Podążaj za toczącą się piłką.
Próbując przyciągnąć uwagę rozproszonych pasażerów, linie United Airlines zastosowały innowacyjne podejście, aby zapewnić wszystkim skupienie podczas filmu dotyczącego bezpieczeństwa podczas lotu.
Linia lotnicza wystartowała Trwający 4,5 minuty klip inspirowany twórczością Rube Goldberga przedstawia niebieską kulę toczącą się po torze wznoszącym się w samolocie.
Piłka odbywa długą podróż przez kabinę, aby dostrzec członków załogi wyjaśniających różne zasady bezpieczeństwa, takie jak zapinanie pasów bezpieczeństwa i lokalizowanie wyjść awaryjnych, a wszystko to przy zabawnej ścieżce dźwiękowej.
Trzeba przyznać, że „ludzie zaczynają się denerwować” podczas pokazów bezpieczeństwa przed lotem, mówi Meg Mitchell, dyrektor kreatywna United: Powiedział NPR.
„Dlatego chcieliśmy czegoś, co sprawiłoby wrażenie, jakby można było to oglądać w kółko i nadal chcieć się tym przejmować… Najbezpieczniejszy film to taki, który ludzie będą chcieli oglądać nawet wtedy, gdy masz 45 lat”.
To przyjemne wizualnie posunięcie następuje po prawie dwudziestu latach, w których linie lotnicze żartobliwie podchodzą do ważnych ogłoszeń stanowiących część regularnego procesu wejścia na pokład.
jeden z Najbardziej zapadające w pamięć przykłady To właśnie wtedy niemal 10 lat temu Elijah Wood i Sir Peter Jackson wzięli udział w teledysku do „Władcy Pierścieni” dla linii Air New Zealand.
Jednak niektórzy – w tym australijski profesor bezpieczeństwa lotniczego Brett Molesworth – opisują tego typu sztuczki jako „bardzo stresujące poznawczo”.
Naukowiec z UNSW wierzy, że efektem końcowym będzie to, że nikt nie przetworzy ważnych informacji, takich jak to, gdzie można znaleźć urządzenie unoszące się na wodzie czy jak działa tlen awaryjny.
„Kiedy zaczniesz żonglować lub przedstawiać historię albo jakiś rodzaj marketingu lub reklamy, będziesz mieć tylko negatywny wpływ na retencję” – powiedział.
Jednak Sasha Johnson, wiceprezes United ds. bezpieczeństwa, podwoiła wysiłki w zakresie swojej ostatniej produkcji.
„Jestem bardzo dumna z filmu, który nakręciliśmy” – powiedziała.
„Myślę, że zapewnia to właściwą równowagę między przyciągnięciem uwagi ludzi a dostarczaniem za każdym razem świeżych informacji, aby mogli się przygotować.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii