25 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

United Airlines publikują nowy film dotyczący bezpieczeństwa, skierowany do rozproszonych pasażerów

Podążaj za toczącą się piłką.

Próbując przyciągnąć uwagę rozproszonych pasażerów, linie United Airlines zastosowały innowacyjne podejście, aby zapewnić wszystkim skupienie podczas filmu dotyczącego bezpieczeństwa podczas lotu.

Linia lotnicza wystartowała Trwający 4,5 minuty klip inspirowany twórczością Rube Goldberga przedstawia niebieską kulę toczącą się po torze wznoszącym się w samolocie.

Piłka odbywa długą podróż przez kabinę, aby dostrzec członków załogi wyjaśniających różne zasady bezpieczeństwa, takie jak zapinanie pasów bezpieczeństwa i lokalizowanie wyjść awaryjnych, a wszystko to przy zabawnej ścieżce dźwiękowej.

Trzeba przyznać, że „ludzie zaczynają się denerwować” podczas pokazów bezpieczeństwa przed lotem, mówi Meg Mitchell, dyrektor kreatywna United: Powiedział NPR.

„Dlatego chcieliśmy czegoś, co sprawiłoby wrażenie, jakby można było to oglądać w kółko i nadal chcieć się tym przejmować… Najbezpieczniejszy film to taki, który ludzie będą chcieli oglądać nawet wtedy, gdy masz 45 lat”.

To przyjemne wizualnie posunięcie następuje po prawie dwudziestu latach, w których linie lotnicze żartobliwie podchodzą do ważnych ogłoszeń stanowiących część regularnego procesu wejścia na pokład.

Linie United Airlines użyły piłki na toczącym się torze w nowym filmie dotyczącym bezpieczeństwa dla rozproszonych pasażerów. YouTube/Wielka Brytania
Jeden z ekspertów uważa, że ​​rozpraszające filmy nie pomagają przyciągnąć uwagi. YouTube/Wielka Brytania

jeden z Najbardziej zapadające w pamięć przykłady To właśnie wtedy niemal 10 lat temu Elijah Wood i Sir Peter Jackson wzięli udział w teledysku do „Władcy Pierścieni” dla linii Air New Zealand.

Jednak niektórzy – w tym australijski profesor bezpieczeństwa lotniczego Brett Molesworth – opisują tego typu sztuczki jako „bardzo stresujące poznawczo”.

Naukowiec z UNSW wierzy, że efektem końcowym będzie to, że nikt nie przetworzy ważnych informacji, takich jak to, gdzie można znaleźć urządzenie unoszące się na wodzie czy jak działa tlen awaryjny.

„Kiedy zaczniesz żonglować lub przedstawiać historię albo jakiś rodzaj marketingu lub reklamy, będziesz mieć tylko negatywny wpływ na retencję” – powiedział.

Jednak Sasha Johnson, wiceprezes United ds. bezpieczeństwa, podwoiła wysiłki w zakresie swojej ostatniej produkcji.

United wierzy, że nowy film zwiększy zainteresowanie funkcjami bezpieczeństwa. YouTube/Wielka Brytania

„Jestem bardzo dumna z filmu, który nakręciliśmy” – powiedziała.

„Myślę, że zapewnia to właściwą równowagę między przyciągnięciem uwagi ludzi a dostarczaniem za każdym razem świeżych informacji, aby mogli się przygotować.