W sobotę rano w alei serwisowej podczas Grand Prix Chevroleta Detroit wybuchła walka na poduszki. Uczestnikami tej głównie werbalnej wymiany zdań jest Santino Ferrucci z AJ Foyt Racing (na zdjęciu powyżej) Oraz połączenie Kyle’a Kirkwooda i Koltona Herty w Andretti Global.
Kwestią sporną były próby znalezienia przez trio wolnego miejsca na wąskiej ulicy o długości 2,6 mili, aby wykonać nieobciążone okrążenia w celu uzyskania odczytów ze swoich samochodów przed udaniem się do kwalifikacji.
Pierwszy strzał oddali Kirkwood i Ferrucci, gdy dotarli do lewego rogu. Gdy Kirkwood skręcił w prawo, aby ustawić zakręt, Ferrucci strzelił od wewnętrznej strony, aby wyprzedzić Kirkwood i próbował wyprzedzić Kirkwood w prawo tak bardzo, jak to możliwe, aby prawidłowo strzelić w wierzchołek zakrętu, ale Kirkwood zaczął skręcać w lewo, a ich samochody bardzo się stykały lekko. . Ta wymiana zdań rozgniewała Kirkwooda.
„Santino należy wyrzucić z serii” – powiedział przez radio do zespołu Hondy nr 27.
Ferrucci i Herta również odnaleźli się podczas tej samej końcówki sesji, a kierowca Foyta dołożył wszelkich starań, aby uniemożliwić Hercie wyprzedzenie Hondy z numerem 26 na jedno okrążenie przed Chevy z numerem 14.
Po sesji Kirkwood poszedł zmierzyć się z Ferruccim w alei serwisowej, a kierowca Foyta złapał go i odepchnął, po czym sędzia IndyCar ich rozdzielił i wepchnął Ferrucciego z powrotem do boksu.
„Odwróciłeś się ode mnie, skurwielu” – usłyszał w transmisji Ferrucci. „nie rób tego ponownie.”
Poza zajęciem skafandra Kirkwooda, konfrontacja nie przerodziła się w coś, co można by pomylić z poważną fizyczną kłótnią. W tym celu Kirkwood roześmiał się, wracając do boksu, a słowna walka na poduszki była kontynuowana w oddzielnych wywiadach z trzema uczestnikami.
„Jesteśmy na treningu. Jestem w punkcie, który plasuje nas na trzecim miejscu, prawda?” – stwierdził Ferrucci. „Wiem, że wszyscy walczą z ruchem ulicznym. Zjeżdżam ze wzgórza i kto zmienia się w kogoś i wjeżdża w ciebie samochodem? To niedorzeczne posunięcie, stary. Wychowałem się na kartingu i znam go od dawna przez długi czas zawsze szło mi lepiej z nim niż z kartingiem. „Więc nigdy wcześniej nie widziałem go robiącego coś takiego. Ale wczoraj widzieliście, jak zmienił się w Josefa (Team Penske) Newgarden. Szkoda. To ciasne miejsce. torze, jesteśmy o wiele szybsi i byłoby miło przejechać przynajmniej jedno okrążenie.”
Drobny kierowca z Connecticut, powiedziany przez NBC, że Kirkwood go obwinia, nie ustąpił i dla dokładkę oddał homofobiczny strzał w stronę Herty.
„Cóż, jeśli wrócisz i zobaczysz, jak na niego nadepnie i pójdzie w lewo, nie wiem, jakiego jeszcze dowodu potrzebujesz na to, stary” – powiedział. „To on włożył kamerę do samolotu, nie my. A potem jego mały przyjaciel zrobił to samo. Zostaw to im, stary. Jesteśmy tu i robimy swoje. Wiesz, że to Detroit. eksplozja. Cała nasza załoga płonie.” Wiemy, że mamy hot rod.
Następnie stacja NBC odwiedziła Kirkwooda, informując go o stanowisku Ferrucciego w sprawie sytuacji.
– Powiedział, że to zrobiłeś? Kirkwood powiedział, że w tym kontakcie uznano go za winnego. „Oczywiście, że to powie. Wszyscy się tutaj zatrzymują, prawda? Każdy musi poczekać, zdobyć przerwę i przejechać czyste okrążenie. To trening, relaks. A on tego nie zrobił. Postanowił mi to zrobić; potem zrobił to Coltonowi i prawie. Że się zderzą, nie wiem, co robić.
„Już zniszczyłem mu okrążenie. Zniszczyłem też jego następne. To po prostu głupie. Jest niebezpieczny. Wbiegł prosto na mnie i celowo próbował wepchnąć mnie na ścianę. A potem podszedłem i próbowałem porozmawiać mu o tym. Potem chwyta mnie, jakby mną potrząsał, i mówi: „Dlaczego jesteś na mnie zły? To szaleństwo. Ale widzieliśmy to już u niego”.
Kirkwood podzielił się tym, co miał nadzieję powiedzieć Ferrucciemu przed bojkotem konferencji.
„Chciałem mu powiedzieć, że to zupełnie niepotrzebne, każdy musi zmniejszyć swoje przerwy czasowe i każdy musi przejechać okrążenie, aby móc spróbować dostroić swój samochód” – powiedział. „Ale jeśli celowo uderzałeś w ludzi, nie mogłeś wyregulować samochodu, więc pozostawała tylko kwestia ustalenia, gdzie nie ma jego głowy, bo najwyraźniej i tak nie jechał szybkiego okrążenia. To nie robi dla mnie jakikolwiek sens.”
Mieszkaniec Florydy, który był drugim najszybszym kierowcą w sesji, wycelował w 20. miejsce Ferrucciego po tym, jak zapytano go, czy nie obawia się, że w niedzielę pilot Foyta będzie ścigał się zbyt agresywnie.
„Myślę, że na tej podstawie będziemy trochę za nami, więc nie martwię się zbytnio” – powiedział Kirkwood.
Herta pomachała ostatnim padem i wprowadziła na czat Team Penske, który zapewnia Foytowi wsparcie techniczne.
„Nawet nie wiem, co zrobiłem” – powiedział. „Nie wiem… ten facet jest poważnie chory. Ale jestem zadowolony z naszego programu. Nie jestem pewien, czym go wkurzyłem. Wyprzedził mnie przed linią alternatywną. wszyscy czekamy na nasze przerwy, a on mnie wyprzedził, więc ja go wyprzedziłem i zrujnowałem mu kolana”.
„Piąty weekend z rzędu zabiera Penske na P20, więc jestem zadowolony z tego, co tutaj robimy. Nasz samochód jest szybki i nie mamy czasu na niego i jego działania z tyłu”.
„Irytująco skromny pionier internetu. Miłośnik Twittera. Kujon od piwa. Badacz bekonów. Praktyk kawy”.
More Stories
Patriots wybrali Jacoby’ego Brissetta na swojego początkowego rozgrywającego zamiast Drake’a Maya
Siedem wielkich transakcji, które chcielibyśmy zobaczyć przed otwarciem sezonu NFL
Zac Taylor z Bengals – Wcześnie rozmawialiśmy o sytuacji Ja’Marr Chase