Holenderska marka wódki Luers poszerza swój międzynarodowy zasięg i jest już dostępna w Polsce.
Louers ma dostęp do ponad 150 lokali w branży branżowej w kraju, w tym do czołowego klubu nocnego Level 27 w Warszawie. Będzie także obecny w dziewięciu sieciach sklepów monopolowych premium.
Założyciel Luers, Willem Luers, powiedział: „To notowanie zapewni firmie Luers przewagę na polskim rynku. Cenimy sobie nasze nowe partnerstwo. Wierzymy, że ich wiedza i doświadczenie w gastronomii przyczynią się do ugruntowania pozycji naszej wódki na polskim rynku.
„Ambicją zawsze było zbudowanie silnej marki na największych rynkach wódki w Europie. Kiedy nasza wódka ugruntuje swoją pozycję na rynkach takich jak Polska, nasza pozycja wyjściowa będzie bardzo silna w ekspansji na Amerykę Północną i Azję.
W całej Europie dystrybucją wódki Anchor zajmuje się firma Amsterdam Spirits.
W ubiegłym roku znacznie zwiększyła swoją obecność w regionie, wprowadzając swoje produkty w Słowenii, Serbii, Chorwacji, Estonii, Rumunii, Finlandii i Danii.
Wyprodukowana w Holandii wódka jest sześciokrotnie destylowana, filtrowana przez 12 warstw pyłu węglowego i butelkowana z mocą 40% ABV. Płyn znajduje się w srebrnej, chromowanej butelce nabijanej kolcami.
Podczas degustacji w ciemno The Vodka Masters 2023 Luers otrzymał Masters Medal – najwyższe wyróżnienie konkursu.
Jego sugerowana cena detaliczna w Europie waha się od 99,95 EUR do 149,95 EUR (108–162 USD).
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35