24 kwietnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Visions of Mana przypomina powrót do starej ery RPG

Visions of Mana przypomina powrót do starej ery RPG

Uzupełniam pewne luki w mojej historii RPG. Gram w seriale np Final Fantasy Odkąd byłem dzieckiem, ale istnieje niezliczona ilość innych godnych uwagi gier RPG, o których rzadko wspominam, w tym także gry RPG Mana RPG fantasy Łańcuch, który się rozdzielił Ostateczna przygoda fantasy w 1991. Właściwie to jedyna rola, jaką zagrała w długotrwałym serialu Synowie Many Na Nintendo DS, które uwielbiałem! Jestem jednak w podróży, aby naprawić swoje błędy, więc kiedy dostałem szansę, aby zobaczyć pierwszą linię główną Mana Ponieważ 2006 był w zeszłym tygodniu na PAX East, musiałem to sprawdzić na własne oczy.

Wizje many Styl vintage

Moje bezpośrednie wrażenie, które pozostało najdłużej, to jakość opowiadań Wizje many, który wygląda pięknie, nawet w stanie „pracy w toku”, w jakim go widziałem. Ma jakość filmów animowanych 3D, którą często mają niektórzy z jego współczesnych Smocza przygodabył stale ponownie rozważany i nadaje się Wizje many Magia, której nie ma w ponurej, hiperrealistycznej grafice takich gier jak Final Fantasy XVI. Jest całkiem anielski, może na granicy dziecięcego, co dla niektórych mogę uznać za zniechęcenie, a dla innych, którzy byli z serialem przez całe życie, jako błogosławieństwo. Mana W końcu jest to seria, która istnieje od 1991 roku. Dla mnie styl graficzny był dziwny, chociaż struktura, w którą grałem, wydawała się nieco rozpadać, próbując wnieść życie i witalność do otaczającego nas świata.

Zaczynając na użytkach zielonych znanych jako Ugory, zapoznałem się z mechaniką gry, po czym zagłębiłem się w bardziej ukierunkowaną część zapowiedzi, której kulminacją była walka z bossem. I tu dowiedziałem się, że wbrew temu, co myślałem, było prawdą,… Mana Gry to RPG! Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy zamiast czekać na moje rozkazy, przypuściłem atak, a moi towarzysze wdali się w otwartą bójkę. Przystosowałem się również do tego typu gry Wizje many Jednak pęknięcia w jego fasadzie stały się bardziej widoczne. Nie oznacza to, że gra akcji RPG musi być szybka i efektowna, ale powinna sprawiać takie wrażenie Prawidłowy W pewnym sensie tak Wizje' Dziwna mieszanka płynnej akcji i dziwnie ciężkiej walki podważa. Jednak dość intensywna walka oferuje echa starszych gier —Wizje many Styl vintage.

READ  Losowo: Masahiro Sakurai przypomina fanom Nintendo o terminach zamknięcia 3DS i Wii U eShop

Ten oldschoolowy klimat jest bardzo widoczny w języku Ugoru Stepowego, który niekoniecznie był pełen zadań do wykonania lub ciekawych miejsc. Chcę dać się wciągnąć w te światy, zamiast mieć ochotę się przebierać, ale zdaję sobie też sprawę, że drugim końcem tego jest gra, która jest trochę jak… Final Fantasy VII: Odrodzenie, czyli tytuł, który uwielbiam i który zawiera mnóstwo treści. Fallow Steppe wydawało się przestarzałe, ale nie mogę powiedzieć na pewno, czy jest to spowodowane pustką starej szkoły, czy pustką bardziej nowoczesnej, swobodnej rozgrywki. Jednak fajnie było pobiegać po stepie Bicol, a w nim nowa góra Wizje many Którego twórcy porównali do gigantycznego Yorkshire Terriera, za którego oddałbym życie.

Zrzut ekranu przedstawiający Val z Visions of Mana przekraczającą Górę Gala.

zdjęcie: Square Enix

Wizje many Ma problemy i obiecuje

Chociaż udało mi się owinąć wokół tego głowę Wizje manyNie podobał mi się rytm gry, w ogóle jej walka. Na przykład robienie uników było świetne i pomagało mi, gdy biegłem (bez obrażeń) w kierunku bossa pod koniec dema. Jednakże dodanie ataków powietrznych i ruchu wydaje się być pewnym zamieszaniem. W większości innych podobnych gier są to mechaniki umożliwiające szybką kontynuację, które demonstrują elastyczność i umiejętności postaci gracza. Bez pełnoprawnego systemu kombinacji (nasz podgląd wydawał się oferować jedynie lekkie i ciężkie kombinacje) i w połączeniu z pływalnością postaci, wydaje się to trochę…Tam.

Być może była to kompilacja, w którą grałem (co doprowadziło do bardziej intensywnych bitew), ale walka w niej Wizje many Nigdy nie zżelował się tak, jak tego potrzebowałem, aby nazwać go zdolnym i spójnym. Przejście z głównego członka drużyny na postacie, które są bardziej zbuntowane, wydawało się krokiem we właściwym kierunku, ale fragment gry, do którego otrzymaliśmy dostęp, również nie był dobrym przykładem stylu gry różnych postaci. Zazwyczaj bardziej mięsisty wojownik może zamienić precyzję na siłę i ataki totalne, ale pozostali członkowie drużyny czuli się bardzo podobnie do głównego wojownika, nawet gdy zostałem poproszony o powrót podczas wersji demonstracyjnej, zmianę klas i przedmiotów oraz rozegranie finału bitwa ponownie. .

Elementy, które są Mana Przywołujący odpowiednik tej serii odegrał użyteczną rolę zarówno w walce, jak i eksploracji, i odkrył przede mną pewną głębię, której szukałem gdzie indziej. Żywioł wiatru pomógł drużynie pokonać przepaść na poziomie góry i podwoił się jako umiejętność pomocnicza, która mogła żonglować wrogami w powietrzu. Element księżyca spowalniał wrogów, otwierając ich na ataki, co było niezwykle przydatne, ponieważ pozwalało członkom drużyny na wykonanie ataku kończącego po zadaniu obrażeń wystarczających do wypełnienia jego wskaźnika. Chociaż było to dość proste do wdrożenia, uwielbiam samą możliwość zwiększania liczby (lub w tym przypadku po prostu na całym ekranie). Wszystko cudownie się połączyło w ostatecznej bitwie, kiedy zmierzyła się z ogromną mrówką, co było niesamowitym pokazem mocy technicznej i kunsztu Wizje many– To właśnie doprowadziło mnie do nauczenia się, jak sprawić, by wszystko ze sobą współgrało. W porównaniu do walki z bossem, większość walk w moim podglądzie była surowa i prosta.

Pomimo tego, co wydaje się ogromną listą rezerwacji, jestem tym podekscytowany Wizje many. Myślę, że jest w tym głębia, której nie byłem w stanie do końca wykorzystać, a która stała się jeszcze bardziej widoczna podczas końcowego spotkania z bossem. Gra wyglądałaby także znacznie lepiej, gdy zostałaby dopracowana i miała zostać wydana, ale wersja, w którą grałem, miała trudności z działaniem tak samo, jak czasami. Jednak projekt postaci i pokazany świat ma dziwaczny, baśniowy urok, który sprawia, że ​​chcę się w nim zakochać. Wizje. Z pewnością nie brakuje w nim emocji, których szukałem w grach RPG z mojej młodości, ale są sposoby, aby udowodnić, że nie jest to ani zbyt na uboczu, ani zbyt na uboczu.