Republika Irlandii może nie uczestniczyć w Mistrzostwach Europy UEFA w Rosji, ale twórcy popularnej polskiej marki piwa Diski prowadzą kampanię w należącym do Rzeszy Irish Daily Mirror i Irish Daily Star. W duchu 2012 roku kibicując Polsce 14 czerwcaCz Gdy zmierzy się ze Słowacją, która wyeliminowała Irlandię z rundy kwalifikacyjnej po dramatycznej serii rzutów karnych w październiku ubiegłego roku.
Podczas Mistrzostw Europy UEFA w 2012 roku irlandzcy kibice wywarli niezatarte wrażenie na obywatelach Polski, a zwłaszcza na mieście Bosnan, a informacja o barach w Bosnanie pod Diski Beer nie była przesadzona.
Teraz Dysky, należąca do japońskiej firmy piwowarskiej Asahai, zapraszają irlandzkich fanów do Irish Daily Mirror i Irish Daily Start, wraz z polską firmą Kong, Huta 19m, Dubin Zenith i tytułami należącymi do Rzeszy, by podniecić Polskę poza barierą, którą mogą być.
„Drogi Irlandczyku”, Słowacja wyrzuciła cię z gry, ale festiwal piłki nożnej bez ciebie byłby straszną stratą. Twoje zainteresowanie i umiejętność śpiewania nie powinny pójść na marne. Entuzjazm dla Polski przeciwko Słowacji. ”
W świecie piłki nożnej między dwoma krajami, które dzielą granicę, panuje wielka rywalizacja.
Chcemy zjednoczyć fanów z całej Europy, zgodnie z hasłem kampanii „Jesteśmy mistrzami Europy w nawiązywaniu przyjaźni” – powiedział Paves Trubkovsky, brand manager w Kompanii Piworskiej.
„Kibice z Polski i Irlandii łączy wyjątkowa więź, która poprzedza Euro 2012. Kiedy irlandzka drużyna została znokautowana przez Słowację, a jej niesamowici kibice byli na Mistrzostwach Europy bez drużyny, wiedzieliśmy, że musimy do nich podejść. Irish Daily Star i Irish Daily Mirror To zachęta do nawiązywania przyjaźni ze względu na nasze wspólne zainteresowania i pozytywne okoliczności, ale także forma docenienia wielkiego potencjału irlandzkich fanów ”- mówi.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35