25 kwietnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Victoria's Secret nazwała Sophię Girau, modelkę numer jeden z zespołem Downa

Victoria’s Secret nazwała Sophię Girau, modelkę numer jeden z zespołem Downa

Sophia Girao, 24-letnia Portorykanka z zespołem Downa, występuje w najnowszej kampanii bielizny Victoria’s Secret.

Źródło: Sekret Wiktorii

sekret Wiktorii W piątek poinformowała, że ​​wprowadza na rynek nową kolekcję powierników, Love Cloud, którą będzie promować 24-letnia modelka Sophia Girau.

Jirau to pierwszy model z zespołem Downa oferowany przez bliskiego sprzedawcę. Urodzona w Portoryko modelka, która zaczęła pracować jako modelka trzy lata temu, powiedziała Wall Street Journal, że chciałaby inspirować innych.

„Nawet jeśli mają zespół Downa, nadal mogą być modelkami, nadal mogą znaleźć pracę” – powiedziała gazecie.

Jirau prowadzi własną kampanię, Sin Limites, która podnosi świadomość na temat zespołu Downa.

Stworzona z myślą o wygodzie przez cały dzień kolekcja Love Cloud będzie promowana przez 18 modeli o różnym tle. Kampania skupia się na uczczeniu wszystkich kobiet, zgodnie z Victoria’s Secret.

„W ramach tej nowej linii wprowadzamy na rynek wysokiej jakości biustonosze i figi w kształtach, które pasują do potrzeb każdej kobiety, w ramach naszych nieustających wysiłków na rzecz opracowywania produktów, które wspierają kobiety i wspierają ich indywidualne podróże” – powiedziała Jenny Schaeffer, Chief Design Officer, at oświadczenie.

Niedawno Victoria’s Secret rozszerzyła swoją markę o bardziej zróżnicowane modele, takie jak Valentina Sampaio z Brazylii, pierwsza transpłciowa modelka sprzedawcy, która również bierze udział w tej kampanii. W ostatnich latach odbyło się również więcej spotkań plus size, ponieważ firma dąży do tego, aby stać się bardziej inkluzywnym. Victoria’s Secret’s Pink ogłosiła w czwartek nominację nowego ambasadora marki plus-size, gwiazdy TikTok, Remi Badera.

Firma chce być bardziej inkluzywna, ponieważ jej sprzedaż w ostatnich latach miała problemy, ponieważ konsumenci odrzucili jej nadmiernie zseksualizowane obrazy. Mimo że pozostała dominującą marką w kategorii bielizny, konkurenci tacy jak Amerykański orzeł Aerie, Cuup i ThirdLove zdobywały coraz większy udział w rynku. W lipcu zeszłego roku ujawnił plan powrotu, który obejmował przeprosiny od swojego dyrektora generalnego, Martina Watersa.

READ  Serial Gilded Age został przedłużony na trzeci sezon w HBO

– Pomyliliśmy się – powiedział Waters. na czas. „Straciliśmy kontakt ze współczesną kobietą”.