29 kwietnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Pierwotnie uznano, że jest to gra wieloosobowa

Pierwotnie uznano, że jest to gra wieloosobowa

Obsidian Entertainment, twórca Fallout: New Vegas i Outer Worlds, pierwotnie stworzył nadchodzącą grę RPG Avowed jako kooperacyjną grę wieloosobową, zanim powrócił do swoich korzeni dla jednego gracza.

mówi w A film dokumentalny Z okazji 20. rocznicy powstania Obsidian, szef i założyciel studia, Feargus Urquhart, przyznał, że się mylił po tym, jak naciskano na Avowed, aby grało w trybie wieloosobowym.

„Jedną z rzeczy, które naprawdę mnie popchnęły, było to, że Avowed będzie trybem dla wielu graczy i utrzymywałem to przez długi czas” – powiedział. „Wiem, że ostatecznie wywieranie na nim presji było złą decyzją”.

Dyrektor ds. rozwoju, Justin Britsch, powiedział wcześniej w dokumencie, że Obsidian pokazał Microsoftowi wczesną fazę procesu przejęcia i chociaż Urquhart nie wspomniał konkretnie o firmie Microsoft, dał jasno do zrozumienia, że ​​tryb wieloosobowy wnosi wiele wartości.

„Kiedy prosisz o 50, 60 lub 70 milionów dolarów, musisz mieć coś ciekawego do omówienia. Multiplayer sprawia, że ​​jest to interesujące”.

„Kiedy byliśmy jeszcze niezależni, a ja to sprzedawałem, była to o wiele bardziej interesująca gra dla wydawców” – powiedział. „A kiedy prosisz o 50, 60, 70 milionów dolarów, musisz mieć coś interesującego do omówienia. Tworzenie gry wieloosobowej jest interesujące. Taki był pomysł, to prawie jak masło orzechowe i czekolada, a połączenie tego, na przykład: Wow, musi być. To interesujące”.

Wymuszenie projektu wieloosobowego, jako studio znane z gier dla jednego gracza, przysporzyło Obsidianowi wielu problemów, ponieważ zasadniczo musiało się uczyć od nowa każdego aspektu tworzenia gier.

„Byliśmy bardzo skoncentrowani na współpracy i byliśmy bardzo skoncentrowani na zmianie sposobu działania naszych potoków, sposobu pisania rozmów i sposobu wykonywania zadań” – powiedział Pritsch. „Nie skupialiśmy się na rzeczach, w których jesteśmy najlepsi. Skupiliśmy się więc na grze, głównie po to, aby ponownie się skupić i upewnić się, że na koniec dnia był to obsydian, a nie coś innego”.

READ  Aplikacja Apple Weather znów działa, ale czy problem został rozwiązany?

Początkowe skupienie Obsidian na grze wieloosobowej jest podobne do niedawnych kontrowersji wokół Arkane, innego dewelopera Xbox Games Studios. Firma Arkane, znana ze swoich gier dla jednego gracza, takich jak Dishonored, stworzyła kooperacyjną grę wieloosobową Redfall, która na początku tego roku zebrała zjadliwe recenzje.

Firma macierzysta ZeniMax podobno naciskała na skupienie się na grze wieloosobowej, co spowodowało niezliczone problemy, a 70% personelu, który pracował nad Prey dla jednego gracza, odeszło przed końcem rozwoju Redfall. Sprawy rzekomo potoczyły się tak źle w Arkane, że pomimo jej dwuletniego pobytu w Redfall w momencie przejęcia Xboksa, personel żałował, że nie można go zrestartować jako gry dla jednego gracza lub całkowicie złomować.

Avowed trzymał się swoich Obsydianowych korzeni i chociaż osadzony jest w tym samym wszechświecie co Pillars of Eternity, deweloper chce tym razem uczynić świat i wszechświat bardziej dostępnymi.

„To, co było jednocześnie ekscytujące i onieśmielające w wejściu w tę rolę w Avowed, to fakt, że jest to IP, które znam, ale dla nas to inne podejście” – powiedział dyrektor gry Kari Patel.

„Dokładnie wiedząc, ile chcemy wziąć z Filarów 1 i [sequel] Deadfire, a następnie jak uczynić tę grę bardziej dostępną dla większej publiczności, która być może nie grała w gry Infinity Engine i mogła w ogóle nie grać w żadną z oryginalnych gier Pillars? Jak pozostać wiernym tej własności intelektualnej, ale jak stworzyć bardziej dostępne doświadczenie dla większej liczby odbiorców? „

Tylko czas pokaże, czy Obsidian może osiągnąć ten cel, a gracze wiedzą, kiedy gra zostanie wydana w 2024 roku. Nie podano konkretnej daty premiery, chociaż Obsidian wypuścił nowy zwiastun Avowed w czerwcu.

Stosunkowo niewiele wiadomo jeszcze o grze, chociaż będzie zawierała zniszczalne środowiska i jest bliższa rozmiarem The Outer Worlds of Skyrim.

READ  Główny doradca wirtualnej rzeczywistości Meta odchodzi z firmy, mówiąc firmie, aby „podejmowała lepsze decyzje” i „opiekowała się”

Ryan Dinsdale jest niezależnym reporterem IGN. Cały dzień będzie opowiadał o Wiedźminie.