Piątkowe popołudnie: To największy hit w historii pod koniec października, z Universal/Blumhouse Pięć nocy u Freddy’ego W piątek potem będzie to szacowane na 34 miliony dolarów Oppenheimera– W czwartek wieczorem kwota 10,3 miliona dolarów za ogromne otwarcie o wartości 68 milionów dolarów. Dzieje się tak w przypadku spektaklu teatralnego „Dzień i data” w „Peacock”. To największy wynik dynamicznego wdrożenia studia, który przewyższa premiery podobnych dystrybuowanych tytułów Halloween zabija (49,4 mln dolarów) i Koniec Halloween (40 milionów dolarów). Oczywiście fani chcą to zobaczyć we wspólnym kinie. Średnia cena kin w 3675 kinach wynosi 18,5 tys. dolarów.
Inne pompony dla Freddy’S:
– Największy weekend otwarcia horroru od początku roku, najlepszy ze wszystkich Szósty krzyk (44,4 miliona dolarów)
– Trzecie co do wielkości otwarcie w historii obrazu z gry wideo, za Super Mario Bros (146,3 mln dolarów) i Jeż Sonic 2 (72 miliony dolarów)
– Drugie co do wielkości otwarcie Blumhouse po 2018 roku Halloween (76,2 mln dolarów)
– Najwyższy weekend otwarcia filmu o Halloween, pobicie Cipka w butach (34 miliony dolarów)
-To także dziewiętnasty raz, kiedy film Blumhouse’a spadł na pierwsze miejsce, a krajowe przychody serii osiągnęły ponad 3 miliardy dolarów.
– Druga co do wielkości premiera kinowa w danym dniu i dniu, po Disney+ Czarna Wdowa (80,3 mln dolarów).
Monitor mediów społecznościowych RelishMix woła: „Włączone są statystyki dotyczące świadomości w mediach społecznościowych Freddy Odtwarza z szybkością 2,3X w przypadku 375,2 mln strumieni horrorów serii na Facebooku, X, YouTube, Instagramie i TikToku łącznie. Oprócz materiałów potrzebnych do premiery filmu, przez dziewięć lat w YouTube dostępne są teledyski i gry, na innych platformach, a niektóre z nich mają ponad 100 milionów wyświetleń w wielu klipach. PlayStation prowadzi niewielką wzajemną promocję, ale Blumhouse ma 3,2 miliona fanów. Wskaźnik ponownych postów filmów na YouTube jest również wysoki i wynosi 33:1, a liczba fanów wzrosła 3-krotnie w ciągu ostatnich 3 miesięcy, osiągając 1,1 miliona fanów na stronach FNAF.
Jak informowaliśmy w środowy wieczór, w mediach społecznościowych panuje gorączka Freddy To przez dach. RelishMix: „Czat społecznościowy jest włączony Freddy Pozytywne wskaźniki, gdy fani krzyczą: „Właściwie nie mogę się doczekać tego filmu i boję się go”, zbierając zabawki, które pojawiły się na dużym ekranie, Super Mario, Mój głos Nawiązuje także do Nicolasa Cage’a Willie Wonderland Premiera w 2021 roku. Josh Hutcherson również cieszy się popularnością. „Jestem fanem Josha Hutchersona od 16 lat i on nigdy nie zawodzi” – powiedział jeden z uczestników. Fani gry również są na pokładzie: „Zaprezentowałem tę grę mojemu synowi”. Teraz jest uzależniony i jestem przerażony, haha. Całkowicie zniosę to, żeby to zobaczyć.
Podczas gdy wczesne opuszczenie PostTrak było zgodne z oceną gatunku, która jest zazwyczaj trudna, Rotten Tomatoes ma wynik oglądalności na poziomie 89%.
Nie lekceważ Taylor Swift: teraz jest dystrybuowana przez AMC Wycieczka przez wieki W 3773 kinach obchodzi się trzeci piątek miesiąca 5,1 miliona dolarów Do 16,5 miliona dolarów Trzeci weekend, szacunkowo -50%. To po 2,6 miliona dolarów w drugim tygodniu w czwartek. Całkowitej operacji oczekuje się do niedzieli EOD 151,1 miliona dolarów.
Drugi piątek od Apple i Paramount Zabójcy Księżycowego Kwiatu Istniejący 3,5 miliona dolarów Na drugi weekend pomiędzy 11 milionów dolarów – 12 milionów dolarów W 3632 kinach -50% przy łącznej liczbie 3632 kin 43,6 miliona dolarów.
Dokument Angel Studios do śmierci W następny piątek w 2605 kinach zarobi 2,3 miliona dolarów 400 tysięcy dolarów Podglądy i 6,1 miliona dolarów Otwarcie.
Piąty to czwarty weekend Universal/Blumhouse Egzorcysta: wierzący W 2717 kinach z piątkową premierą 1,1 miliona dolarów3 dni 3,7 miliona dolarów-35% i wkrótce 60 milionów dolarów Całość prowadzona przez EOD Sudnay.
AKTUALIZACJA, WYŁĄCZNIE POST: Uniwersalny/Blumhouse Pięć nocy u Freddy’ego Nie zwolnił tempa zeszłej nocy dzięki codziennej premierze w Peacock 10,3 miliona dolarów W 3050 kinach. To więcej niż to, co zaobserwowały wczoraj wieczorem nasze źródła, i nie jest od tego daleko To jest drugi rozdział I Oppenheimera Obaj zarobili po 10,5 miliona dolarów na zapowiedziach! Źródła ostrzegają przed tym Freddy Numery podglądu są na początku, więc nie rób sobie jeszcze nadziei co do debiutów Oppenheimera Rozmiar wyniósł 82,4 miliona dolarów, czyli To jest drugi rozdział (91 milionów dolarów). Jednak wielu wierzy, że otwarcie warte ponad 70 milionów dolarów jest w zasięgu ręki.
Skąd rozbieżność między tym, co wspomnieliśmy w zapowiedziach, a tym, gdzie one wyszły? Frekwencja biznesmenów, Latynosów i Latynosów w kinach Cinemark była ogromna na południu, gdzie demo zwyciężyło z udziałem 42% do 38% osób rasy kaukaskiej. Wersja demo w wieku 18–24 lat reprezentuje 45% widowni, natomiast wersja demo w wieku 13–24 lat reprezentuje 75% widowni.
Łatwo, Freddy To największa codzienna zapowiedź premiery kinowej w historii.
Dlaczego, och, dlaczego Universal zamiast tego dzień po dniu chodził do teatru z Peacockiem Egzorcysta: wierzący? Ponownie, umowa dotyczy FreddyFilm zawsze był skonstruowany w ten sposób i był przeznaczony dla ograniczonej publiczności: film został nakręcony specjalnie dla ograniczonej publiczności. FreddyFani i nikt więcej. Zazwyczaj Hollywood chce poszerzyć widownię filmu poza podstawową wersję demonstracyjną IP. Nie było to częścią planu i dlatego liczniki fasoli strategii treści Uni wyznaczają ten dzień i datę. Biorąc pod uwagę franczyzę, która się tu narodziła, nie byłoby szokujące, gdyby kontynuacja była czysto teatralna.
Kolejny oszałamiający przebieg Freddy’s: To trzecia najlepsza zapowiedź październikowego wydania żartowniś (13,3 mln dolarów) i Venom: Niech będzie rzeź (11,6 mln dolarów) i wcześniej Zatruć (10 milionów dolarów), a nawet w październiku ubiegłego roku Czarnego Adama (7,6 mln dolarów). Freddy Pochłania także przedpremierowy zastrzyk gotówki o wartości 7,7 miliona dolarów Universal/Blumhouse/Miramax Halloween W 2018 r., który rozpoczął się z kwotą 76,2 mln dolarów.
„Nie ma nic lepszego niż zabytek kultury, który przyciąga ludzi do kasy i serwisu streamingowego” – mówi inne powiązane źródło. Freddy’S. To prawda, że usługi OTT potrzebują takich fragmentów adresu IP, aby zwiększyć liczbę abonentów; Peacock niedawno świętował 28 milionów abonentów, +4 miliony w trzecim kwartale. W tym samym okresie ubiegłego roku Peacock stracił 614 milionów dolarów, a „straty szczytowe” spadły z 3 miliardów dolarów rocznie do 2,8 miliarda dolarów. Peacock, rodzic Comcast, również odnotował przychody ze transmisji strumieniowej w wysokości 840 milionów dolarów, co stanowi wzrost o 64% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
więcej FreddyManiak ze środowego wieczoru w AMC Burbank:
Ekskluzywny: „Możemy mieć hit” – powiedziała jedna osoba blisko produkcji funkcji gry wideo Universal/Blumhouse. Pięć nocy u Freddy’egoDzisiaj. I chociaż oczekuje się, że film, którego premiera w kinach odbędzie się dziś o 14:00, a w Peacock o 18:00, zarobi około 50 milionów dolarów, istnieją szalone oczekiwania, które wahają się od 55 do 90 milionów dolarów. Wszyscy się uspokójcie i pozwólmy, aby w bagnistej oazie strajku aktorów wyłoniła się ta niesamowita, tysiącletnia własność intelektualna.
Źródła kasowe mówią nam, że czwartkowe zapowiedzi rozpoczną się dziś na północy 7 milionów dolarów Ale uważaj, jest „bardzo naładowany z przodu”. Universal nie odpowiedział na prośbę o komentarz w sprawie naszych przewidywań, dlatego zawsze zaznacza je gwiazdką. Chociaż ten jest przeznaczony tylko dla odbiorców poniżej 25 roku życia, zobacz inne podglądy, które uzyskały podobne kwoty, na przykład: człowiek Mrówka (zapowiedź 6,4 miliona dolarów, otwarcie 57,2 miliona dolarów), Aladyn (7 milionów dolarów, 91,5 miliona dolarów), F9 (7,1 miliona dolarów, 70 milionów dolarów) i zmierzch (7,5 mln dolarów, 69,6 mln dolarów). Ale hej, powinniśmy porównać to z innymi dniami i datami Universal/Peacock, prawda? Dobry, Freddy Komp. frytek Halloween zabija (4,85 miliona dolarów przedpremierowych, 49,4 miliona dolarów) i Koniec Halloween (5,4 miliona dolarów zapowiedź, 40 milionów dolarów na otwarcie).
Krytycy przyznali filmowi wyreżyserowanemu przez Emmę Tammy fatalne 25% w serwisie Rotten Tomatoes, ale tych, którzy zdecydują się na ten film, nie obchodzi, jak czytają się recenzje. Wczoraj wieczorem w Burbank w Kalifornii byłem na pokazie AMC, fani byli tak szczęśliwi, że przypomniało mi to czas, kiedy go pierwszy raz zobaczyłem zmierzch Z szalonym tłumem na terenie dzisiejszego AMC Grove. Fani kibicują pojawieniu się influencerów YouTube (osób znanych z grania i teoretyzowania na temat… Pięć nocy u Freddy’ego Games) w filmie, a także „oohhh” i „aaah” w zwrotach akcji i występach postaci, a nawet stworzona przez fanów piosenka z napisami końcowymi autorstwa artysty muzycznego The Living Tombstone. Jeśli wczoraj nie byłeś ubrany, cóż, byłeś kwadratowy. Uzyskaj ogromny wybór pobudek powyżej i poniżej.
Czekaj, czy wielu ludzi nie chciałoby zostać w domu i oglądać tego? Być może i wpływ kasowy Peacocka ocenimy jeszcze w ten weekend, ale jest tu zupełnie jasne, że grupa poniżej 25 lat chce obejrzeć ten film razem, a nie w codziennych ubraniach.
Freddy’s jest zarezerwowane w około 3500 lokalizacjach w ten weekend, w tym w Imax i PLF. Oryginalne filmy Apple i Paramount Zabójcy kwiatów księżyc Oczekuje się, że osiągnie ona wartość około 12 milionów dolarów, a dystrybucją zajmie się AMC Taylor Swift: Trasa przez wieki nadal rośnie do około 13 milionów dolarów. Więcej szczegółów jutro rano.
CinemaScore przeprowadzała ankietę, kiedy tam byliśmy wczoraj wieczorem; Ciekawie będzie zobaczyć, jak to wyjdzie.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025