8 maja, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Szef NHTSA, który kierował dochodzeniem w sprawie autopilota Tesli, ustępuje ze stanowiska

Szef NHTSA, który kierował dochodzeniem w sprawie autopilota Tesli, ustępuje ze stanowiska

Po nadzorowaniu przez ostatnie dwa lata dochodzenia w sprawie systemu autopilota Tesli, Anne Carlson, pełniąca obowiązki szefa Krajowej Administracji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (NHTSA), ogłosiła plany ustąpienia.

Z raportu organu regulacyjnego wynika, że ​​Carlson jest głównym dyrektorem organu regulacyjnego od września 2022 r. i w tym tygodniu wysłała do pracowników e-mail, w którym poinformowała, że ​​ustąpi ze stanowiska w związku z wprowadzeniem prawa ograniczającego czas pozostawania urzędników na swoich stanowiskach. Wiadomości samochodowe. Następcą Carlsona zostanie zastępca administratora NHTSA Sophie Shulman, która do końca stycznia powróci na swoje poprzednie stanowisko głównego doradcy, po czym całkowicie opuści amerykański organ regulacyjny ds. motoryzacji.

Zanim w styczniu 2021 r. została głównym doradcą Krajowej Administracji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (NHTSA), Carlson wzięła urlop na swoim poprzednim stanowisku jednego z profesorów prawa ochrony środowiska na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles. Przez cały okres swojej pracy w organie regulacyjnym Carlson aktywnie angażowała się w działania na rzecz zaostrzenia norm emisji spalin w pojazdach zasilanych gazem, a niektóre z nich mają wejść w życie w przyszłym roku.

Carlson zauważył niedawno, że nowe amerykańskie normy dotyczące zużycia paliwa zatwierdzone w 2024 r. „pozwolą konsumentom zaoszczędzić pieniądze na stacjach benzynowych, zwiększą naszą niezależność energetyczną i zmniejszą szkodliwe substancje zanieczyszczające, w tym gazy cieplarniane powodujące zmiany klimatyczne”.

Ogłoszenie odejścia Carlsona następuje tuż po wydaniu w tym tygodniu przez NHTSA „wycofania” wymagającego dodatkowych zabezpieczeń dla autopilota, co stanowi kulminację dwuletniego śledztwa agencji w sprawie zaawansowanego systemu wspomagania kierowcy (ADAS), które rozpoczęło się w sierpniu 2021 r. Uwaga, Tesla rozwiązała problem. Problem można natychmiast rozwiązać, wdrażając aktualizację bezprzewodową (OTA).

„Jedną z rzeczy, które odkryliśmy, jest to, że kierowcy nie zawsze zwracają uwagę, gdy system jest uruchomiony” – powiedział Carlson po ogłoszeniu wycofania produktu.

READ  Samoloty o włos unikają czołowego zderzenia na pasie startowym w Kolorado po tym, jak pilot wykonał ruch w ostatniej sekundzie

W odpowiedzi na wycofanie Tesla szczegółowo opisała dodanie bardziej rygorystycznego monitorowania kierowcy w przypadku autopilota, pisząc: „Środek zaradczy obejmie dodatkowe kontrole i alerty dla tych, które są już zainstalowane w pojazdach, których dotyczy problem, aby jeszcze bardziej zachęcić kierowcę do przestrzegania bieżących obowiązków związanych z prowadzeniem pojazdu podczas korzystania z funkcji Autopilota. jest zaręczony.” Zajęty, co obejmuje trzymanie rąk na kierownicy i zwracanie uwagi na drogę.

„W zależności od wyposażenia pojazdu dodatkowe elementy sterujące będą obejmowały między innymi zwiększoną widoczność alertów wizualnych w interfejsie użytkownika, uproszczenie włączania i wyłączania funkcji Autosteer, dodatkowe kontrole, kiedy funkcja Autosteer jest włączona oraz podczas korzystania z tej funkcji poza kontrolowanymi autostradami i na drogach zbliżanie się do kontroli ruchu drogowego.” Ruch drogowy i ewentualne zawieszenie możliwości korzystania z funkcji Autosteer, jeśli kierowca wielokrotnie nie wykaże się konsekwentną i trwałą odpowiedzialnością za prowadzenie pojazdu, gdy funkcja jest włączona.

Podczas swojej pracy w agencji Carlson skupiła się także na bezpieczeństwie poduszek powietrznych i ogólnym celu, jakim jest zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych w wypadkach drogowych, dodając około 50 innych systemów bezpieczeństwa. Ze środowego oświadczenia wynika, że ​​w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 r. liczba ofiar śmiertelnych wypadków drogowych w USA spadła o prawie 4,5 procent, do 30 435, po tym jak agencja odnotowała znaczny wzrost liczby zgonów podczas pandemii Covid-19.

„Chociaż jesteśmy optymistami, że w końcu odnotowujemy spadek rekordowej liczby zgonów podczas pandemii, nie jest to powód do świętowania” – powiedział Carlson.

Przez ostatnie sześć lat NHTSA nie miała administratora zatwierdzonego przez Senat. Choć na początku tego roku administracja Bidena nominowała Carlsona do dalszego pełnienia funkcji administratora, Biały Dom później wycofał to zalecenie po tym, jak Republikanie sprzeciwili się tej decyzji. Biden nie ogłosił jeszcze nowego wyboru na to stanowisko.

READ  „Leczenie recesji” dzieli ekonomistów

Jaka jest Twoja opinia? Daj mi znać na adres [email protected], znajdź mnie na @Zachary ViscontiMożesz też przesłać nam swoje wskazówki na adres [email protected].