16 maja, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Członkowie WGAE „zdruzgotani” zamknięciem spotkania Jezebel w obliczu zwolnień – ostateczny termin

Członkowie WGAE „zdruzgotani” zamknięciem spotkania Jezebel w obliczu zwolnień – ostateczny termin

Członkowie Writers Guild of America East reagują na dzisiejszą wiadomość, że witryna internetowa Jezebel firmy G/O Media zostaje zamknięta po nieudanej próbie sprzedaży. Zamknięcie nastąpiło po wiadomościach, że spółka-matka G/O Media zwolniła 23 pracowników, w tym zespół Jezebel.

Firma przypisała cięcia części swojej restrukturyzacji mającej na celu uporanie się z trudnościami gospodarczymi i trudnym środowiskiem reklamy cyfrowej. Nowojorska firma ogłosiła także odejście redaktora naczelnego G/O Media, Merrilla Browna.

„Jesteśmy zszokowani, choć nie zaskoczeni, niezdolnością G/O Media i Jima Spanfellera do zarządzania naszą witryną oraz ich bezduszną decyzją o jej zamknięciu” – stwierdzono w oświadczeniu WGAE. „Jezebel jest filarem odważnego dziennikarstwa i ważnym komentarzem kulturalnym od 2007 roku i pozostawiła niezatarty ślad w krajobrazie medialnym.

„Zamknięcie Jezebel uwydatnia również podstawowe wady modelu mediów wspieranych reklamami, w którym obawy dotyczące „bezpieczeństwa marki” ograniczają monetyzację treści związanych z największymi i najważniejszymi historiami dnia – historiami, które generują ogromny ruch, ponieważ ludzie je czytają i udostępniają. ” Oświadczenie było kontynuowane. „Dobrze zarządzana firma mogła odejść od modelu reklamowego, ale zamiast tego zamknąć całą markę ze względu na jej nieudolność strategiczną i handlową. Jezebel była dobrą stroną.

Jim Spanfeller, dyrektor generalny G/O Media, w czwartkowej notatce dla pracowników ogłosił zamknięcie i zwolnienia.

„W tym tygodniu podejmujemy bardzo trudną decyzję o zawieszeniu publikacji Jezebel” – napisał Spanfeller. „Niewiele decyzji podjętych w mojej karierze było bolesnych i chcę jasno powiedzieć, że nie jest to w żaden sposób odzwierciedleniem zespołu redakcyjnego Jezebel.

„Niestety nasz model biznesowy i odbiorcy, którym służymy w naszej sieci, nie są zgodne z modelem biznesowym Jezebel” – dodał Spanfeller. „Kiedy stało się to jasne, przeprowadziliśmy szeroko zakrojone poszukiwania nowego, być może lepszego domu, który mógłby zapewnić Jezebel dalszy rozwój. Stało się to osobistą misją Leah Goldman. ” [G/O Media deputy editorial director], który niestrudzenie pracował nad projektem, rozmawiając z ponad dwudziestoma potencjalnymi nabywcami. Fakt, że wzięło w nim udział tak wielu graczy, jest świadectwem dziedzictwa i poświęcenia Jezebel. Jednak mimo naszych wysiłków nie udało nam się znaleźć nowego domu w Jez.

READ  Chiny wyznaczają cel wzrostu gospodarczego na poziomie około 5%

Założony przez Gawker Media w 2007 roku wraz z założycielką Anną Holmes, Jezebel zawiera wiadomości i komentarze kulturalne skierowane do kobiet. Po rozpadzie Gawker Media serwis kupiła firma Ciinivision Communications, a później przejęta przez G/O Media.

W lipcu WGAE zażądała „natychmiastowego usunięcia” artykułów generowanych przez sztuczną inteligencję na stronach internetowych G/O Media, do których zaliczają się także AV Club, Deadspin, Gizmodo i inne.

Związek nazwał zautomatyzowane dziennikarstwo „oksymoronem” i zauważył, że „G/O Media opublikowało artykuły generowane przez sztuczną inteligencję na temat kilku obiektów związkowych, co zawstydza pracowników, którzy ciężko pracują w nie do obrony warunkach, aby zapełnić strony internetowe odpowiednim dziennikarstwem”. „Precyzyjne i atrakcyjne”.

Członkowie WGAE w The Onion również wydali oświadczenie, w którym za dzisiejsze zwolnienia obwiniają kierownictwo G/O Media.

„Nasze wrogie i niekompetentne kierownictwo nie poczyniło żadnych wysiłków, aby współpracować ze związkiem w celu znalezienia mniej surowego alternatywnego porozumienia lub samodzielnego obniżenia wynagrodzeń” – napisali autorzy oświadczenia.

HejTwoimi współwyznawcami są utalentowani artyści, satyrycy i dziennikarze. To dotkliwe zwolnienie ma związek z nieefektywnym zarządzaniem G/O Media i nie ma nic wspólnego z talentem naszych współpracowników, którzy powinni pozostać tutaj z nami.

S„Od czasu powstania G/O Media w 2019 r. spółka Onion Inc. Union skurczyła się o 61%, zamknięto dwie strony internetowe, jedną sprzedano i doszło do licznych zwolnień” – czytamy dalej w oświadczeniu. „Pomimo tych ogromnych przeszkód redakcja G/O Media w dalszym ciągu tworzy nagradzane dziennikarstwo i inwestuje w te publikacje z zaangażowaniem, które ostro kontrastuje z naszą obojętną i wrogą własnością”.