Ciekawie będzie zobaczyć, czy nowy dyrektor generalny Grupy H&M zainicjuje jakiekolwiek istotne zmiany strategiczne, ale na razie firma kontynuuje swoją zwykłą ścieżkę powolnego i stałego rozwijania swoich mniejszych marek.
Najnowszym osiągnięciem jest to, że nordycka marka modowa i lifestylowa Arcade poszerzy swoją obecność w Europie o flagowy sklep w Warszawie.
Będzie to jego pierwsza lokalizacja w Polsce, która ma już dobrze rozwinięty sektor handlu detalicznego odzieżą i jest właścicielem odnoszących ogromne sukcesy gigantów handlu detalicznego LPP, Reserved i Chinze.
Firma nie podała tam więcej szczegółów na temat premiery, więc nadal nie wiemy dokładnie, gdzie będzie znajdował się sklep ani kiedy zostanie otwarty.
W zeszłym roku grupa wprowadziła na Łotwę markę Orchid, a wiosną tego roku otworzy swój pierwszy sklep we Włoszech, debiutując w Mediolanie. Jesienią ubiegłego roku marka zrobiła nietypowy krok, uruchamiając swój pierwszy sklep w londyńskiej dzielnicy Selfridges w większej lokalizacji.
Arket został uruchomiony po raz pierwszy w 2017 roku na londyńskiej Regent Street, a w ostatnich latach rozwijał się bardzo stopniowo. Wiosną ubiegłego roku miała zaledwie 27 sklepów na 12 rynkach i była obecna w Internecie na 31 rynkach.
Copyright © 2024 FashionNetwork.com Wszelkie prawa zastrzeżone.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Polska twierdzi, że mroźna zima może spowodować nową falę ukraińskich uchodźców
Polska nie pozwoli Ukrainie przystąpić do UE, dopóki nie zostanie rozwiązana kwestia masakry podczas II wojny światowej – powiedział wicepremier.
Produkcja w Polsce wzrosła w czerwcu o 219 sztuk