Holenderska marka wódki Luers poszerza swój międzynarodowy zasięg i jest już dostępna w Polsce.
Louers ma dostęp do ponad 150 lokali w branży branżowej w kraju, w tym do czołowego klubu nocnego Level 27 w Warszawie. Będzie także obecny w dziewięciu sieciach sklepów monopolowych premium.
Założyciel Luers, Willem Luers, powiedział: „To notowanie zapewni firmie Luers przewagę na polskim rynku. Cenimy sobie nasze nowe partnerstwo. Wierzymy, że ich wiedza i doświadczenie w gastronomii przyczynią się do ugruntowania pozycji naszej wódki na polskim rynku.
„Ambicją zawsze było zbudowanie silnej marki na największych rynkach wódki w Europie. Kiedy nasza wódka ugruntuje swoją pozycję na rynkach takich jak Polska, nasza pozycja wyjściowa będzie bardzo silna w ekspansji na Amerykę Północną i Azję.
W całej Europie dystrybucją wódki Anchor zajmuje się firma Amsterdam Spirits.
W ubiegłym roku znacznie zwiększyła swoją obecność w regionie, wprowadzając swoje produkty w Słowenii, Serbii, Chorwacji, Estonii, Rumunii, Finlandii i Danii.
Wyprodukowana w Holandii wódka jest sześciokrotnie destylowana, filtrowana przez 12 warstw pyłu węglowego i butelkowana z mocą 40% ABV. Płyn znajduje się w srebrnej, chromowanej butelce nabijanej kolcami.
Podczas degustacji w ciemno The Vodka Masters 2023 Luers otrzymał Masters Medal – najwyższe wyróżnienie konkursu.
Jego sugerowana cena detaliczna w Europie waha się od 99,95 EUR do 149,95 EUR (108–162 USD).
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Polska twierdzi, że mroźna zima może spowodować nową falę ukraińskich uchodźców
Polska nie pozwoli Ukrainie przystąpić do UE, dopóki nie zostanie rozwiązana kwestia masakry podczas II wojny światowej – powiedział wicepremier.
Produkcja w Polsce wzrosła w czerwcu o 219 sztuk