23 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Za starciem z Vin Diesel Universal — The Hollywood Reporter

Za starciem z Vin Diesel Universal — The Hollywood Reporter

Rodziny mają różne kształty i rozmiary. Mogą być kochające i opiekuńcze, mogą być głośne i hałaśliwe, mogą wprowadzać podziały i frustrować. ten Szybcy i wściekli Seria, która porusza temat rodziny, stała się jej najnowszą, gdy zaledwie kilka dni po nakręceniu najnowszego wydania, szybko 10szef Justin Lin Zrób to, co nie do pomyślenia: zrezygnuj.

Menedżerowie zostali wymienieni w połowie produkcji wcześniej, czeska rapsodia I Solo: Gwiezdne wojny – historie są ostatnimi przykładami. Były to jednak incydenty, w których filmowcy zostali zwolnieni. W razie gdyby szybko 10Reżyser był tym, który to zrobił. Dość ciągle zmieniającego się skryptu, wystarczy do procesu tworzenia pliku Szybko film i wystarczająca ilość zarządzania ze strony głównej gwiazdy filmu i kolegi producenta, Vin Diesela, według wielu źródeł Hollywoodzki reporter.

Lane zajmował się pisaniem scenariusza do filmu i myślał, że ma zamknięty scenariusz. Universal i Diesel mieli inne pomysły. Kluczowe stanowisko, które zostało zabezpieczone dzięki położeniu w Europie Wschodniej, zostało odcięte w czasie wojny na Ukrainie. A w filmie wciąż nie ma jeszcze złoczyńcy. Co więcej, nawet gdy Lynn próbowała rysować linie na piasku, studio powiedziało, że wyśle ​​pisarza do Londynu, aby poprawić dialog z niektórymi aktorami, co było oczekiwane, ale najwyraźniej nie mile widziane przez Lynn w tym czasie. źródła mówią.

Ciągle zmieniający się cel okazał się zbyt duży dla weterana Lin, który 23 kwietnia miał „wielki spór” z Dieselem. Czteroosobowe spotkanie rozpoczęło się od nowych notatek Diesela. Zakończyło się zamkniętymi drzwiami. Jedno ze źródeł mówi: „Justin w końcu miał dość i powiedział: »Ten film nie jest wart mojego zdrowia psychicznego«”. Zarówno Lynne, jak i Diesel odmówili komentarza do tej historii.

Rzecznik Universalu powiedział: THR: „Wszelkie twórcze różnice, które doprowadziły do ​​odejścia Justina Lina, dotyczyły studia, a nie jego kolegów producentów, obsady czy ekipy”.

W środku tej chwili Lane powiedział, że zdał film. Studio potraktowało to bardzo poważnie. Do 25 kwietnia osiągnięto porozumienie w sprawie wyjścia Lane’a z produkcji. Pozostanie zaangażowany jako producent. Pracowało nad tym wielu członków załogi F9 Z Lin i krótko zastanawiając się, jakie powinny być ich następne ruchy, Lin, według wtajemniczonych, pobłogosławił, że powinni kontynuować. Mimo to muscle car stracił kierowcę podczas przyspieszania na autostradzie.

26 kwietnia, trzy dni po wybuchu, Lin ogłosił swój wyjazd o godz Szybko Kanały mediów społecznościowych. „Dzięki wsparciu Universal podjąłem trudną decyzję o ustąpieniu ze stanowiska dyrektora X szybko” Napisał, dziękując obsadzie i ekipie za wsparcie, i wyraził dumę z pomocy w budowaniu „najbardziej zróżnicowanej serii w historii filmu”.

Odejście Lane’a zajęło miesiące i daje wgląd w środowisko szybkowaru, jakim stała się seria filmów, która ma już prawie 21 lat. Pokazuje również, jak niebezpieczne jest jego studio, Uniwersalne zdjęciaA jego główna gwiazda i producent, Diesel, i każdy reżyser, który odkrył w Sturm und Drang, by nakręcić przebojowy film.

Lin wiedział, bardziej niż jakikolwiek reżyser, co będzie miał ze sobą wspólnego szybko 10. Wyjąłem pięć Szybko filmy z III raty, Szybcy i wściekli: Tokyo Drift. Wyreżyserował serię od prostego i skromnego filmu akcji poświęconego samochodowi do światowego filmu kasowego, zwłaszcza w 2011 roku szybka piątkaktóry sprowadził Dwayne’a Johnsona i wyznaczył nowy utwór: Big Names, Bigger Fixed Pieces.

Lin wychodził z 2021 F9: szybka saga, który miał pecha, że ​​został uwolniony podczas pandemii. Chociaż na całym świecie 726 milionów dolarów nie traci oleju silnikowego, jest to najniższy wynik od tamtego czasu szybka piątka. Ciśnienie było tak, aby dziesiąty wsad był palnikiem stodoły, a kierownik z małą przerwą włożył kluczyk do stacyjki i od razu przystąpił do pracy nad następną.

Naciśnij Universal, aby zachować Szybko Przywilej jest ogromny. To największa franczyza w historii studia, która zarobiła na scenie prawie 6 miliardów dolarów. Ale 20 lat później filmy są niezwykle drogie.

Źródła mówią THR ten który szybko 10′Budżet przekraczał 300 milionów dolarów i to bez żadnych wydatków na marketing i reklamę. Ponad sto milionów z tej kwoty przeznaczone jest na najwyższe koszty, które z biegiem lat rosły, a studio manipulowało wysokimi siedmio- i ośmiocyfrowymi zarobkami aktorów takich jak Charlize Theron, której rola tylko wzrosła, nowi przybysze Jason Momoa i Brie Larson oraz weterani Michelle Rodriguez i Ludacris oraz Therese Gibson. Wszystkie te liczby bledną w porównaniu z nadchodzącą grafiką na Diesel Road. (Universal odmówił komentarza.)

Diesel stał się jego osobowością, z którą należy się liczyć w tym momencie Szybko Działalność franczyzowa. Już dawno stał się dominującą siłą i nie bał się napinać swoich obfitych mięśni. Jego starcie z byłym super zapaśnikiem Dwaynem Johnsonem spowodowało, że opuścił franczyzę – nawet odmówił komunikacji publicznej. A proces pisania filmów był co najmniej niekonwencjonalny. Wtajemniczeni mówią, że scenarzyści będą pisać sekwencje akcji, a Diesel powie „tak” lub „nie”, pozostawiając je reżyserowi, aby je dopasować. Albo nie, gdyby Diesel zmienił zdanie. „Cały proces to mozaika, która nigdy nie przestaje się ruszać” — mówi znawca, który na własne oczy widział wytwarzanie wielu przedmiotów. Szybko Kino.

Szybko Widział swoją część niefortunnych, jeśli nie tragicznych, niepowodzeń. W 2013 roku Paul Walker, który zagrał w filmach z Dieselem, zginął w wypadku samochodowym podczas przerwy w produkcji. Film zawiesił produkcję na kilka miesięcy, podczas gdy studio, producenci i reżyser James Wan dokonali przeglądu całego filmu, wymyślając sposoby uhonorowania Walkera i kontynuowania bez niego.

Chociaż najwyraźniej nie było to straszne, odejście Lin było zdecydowanie niepożądanym wydarzeniem. szybko 10 Skupiło się na zdjęciach drugiego zespołu, gdy studio i Diesel starali się znaleźć zastępcę reżysera. Operacja kosztowała studio ponad milion dolarów dziennie, aby utrzymać ekipę i lokalizacje w gotowości.

A znalezienie wyjścia dla franczyzy nie było łatwe. „Potrzebujesz kogoś, kto potrafi grać w piłkę ze studiem, Finnem i aktorami” — zauważa jeden z partnerów agencji. „Może możesz liczyć na kilku filmowców, którzy podejmą się tego wyzwania. Większość filmowców zaprezentuje to w Life Is Too Short.”

Wyraźni kandydaci, którzy wcześniej zarządzali składkami, nie byli dostępni. Ale produkcja próbowała. Gary Szary (szybko 7) w trakcie kręcenia Kevina Harta na Netflix. Wan jest w fazie postprodukcji Aquaman i Zaginione Królestwo. Zaplanowano zdjęcia Davida Leacha ofiara Film dla gwiazdy Ryana Goslinga tego lata. Nawet jeśli to wyrwie go z tego projektu, studio zaryzykuje utratę Goslinga na rzecz innego projektu lub, co gorsza, wkurzyłoby aktora, który może nie chcieć forsować swojego harmonogramu.

Na plus, jak wskazuje jedno z agencji, może to być świetna okazja: „Jeśli potrafisz wylądować 747 i zapobiec wypadkowi, będziesz bohaterem”.

Pełen nadziei bohater Louisa Leterriera, silnej ręki z doświadczeniem w pracy z dużymi efektami wizualnymi, został odnaleziony po jej przeróbkach bitwa tytanów oraz wysoko ceniony, ale krótkotrwały serial Netflix, Dark Crystal: Age of ResistancePościgi samochodowe akcji z Jasonem Stathamem Transporter Kino. Według wtajemniczonych, Leterrier zawsze walczył o kierowanie wozami przez Szybko filmy ze względu na jego wiedzę i zainteresowania. Teraz dostał strzał.

Oczekuje się, że jego umowa wygaśnie w tym tygodniu, a projekt zostanie wykopany i wkrótce powróci w trasę.