22 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

W sobotni poranek do rywalizacji zaliczają się Hertha, Ferrucci i Kirkwood

W sobotę rano w alei serwisowej podczas Grand Prix Chevroleta Detroit wybuchła walka na poduszki. Uczestnikami tej głównie werbalnej wymiany zdań jest Santino Ferrucci z AJ Foyt Racing (na zdjęciu powyżej) Oraz połączenie Kyle’a Kirkwooda i Koltona Herty w Andretti Global.

Kwestią sporną były próby znalezienia przez trio wolnego miejsca na wąskiej ulicy o długości 2,6 mili, aby wykonać nieobciążone okrążenia w celu uzyskania odczytów ze swoich samochodów przed udaniem się do kwalifikacji.

Pierwszy strzał oddali Kirkwood i Ferrucci, gdy dotarli do lewego rogu. Gdy Kirkwood skręcił w prawo, aby ustawić zakręt, Ferrucci strzelił od wewnętrznej strony, aby wyprzedzić Kirkwood i próbował wyprzedzić Kirkwood w prawo tak bardzo, jak to możliwe, aby prawidłowo strzelić w wierzchołek zakrętu, ale Kirkwood zaczął skręcać w lewo, a ich samochody bardzo się stykały lekko. . Ta wymiana zdań rozgniewała Kirkwooda.

„Santino należy wyrzucić z serii” – powiedział przez radio do zespołu Hondy nr 27.

Ferrucci i Herta również odnaleźli się podczas tej samej końcówki sesji, a kierowca Foyta dołożył wszelkich starań, aby uniemożliwić Hercie wyprzedzenie Hondy z numerem 26 na jedno okrążenie przed Chevy z numerem 14.

Po sesji Kirkwood poszedł zmierzyć się z Ferruccim w alei serwisowej, a kierowca Foyta złapał go i odepchnął, po czym sędzia IndyCar ich rozdzielił i wepchnął Ferrucciego z powrotem do boksu.

„Odwróciłeś się ode mnie, skurwielu” – usłyszał w transmisji Ferrucci. „nie rób tego ponownie.”

Poza zajęciem skafandra Kirkwooda, konfrontacja nie przerodziła się w coś, co można by pomylić z poważną fizyczną kłótnią. W tym celu Kirkwood roześmiał się, wracając do boksu, a słowna walka na poduszki była kontynuowana w oddzielnych wywiadach z trzema uczestnikami.

„Jesteśmy na treningu. Jestem w punkcie, który plasuje nas na trzecim miejscu, prawda?” – stwierdził Ferrucci. „Wiem, że wszyscy walczą z ruchem ulicznym. Zjeżdżam ze wzgórza i kto zmienia się w kogoś i wjeżdża w ciebie samochodem? To niedorzeczne posunięcie, stary. Wychowałem się na kartingu i znam go od dawna przez długi czas zawsze szło mi lepiej z nim niż z kartingiem. „Więc nigdy wcześniej nie widziałem go robiącego coś takiego. Ale wczoraj widzieliście, jak zmienił się w Josefa (Team Penske) Newgarden. Szkoda. To ciasne miejsce. torze, jesteśmy o wiele szybsi i byłoby miło przejechać przynajmniej jedno okrążenie.”

Drobny kierowca z Connecticut, powiedziany przez NBC, że Kirkwood go obwinia, nie ustąpił i dla dokładkę oddał homofobiczny strzał w stronę Herty.

„Cóż, jeśli wrócisz i zobaczysz, jak na niego nadepnie i pójdzie w lewo, nie wiem, jakiego jeszcze dowodu potrzebujesz na to, stary” – powiedział. „To on włożył kamerę do samolotu, nie my. A potem jego mały przyjaciel zrobił to samo. Zostaw to im, stary. Jesteśmy tu i robimy swoje. Wiesz, że to Detroit. eksplozja. Cała nasza załoga płonie.” Wiemy, że mamy hot rod.

Następnie stacja NBC odwiedziła Kirkwooda, informując go o stanowisku Ferrucciego w sprawie sytuacji.

– Powiedział, że to zrobiłeś? Kirkwood powiedział, że w tym kontakcie uznano go za winnego. „Oczywiście, że to powie. Wszyscy się tutaj zatrzymują, prawda? Każdy musi poczekać, zdobyć przerwę i przejechać czyste okrążenie. To trening, relaks. A on tego nie zrobił. Postanowił mi to zrobić; potem zrobił to Coltonowi i prawie. Że się zderzą, nie wiem, co robić.

„Już zniszczyłem mu okrążenie. Zniszczyłem też jego następne. To po prostu głupie. Jest niebezpieczny. Wbiegł prosto na mnie i celowo próbował wepchnąć mnie na ścianę. A potem podszedłem i próbowałem porozmawiać mu o tym. Potem chwyta mnie, jakby mną potrząsał, i mówi: „Dlaczego jesteś na mnie zły? To szaleństwo. Ale widzieliśmy to już u niego”.

Kirkwood podzielił się tym, co miał nadzieję powiedzieć Ferrucciemu przed bojkotem konferencji.

„Chciałem mu powiedzieć, że to zupełnie niepotrzebne, każdy musi zmniejszyć swoje przerwy czasowe i każdy musi przejechać okrążenie, aby móc spróbować dostroić swój samochód” – powiedział. „Ale jeśli celowo uderzałeś w ludzi, nie mogłeś wyregulować samochodu, więc pozostawała tylko kwestia ustalenia, gdzie nie ma jego głowy, bo najwyraźniej i tak nie jechał szybkiego okrążenia. To nie robi dla mnie jakikolwiek sens.”

Mieszkaniec Florydy, który był drugim najszybszym kierowcą w sesji, wycelował w 20. miejsce Ferrucciego po tym, jak zapytano go, czy nie obawia się, że w niedzielę pilot Foyta będzie ścigał się zbyt agresywnie.

„Myślę, że na tej podstawie będziemy trochę za nami, więc nie martwię się zbytnio” – powiedział Kirkwood.

Herta pomachała ostatnim padem i wprowadziła na czat Team Penske, który zapewnia Foytowi wsparcie techniczne.

„Nawet nie wiem, co zrobiłem” – powiedział. „Nie wiem… ten facet jest poważnie chory. Ale jestem zadowolony z naszego programu. Nie jestem pewien, czym go wkurzyłem. Wyprzedził mnie przed linią alternatywną. wszyscy czekamy na nasze przerwy, a on mnie wyprzedził, więc ja go wyprzedziłem i zrujnowałem mu kolana”.

„Piąty weekend z rzędu zabiera Penske na P20, więc jestem zadowolony z tego, co tutaj robimy. Nasz samochód jest szybki i nie mamy czasu na niego i jego działania z tyłu”.