Elden Ring uchwycił świat, gdy został wydany, i pomimo tego, że ma około 3 miesięcy, szum wokół niego nie zwolnił. Elden Ring mógł zostać usunięty z najlepiej sprzedającej się strony internetowej gry na Steam, ale społeczność nie wykazuje żadnych oznak braku aktywności.
Speedruny, brak trafień i tym podobne są prawie tradycją otaczającą gry FromSoftware, inną tradycją jest tworzenie przez graczy niestandardowych kompilacji w swoich grach, aby przezwyciężyć różne trudne wyzwania, a nawet zwiększyć dla nich wyzwanie.
Pierścień Eldenów nie jest wyjątkiem. W rzeczywistości Elden Ring jest tym, co najbardziej podsycało tę tradycję i to właśnie utrzymywało grę w sile pomimo jej lutowej premiery.
Pomimo tego, jak dobra jest gra, pod koniec dnia przychodzi czas, kiedy musi wisieć nad głową. Chociaż Elden Ring wciąż się rozwija, po osiągnięciu niedawno kamienia milowego sprzedaży ponad 13 milionów kopii gry na całym świecie, zaczyna wykazywać oznaki słabnącego zainteresowania graczy, co widać po: Statystyki gry Według SteamDB w sklepie Steam.
Jak widać na powyższym wykresie, Elden Ring od czasu premiery odnotował stały spadek liczby jednoczesnych graczy. Krótko po wydaniu osiągnął szczyt wszechczasów dla jednoczesnych graczy 952.523 na Steamie.
Jednak od tego czasu obserwuje się stały spadek, ponieważ obecna liczba jednoczesnych graczy, w momencie pisania, jest 91.345.
Powyższe liczby zapewniają znacznie wyraźniejszy podział dla graczy Elden Ring. Najwięcej jednoczesnych graczy w grze pojawiło się w marcu, która gwałtownie spadła 59,49% W kwietniu, potem w maju.
Na każdą z tych wartości mogło składać się kilka czynników. Elden Ring odnotował sporo szumu od czasu jego ogłoszenia, przyciągając wielu nowych graczy do gier FromSoftware, co znacząco przyczyniło się do jego kulminacji.
Ponieważ wielu grało w tę grę, duża suma musiała porzucić grę, ponieważ nie jest to w ich guście lub nawet dla nich zbyt trudne. Innym faktem jest to, że wielu mogło obejrzeć wszystko, co ma do zaoferowania gra, i po prostu przestało w nią grać.
Ale to nie znaczy, że gra działa źle. Obecna liczba jednoczesnych graczy jest bardzo zbliżona do 24-godzinnego szczytu wszech czasów 99327utwierdzając w przekonaniu, że gra wciąż przyciąga uwagę dużej liczby graczy.
W dużej mierze jest to spowodowane szaloną ilością odtwarzalności i budowania różnorodności, które oferuje Elden Ring. Z dużą różnorodnością bossów i wrogów, wielu graczy podjęło wyzwania do pokonania, dla których wymyślają i wykorzystują mechanikę gry do tworzenia wszelkiego rodzaju struktur, aby sprostać wyzwaniom.
Niezależnie od tego, gra jest arcydziełem, prawdopodobnie grą roku i spadek bazy graczy dla takich gier wydaje się całkiem normalny.
Od czasu do czasu gra otrzymuje również łatki i poprawki, dzięki którym społeczność wraca do niej, aby doświadczyła zmian, a biorąc pod uwagę przyszłe rozszerzenia gry, liczba jednoczesnych graczy może wzrosnąć wykładniczo, jeśli je wydadzą. Jednak zależy to wyłącznie od FromSoftware i BANDAI NAMCO Entertainment.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie