Projekty Żabki nadal nabierają kształtu w Polsce i w całej Europie, będąc połączeniem mikromarketów Żabki Zappka i sklepów nano opartych na sztucznej inteligencji AiFi.
Kapka, największa polska sieć sklepów typu convenience, uruchomiła pierwszy autonomiczny sklep spożywczy we współpracy z IIII w swoim kraju, wiodącą firmą w tworzeniu niezakłóconych autonomicznych zakupów opartych na sztucznej inteligencji. Znajdujący się w Bosland całodobowy sklep Japka o powierzchni 210 m² znajduje się na terenie Międzynarodowego Centrum Wystawowego Bosnan i obsługuje klientów podczas podróży.
Aabka i AiFi planują kontynuować projektowanie w Polsce i w całej Europie, co będzie połączeniem Nano Stores AiFi i Micro Markets kabka zasilanych sztuczną inteligencją (Zappka), zgodnie z oświadczeniem firmy.
Partnerstwo obejmuje integrację platformy autonomicznego sklepu AiFi z aplikacją Żappka, która ma ponad 5 milionów użytkowników.
Po zeskanowaniu, aby wejść, kamery sterowane komputerowo w sklepie będą obserwować przedmioty, które klient wkłada do torby na zakupy. Po zakupach klienci mogą wyjść i otrzymać paragon do wykorzystania oraz e-mail. Na zapleczu, gdy produkty są na wyczerpaniu, technologia AiFi ogłosi w sklepie Japka usprawnienie asortymentu produktów.
Dzięki 20-letniemu doświadczeniu na polskim rynku sieć abka liczy obecnie ponad 7200 sklepów, zarządzanych przez blisko 6000 właścicieli pod marką abka.
Oprócz Żabki, IF ma na całym świecie 15 sklepów z takimi markami jak Choice Market, Carrefour, Wundermart i Loop Neighborhood.
powiązana zawartość
Omawiać
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35