Ciekawie będzie zobaczyć, czy nowy dyrektor generalny Grupy H&M zainicjuje jakiekolwiek istotne zmiany strategiczne, ale na razie firma kontynuuje swoją zwykłą ścieżkę powolnego i stałego rozwijania swoich mniejszych marek.
Najnowszym osiągnięciem jest to, że nordycka marka modowa i lifestylowa Arcade poszerzy swoją obecność w Europie o flagowy sklep w Warszawie.
Będzie to jego pierwsza lokalizacja w Polsce, która ma już dobrze rozwinięty sektor handlu detalicznego odzieżą i jest właścicielem odnoszących ogromne sukcesy gigantów handlu detalicznego LPP, Reserved i Chinze.
Firma nie podała tam więcej szczegółów na temat premiery, więc nadal nie wiemy dokładnie, gdzie będzie znajdował się sklep ani kiedy zostanie otwarty.
W zeszłym roku grupa wprowadziła na Łotwę markę Orchid, a wiosną tego roku otworzy swój pierwszy sklep we Włoszech, debiutując w Mediolanie. Jesienią ubiegłego roku marka zrobiła nietypowy krok, uruchamiając swój pierwszy sklep w londyńskiej dzielnicy Selfridges w większej lokalizacji.
Arket został uruchomiony po raz pierwszy w 2017 roku na londyńskiej Regent Street, a w ostatnich latach rozwijał się bardzo stopniowo. Wiosną ubiegłego roku miała zaledwie 27 sklepów na 12 rynkach i była obecna w Internecie na 31 rynkach.
Copyright © 2024 FashionNetwork.com Wszelkie prawa zastrzeżone.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35