kilka kursów testowych, a po powrocie z kursów testowych udamy się na niektóre kursy testowe. Potem, kiedy wrócimy, przechodzimy do kilku innych… Cóż, rozumiesz; Nic nie przebije krótkich, powtarzalnych okrążeń na torze, który pasuje do każdego typu roweru, na którym jeździmy.

Te częste testy są kluczowe, ponieważ pozwalają nam znacznie lepiej porównywać porównywalne rowery, niż gdybyśmy jeździli na nich w odosobnieniu, i podkreślają zauważalne różnice w geometrii, działaniu zawieszenia i specyfikacjach roweru. Tylko nie nazywaj tego strzelaniną, dobrze?

Wszystkie te okrążenia nie liczyłyby się tak bardzo, gdyby tory składały się z więcej niż jednego toru rakietowego. Ale z tego samego powodu, chociaż lubimy wyglądać, jakbyśmy wiedzieli, co robimy na naszych zdjęciach jeżdżących po nierównym terenie, żaden z tych niedrogich rowerów nie jest stworzony do linii „zrób albo zgiń”. W rzeczywistości muszą jeździć po jednym torze, który odpowiada ich intencjom, co, jak sądzę, jest torem od lekkiego do średniego z kilkoma dość szorstkimi elementami dorzuconymi na dokładkę.

I to jest dokładnie to, co dał nam Tucson; Pofałdowane szlaki z mieszanką trudnych podjazdów przy niskiej prędkości i szybkich, postrzępionych podjazdów, wszystkie wysadzane spiczastymi głazami i albo całkowicie, albo bez przyczepności, aby utrzymać nas w trzeźwości. Żagiel był w większości gładki, chociaż w ciągu dwóch tygodni jazdy było kilka wypadków, jak można się spodziewać, a także mamy pewne problemy mechaniczne, o których powiemy w naszych nadchodzących filmach przeglądowych. Aha, i wtedy Palmer musiał ręcznie szyć tylną oponę Maxxisa, aby wydostać się z pustyni przed zmrokiem, ale w przyszłej audycji przejdziemy do historii zakulisowych.

Nasze testy terenowe dla wartościowych rowerów różnią się nieco od regularnych przeglądów grupowych, ponieważ mniej przejmujemy się używaniem opon kontrolnych w celu zrównoważenia przyczepności i wydajności, a mniej skupiamy się na mierzeniu czasu okrążeń. czemu? Cóż, podejrzewamy, że jeśli szukasz roweru w tym przedziale cenowym, prawdopodobnie będziesz chciał dowiedzieć się więcej o tym, jak zachowuje się tak, jak jest, a nie jak działa po zainstalowaniu gumy za 250 USD, która jest o wiele lepsza niż jakiekolwiek inne opony, które przyszedł czas na rower.

Innymi słowy, jeśli wydajesz wszystkie ciężko zarobione żetony zabawy na rower, który kosztuje 3500 USD lub mniej, specyfikacje zdecydowanie mają znaczenie i nie chcemy ignorować tego ważnego czynnika.

Mówiąc o zaciemniających się rzeczach, czas naszych okrążeń zawsze będzie miał znaczenie podczas tych spotkań, ponieważ daje nam to kolejną miarę do porównania i omówienia, ale wiemy również, że dwusekundowa różnica między dwoma cenowymi rowerami zdecydowanie nie jest . t oznacza, że ​​jeden jest lepszy od drugiego. Przecież może rano nasze nogi czuły się lepiej, a może to ta cała horchata sprawiła, że ​​tak szybko biegałam i upuszczałam Casimira?

Ponieważ jednak nasze dziewięć testowych motocykli tak bardzo różni się geometrią, osiągami zawieszenia i specyfikacjami, nie zdziw się, jeśli zauważysz pewne znaczące różnice w zestawieniu rozrządu. Jednak to, ile zapasów umieścisz w tych liczbach, zależy od Ciebie.

Niemożliwa wspinaczka, (brak) testu umiejętności i Huck do płaskiego

Chociaż stoper nie kłamie, to tak naprawdę na Niemożliwej Wspinaczce i Huck to Flat opieramy nasze decyzje zakupowe, prawda? To znaczy, nie byłby to test terenowy bez jakiejś bezsensownej wspinaczki przed uderzeniem w dno płaskiego zjazdu naleśnikowego, więc możesz spodziewać się, że seria zakończy się Mattem Beerem jadącym wszystkimi dziewięcioma tymi rowerami na coś bardzo stromego, a potem z coś głupiego.

Tym razem nie robimy testu umiejętności. Wiem, wiem, możesz być z tego powodu tak samo zdenerwowany jak ja, ale wysłuchaj mnie; Biorąc pod uwagę wartość rowerów z różnymi oponami, w tym czterech z oponami pełnymi, pomyśleliśmy, że lepiej poświęcić nasz czas na robienie czegoś innego, dlatego dodatkowy podjazd został zastąpiony filmem, w którym przedstawiono wszystkie elementy wszystkich motocykli, które zaimponował nam najbardziej. Porozmawiamy w nim o budżetowych widelcach, napędach, hamulcach, wale regulowanym i innych częściach, które działały najlepiej, a także o kilku rzeczach, które zdecydowanie nie działały.

Mike Casimer, Alicia Leggett, ja i Ryan Palmer z PETA spędziliśmy dwa tygodnie w Tucson w Arizonie, oceniając i porównując nasze dziewięć motocykli testowych, jedząc meksykańskie jedzenie na każdy posiłek dnia, w tym lunch przed obiadem, drugą kolację i ciepłe churros o północy.

Jak zwykle zadania testowe zostały podzielone między kilku rowerzystów, aby dać nam pewną perspektywę na to, jak sprawuje się każdy rower; Zgadzamy się w większości rzeczy, ale nie we wszystkim, co pozwala nam spokojnie dyskutować o naszych różnych opiniach, jak dobrze przystosowani dorośli. Tak, tak to poszło…

Matt Berg
Wysokość: 5’10″/178 cm
Waga: 170 funtów / 77 kg
Uwagi: Redaktor techniczny, ma alergię na wszystko

Mike Casimer
Wysokość: 5’11” / 180 cm
Waga: 160 funtów / 72,6 kg
Uwagi: Dyrektor redakcyjny ds. technologii, zwróć uwagę na sceptyków kosmicznych
Alicia Leggett
Wysokość: 5’10″/178 cm
Waga: 148 funtów / 67 kg
Uwagi: Redaktor wiadomości Nadgodziny jako redaktor techniczny

Mike Levy
Wysokość: 5’10″/178 cm
Waga: 155 funtów / 70 kg
Uwagi: Tech Editor, nie jestem pewien, czy to kosmici, czy jaszczurki
Ryan Palmer
Wysokość: 6 cali / 183 cm
Waga: 200 funtów / 90 kg
Uwagi: Starszy redaktor techniczny wersji beta, zbyt słaby, by być aroganckim

Podczas gdy jesteśmy Ryanem, Casimirem, Mattem, Alicią i mną przed kamerą podczas tych próbnych projektów w terenie, nasza piątka nawet nie wie, jak narysować ostrość ani gdzie zainstalować film. Bylibyśmy całkowicie zagubieni bez naszej wyczerpanej ekipy filmowej i fotograficznej – Maxa Barrona, Toma Richardsa, Leara Millera – którzy nie tylko upewniają się, że jesteśmy głównie skupieni, ale także potrafią sprawić, że wyglądamy dużo lepiej niż w rzeczywistości. A potem, po dwóch tygodniach kręcenia, zamykamy je w Jaskini Wyzwolenia Pinkbike i po prostu karmimy Timbitami przez małą dziurkę w ścianie, aż wyjdą po drugiej stronie, bladzi, grubi i z ostatnim filmem seria na.

Mówiąc o końcowych filmach, na którą recenzję roweru czekasz najbardziej? Który rower wygląda najmniej obiecująco?