Witam wszystkich! Starszy producent gry Adam Massey i główny inżynier rozgrywki Daniel Raza zastąpią Aarona w tym tygodniu. Będziemy udostępniać pewne aktualizacje dotyczące zasad fair play dla graczy konsolowych w Overwatch 2 w związku z problemem nieobsługiwanych urządzeń peryferyjnych.
Jakie urządzenia peryferyjne nie są obsługiwane?
Naszym celem jest, aby Overwatch 2 był wspaniałym doświadczeniem, niezależnie od platformy, na której grasz. Gra wygląda najlepiej, gdy mecze są zacięte i konkurencyjne, a wszyscy grają na równych zasadach. Aby pomóc to osiągnąć, dostosowaliśmy wrażenia z gry na konsoli, dodając funkcje specyficzne dla konsoli, takie jak wspomaganie celowania, które pomaga wypełnić różnicę w dokładności celowania pomiędzy myszą a kontrolerem.
Niestety, niektórzy gracze konsolowi korzystają z urządzeń, które pozwalają im używać myszy i klawiatury, oszukując jednocześnie konsolę, aby myślała, że dane wejściowe pochodzą z kontrolera. Chociaż niektórzy korzystają z różnych urządzeń peryferyjnych w celu zapewnienia dostępności, niektórzy gracze korzystają ze wspomagania celowania, korzystając z urządzeń peryferyjnych, które w ogóle nie były przeznaczone do korzystania z tej funkcji. Dla naszych celów nazywamy te urządzenia „niecertyfikowanymi urządzeniami peryferyjnymi”.
Dzisiaj przyjrzymy się, jak możemy wykryć użycie niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych i jakie działania podejmiemy, aby wyrównać szanse wszystkich graczy.
Wykryj nieobsługiwane urządzenia peryferyjne
Wykrywanie graczy korzystających z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych było dla nas wyzwaniem, któremu musieliśmy sprostać. Urządzenia te są zaprojektowane w taki sposób, aby kontrolerzy nie byli o nich świadomi i często zawierają funkcje zapobiegające wykrywaniu, których zadaniem jest uniknięcie przechwytywania. Dokładnie zbadaliśmy te urządzenia, aby mieć pewność, że jesteśmy w stanie wykryć, kto ich używa.
Chociaż nie będziemy wdawać się w szczegółowe informacje na temat tego, jak dokładnie odkryliśmy te urządzenia, możemy powiedzieć, że nasze odkrycie trwa już od kilku sezonów i biernie zbiera dane do analizy. Teraz, gdy zebraliśmy potrzebne dane, możemy w końcu porozmawiać o tym, jak planujemy rozwiązać problem korzystania z tych niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych.
Z naszych danych z ostatnich kilku sezonów wynika, że korzystanie z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych stało się bardzo widoczne w grach na wysokich poziomach, przy czym ranga Wielkiego Mistrza lub Czempiona jest zwykle najwyższa, natomiast wśród osób z rangą Brązową i Platynową używanie niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych było najczęściej spotykane. bardzo rzadkie. Z tego powodu podejmowane przez nas działania będą miały przede wszystkim na celu pomoc w zapewnieniu fair play na najwyższych pozycjach.
Krótkie oświadczenie dla użytkowników niepełnosprawnych: ważne jest dla nas, aby Overwatch 2 było dostępne dla jak największej liczby graczy, i chcemy mieć świadomość, że w przypadku niewielkiej liczby graczy korzystanie z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych może być niezbędnym elementem konfiguracji kontrolera . Dołożyliśmy wszelkich starań, aby mieć pewność, że gracze mający potrzeby związane z dostępnością będą mniej skłonni do zainteresowania się naszym odkryciem. Jeśli odkryjemy, że gracz ma potrzeby związane z dostępnością, opracowaliśmy nasze procedury, aby ci gracze mogli kontynuować grę w Overwatch 2.
Usuń niezatwierdzone urządzenia peryferyjne z gry konkurencyjnej
Począwszy od sezonu 11, procedura dla graczy przyłapanych na korzystaniu z urządzenia peryferyjnego nieobsługiwanego przez konsolę będzie prowadzona w dwóch fazach.
Gdy gracz zostanie wykryty po raz pierwszy, zostanie on pozbawiony możliwości rywalizacji na konsoli na tydzień. W tym czasie gracze nadal będą mieli dostęp do Szybkiej gry, a jeśli przestaną używać niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych, ograniczenie ostatecznie wygaśnie i będą mogli wznowić rywalizacyjną grę.
Jeśli jednak w dalszym ciągu będą używane niezatwierdzone urządzenia peryferyjne, gracz nie tylko zostanie pozbawiony możliwości rywalizacji na konsoli, ale także będzie zmuszony przez cały sezon grać z innymi graczami korzystającymi z myszy i klawiatury podczas gry w trybie Szybkiej Gry. Ponadto ci gracze nie będą już mieli dostępu do funkcji wspomagania celowania. Mogą nadal grać w Overwatch 2, ale będą grać przeciwko graczom korzystającym z podobnych ustawień sterowania do ich własnych.
Podejmij natychmiastowe działania
A co z używaniem niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych przed sezonem 11? W ciągu najbliższych kilku tygodni będzie Stała blokada konta Przeciwko graczom, którzy najpoważniej naruszają zasady korzystania z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych. Działania te będą skierowane do wysoko ocenianych graczy zgłoszonych przez innych, którzy według naszych danych wyraźnie korzystają z niecertyfikowanych urządzeń peryferyjnych. Przypominamy, że dla wszystkich naszych Kodeks postępowania Blizzarda w grachautomatyzacja dowolnego aspektu gry lub angażowanie się w jakąkolwiek działalność dającą nieuczciwą przewagę jest uważane za oszustwo.
W przypadku graczy konsolowych, którzy korzystają z tych niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych i nie chcą, aby ich konta zostały zbanowane, jedynym sposobem na obejście tego zakazu jest zaprzestanie korzystania z niezatwierdzonych urządzeń peryferyjnych Teraz. Nie będzie już ostrzeżeń!
Odbiornik myszy i klawiatury do konsoli
Jesteśmy świadomi, że wielu graczy korzysta z niecertyfikowanych urządzeń peryferyjnych, aby umożliwić korzystanie z preferowanych przez siebie urządzeń wejściowych. Zaczęliśmy więc dyskusję, czy moglibyśmy dodać oficjalną obsługę myszy i klawiatury do konsol w sposób, który nie dałby tym graczom nieuczciwej przewagi nad ich konsolowymi odpowiednikami. Obecnie na poziomie rywalizacji gracze konsolowi grają w oddzielnej puli niż na PC. Aby więc umożliwić graczom konsolowym, którzy chcą legalnie używać myszy i klawiatury, upewniamy się, że będą mogli grać w meczach rywalizacyjnych tylko z innymi użytkownikami myszy i klawiatury i bez funkcji wspomagania celowania.
Końcowe przemyślenia
Zależy nam na tym, aby Overwatch 2 był uczciwą grą dla wszystkich, bez względu na platformę, na której grasz i jakiego urządzenia wejściowego używasz. Zmiany te są krokiem w stronę wyrównywania szans wszystkich graczy. Stale udoskonalamy nasze wykrywanie i działania przeciwko niezatwierdzonym terminalom i innym nieuczciwym praktykom. Bądź na bieżąco z postępem naszych wysiłków w przyszłych aktualizacjach Defense Matrix! Dziękujemy za przeczytanie i zróbmy świetną grę.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Ogłoszono podstawowe gry PS Plus na maj 2024
Fundusze hedgingowe są „martwe jak gwoździe do drzwi” dla bogatych, twierdzi Tiger21
Okazuje się, że Rabbit R1 był przez cały czas tylko aplikacją na Androida