28 listopada (Reuters) – Według wstępnych szacunków Adobe wydatki online w Cyberponiedziałek przekroczą 12 miliardów dolarów, co będzie rekordem, ponieważ łowcy okazji łapią okazje na takie przedmioty, jak lalki Barbie, zestawy Lego, słuchawki i inteligentne zegarki Cyfrowe spostrzeżenia.
Szacuje się, że w Cyberponiedziałek, największy dzień zakupów online w Stanach Zjednoczonych, amerykańscy klienci wydadzą od 12 do 12,4 miliarda dolarów.
Oczekuje się, że znaczna część tych wydatków, około 4 miliardów dolarów, zostanie zrealizowana w godzinach 18:00–23:00 czasu wschodniego, zwłaszcza w przypadku klientów robiących zakupy w ostatniej chwili. W sumie oznaczałoby to wzrost o 9,7% w porównaniu z 11,3 miliardami dolarów wydanymi w zeszłym roku w Cyberponiedziałek.
Sprzedawcy detaliczni przekonywali zmęczonych inflacją amerykańskich klientów, aby w poniedziałek otworzyli portfele w Internecie za pomocą powiadomień push, wiadomości tekstowych i strumieniowych reklam wideo reklamujących kosmetyki, elektronikę, zabawki, odzież i inne produkty po radykalnie obniżonych cenach.
Według Adobe Analytics, który śledzi dane za pośrednictwem usługi Adobe Experience Cloud dla platform e-commerce, wydaje się, że kampania pomogła kupującym w USA, którzy do godziny 18:00 czasu wschodniego (23:00 GMT) wydali w Internecie 8,3 miliarda dolarów.
Według firmy oczekuje się, że rekordowa liczba świątecznych klientów zmagających się z niższymi cenami będzie korzystać z usług „kup teraz, zapłać później” w ramach Cyberponiedziałku, aby odciążyć swoje portfele.
„Bez względu na to, czy konsumenci utrzymają się w tym tempie, czy nie, nadal będziemy widzieć, jak wydają” – powiedziała Nancy Tingler, dyrektor generalna Laffer Tingler Investments. „Myślę, że Święta Bożego Narodzenia będą znacznie lepsze niż reklamowano”. Scottsdale w Arizonie.
Według firmy analitycznej Criteo, która śledzi sprzedaż od ponad 700 amerykańskich marek i sprzedawców detalicznych, kupujący szukają okazji od godziny 12:00 w poniedziałek, a liczba transakcji dokonanych w ciągu pierwszych 12 godzin dnia przewyższa liczbę transakcji zrealizowanych w tym samym okresie w 2022 roku. . . .
„Konsumenci są bardzo elastyczni i znaleźli sposoby na zakup prezentów i atrakcji dla swoich dzieci i zwierząt domowych” – powiedział Matthew Katz, partner zarządzający w firmie konsultingowej SSA & Company.
Jednak Walmart, Target i Home Depot należą do firm ostrzegających przed siłą konsumentów, powołując się na rosnące stopy procentowe i drenaż oszczędności gospodarstw domowych.
Charles Sizemore, dyrektor ds. inwestycji w Sizemore Capital Management, powiedział, że spodziewa się, że w nadchodzących tygodniach sprzedawcy detaliczni będą musieli dokonać dalszych cięć.
To sprawia, że martwi się o marże zysku w czasie, gdy koszty nakładów i pracy nie spadły, a kupujący pozostają selektywni. „Naprawdę sądzę, że marże spadną” w okresie świątecznym, powiedział Sizemore, którego firma posiada akcje Walmart i Target o wartości około 2 milionów dolarów.
Amazon (AMZN.O) rozpoczął od soboty promocję Cyberponiedziałku, obejmującą rabaty do 46% na niektóre urządzenia kuchenne Instant Pot, 37% zniżki na niektóre blendery Vitamix i 35% zniżki na urządzenia Amazon, w tym Amazon Fire 55 cali. telewizja.
Chcąc zdobyć udziały w rynku, Walmart obniżył ceny w niedzielny wieczór, przyłączając się do trendu wczesnych rabatów dla sprzedawców detalicznych w dni wielkich zakupów. W poniedziałek Walmart podniósł rabaty na niektóre ubrania do 60% w porównaniu do 50% oferowanych w Czarny Piątek.
(Dodatkowe raporty Siddhartha Kavala i Ariany McLemore w Nowym Jorku oraz Deborah Sophia, Aishwarya Venugopal i Ananya Maryam Rajesh w Bengaluru) Pod redakcją Davida Gregorio, Nicka Ziemińskiego, Matthew Lewisa i Lincolna Feast.
Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
Wysiłki UAW mające na celu zorganizowanie pracowników Mercedesa w Alabamie wiążą się z wysokim ryzykiem
Aktualizacje na żywo z rynków azjatyckich: Dane o japońskim PKB maleją
Red Lobster zamyka wiele lokalizacji w związku z przygotowaniami firmy do ogłoszenia upadłości