Unilever ogłosiła plany inwestycji 90 mln zł (około 20,7 mln dolarów) w rozbudowę swojego obiektu spożywczego w Poznaniu.
Spółka planuje zwiększyć produkcję makaronu ramen Błonnik, dobre marki makaronów i aminokwasów. Zakład ma produkować 600 000 sztuk dziennie.
Rozszerzona oferta produktów będzie dystrybuowana nie tylko w Polsce, ale także w Holandii, na Węgrzech i w innych krajach Europy.
Według Unilever inwestycja będzie spełniać rygorystyczne standardy środowiskowe, aby zoptymalizować zużycie energii elektrycznej i wody, zapewniając bardziej efektywny proces produkcyjny.
Ponadto firma wdroży w poznańskiej siedzibie najnowocześniejsze technologie, takie jak usprawnienie automatyzacji fizycznej i cyfrowej, wdrożenie zrównoważonej energii oraz poprawa możliwości magazynu.
Hanneke Faber, dyrektor ds. żywienia w Unilever, powiedziała: „Ta inwestycja w Poznaniu umożliwi nam dalsze zaspokajanie potrzeb rynku polskiego i europejskiego. Nasz polski biznes żywieniowy w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję w portfolio Unilever.
Dyrektor Fabryki Unilever Premislav Fejfar dodał: „Nasza poznańska fabryka jest jednym z największych zakładów produkujących żywność w Unilever. Dziś piszemy kolejny rozdział w historii naszej fabryki. Dzięki dalszym inwestycjom możemy skuteczniej reagować na potrzeby naszych klientów potrzeb i nadal rozwijać naszą działalność.”
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Polska twierdzi, że mroźna zima może spowodować nową falę ukraińskich uchodźców
Polska nie pozwoli Ukrainie przystąpić do UE, dopóki nie zostanie rozwiązana kwestia masakry podczas II wojny światowej – powiedział wicepremier.
Produkcja w Polsce wzrosła w czerwcu o 219 sztuk