Niewiele słyszymy o silnikach gier stojących za najnowszymi tytułami Nintendo, ale dzisiaj jest trochę inaczej z kilkoma wiadomościami o najnowszym tytule Switcha The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.
według Kopuła owsiana Dataminer (przez Przejdź na Nintendo), nowa przygoda Link najwyraźniej działa na silniku iteracyjnym Nintendo, nieformalnie zwanym „ModuleSystem”, tej samej kompilacji, która napędza ostatnie wydania Switcha, takie jak Splatoon 3 i Nintendo Switch Sports (i skorzystaj z technologii AMD FSR1 Spatial Enhancer).
„Nasza najlepsza jak dotąd nazwa to „ModuleSystem”… pod względem [Tears of the Kingdom] W środku wygląda zupełnie inaczej niż w Breath of the Wild. „
Pokazuje, jak wszechstronne mogą być silniki gier Nintendo – przeskakując od gier zespołowych online do tytułów wieloosobowych zorientowanych na tury, a następnie otwartej gry Zelda: Tears of the Kingdom.
To nie jedyna cecha wspólna nowych gier Zelda i Splatoon. W miniony weekend Nintendo zorganizowało specjalny Splatfest o tematyce Zelda, na którym prezentowano Siłę, Odwagę i Mądrość. Ostatecznie zwyciężyła drużyna Siła. Możesz dowiedzieć się więcej o tym wydarzeniu w naszej poprzedniej relacji:
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie