Od obszernej komunikacji po dobrze przemyślane tryby i mechanikę, Capcom już wielokrotnie udowodnił, że robi rzeczy inaczej (czytaj: wprowadza ulepszenia) w zakresie serii Street Fighter z nadchodzącym Street Fighter 6.
Duży spadek wiadomości w zeszłym tygodniu przyniósł nam wiele nowych informacji, a jeden z mniejszych, przynajmniej jeśli chodzi o pilność, nowych dzwonków i gwizdków, które zauważyliśmy, pojawia się na ekranie przed bitwą vs. Zangief, największy jak dotąd konkurent w grze, siedzi obok znacznie mniejszej Cammy i po raz pierwszy możemy to stwierdzić na tym właśnie ekranie.
Nie oznacza to, że Capcom nigdy nie kiwnął głową na różnicę w rozmiarach postaci, pokazując je przed walkami, ponieważ na przykład Abigail z Street Fighter 5 jest wyraźnie większym ciałem niż wszyscy inni.
Nawet w przypadku dwumetrowego awanturnika, zobaczenie go po raz pierwszy obok przeciwnika w grze zwykle jest zaskoczeniem, jeśli oglądałeś tylko poprzednie ekrany.
Widzieliśmy kilka zestawień postaci w Street Fighter 6 na ekranie dzięki dwóm zamkniętym betom, a także materiałom deweloperskim, ale dopiero w zeszłym tygodniu otrzymaliśmy zdjęcie rosyjskiego zapaśnika obok Cammy. Na ekranie vs ekran.
Zangief, który ma siedem stóp wzrostu i waży nieco ponad 250 funtów, całkowicie przewyższa swojego przeciwnika, który ma nieco ponad 5 stóp wzrostu i waży od 100 do 130 funtów (liczby te zmieniają się w zależności od gry).
Głowa Iron Cyclone jest z łatwością dwa razy większa niż Cammy, co znacznie zwiększa wciągające wrażenia, do których Capcom wydaje się dążyć z SF6.
Tak, najfajniejszą rzeczą w SF6 kontra ekrany jest fakt, że możesz sprawić, by twoja postać zrobiła cztery różne miny, czekając na załadowanie bitwy, ale przynajmniej interesujące jest to, że twórcy w końcu postanowili nie sprawiać, by wszyscy wyglądali jak są jednak mniej więcej tej samej wielkości.
Zrobiliśmy zdjęcia Cammy vs. Na niektórych z nich Cami zawsze patrzy bliżej tej samej rzeczy, niż wyraźnie powinna (wyraźnie stoi też na skrzynkach z jabłkami w przykładach pokazujących lewitację).
Daj nam znać, co myślisz o obsłudze przez Capcom najnowszego wpisu do gry walki w komentarzach poniżej i czy podoba Ci się to konkretne zaktualizowane podejście.
Kliknij obrazy, aby zobaczyć większe wersje
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Dwóch mężczyzn dostaje pracę w Amazon Japan tylko po to, by ukraść kopie Zeldy
Ratchet & Clank: Rift Apart zmierza na PC – i będzie to artefakt popisowy
Xbox wyświetli „Fable” w swoim demo