Liderzy branży biorą udział w dyskusji podczas wrześniowego Business Fashion Environment Summit w Warszawie. (LG Elektronika) |
W zeszłym miesiącu po raz drugi odbył się szczyt Business Fashion Environment, zorganizowany przez Vogue Polka i Boston Consulting Group, a LG wzięło w nim udział jako oficjalny partner, demonstrując swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i przyjazność dla środowiska.
Wydarzenie odbyło się ze świadomością stabilności społeczeństwa w Polsce. Zgodnie z adaptacją konsumencką do zrównoważonego rozwoju w raporcie modowym opublikowanym w maju, 75 procent Polaków uważa zrównoważony wzrost za kluczową kwestię.
„Dlaczego marki są ważne?” W sesji pt.
Reżyser obiecał skoncentrować się na tworzeniu bardziej zrównoważonej przyszłości poprzez promowanie innowacji LG, aby wszyscy konsumenci mogli żyć lepiej.
LG jest bardziej niż kiedykolwiek zaangażowane we wspieranie celów zrównoważonego rozwoju, takich jak zapewnienie neutralności węglowej do 2030 r. i całkowite przejście na energię odnawialną do 2050 r., powiedział przedstawiciel LG w oświadczeniu.
Octavian Zazak, partner i dyrektor zarządzający Boston Consulting Group, przemawia na konferencji Business Fashion Environment Summit w Warszawie we wrześniu. (LG Elektronika) |
„Mając na celu bycie zrównoważoną firmą na pierwszym miejscu, LG Electronics chętnie współpracuje z podobnie myślącymi firmami z różnych branż i wprowadza innowacje przyjazne dla środowiska.
Piosenka Su-hyun ([email protected])
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35