iQOO, skoncentrowana na grach sub-marka Vivo, ogłosiła premierę swoich najnowszych flagowych telefonów w Indiach, iQOO 9 i 9 Pro. Lubi Poprzednie urządzenia iQOOTo tak naprawdę nie wygląda jak telefony do gier, ale mimo to koncentruje się na wydajności. iQOO kieruje tym marketingiem we współpracy z BMW M Motorsport i białym trójpaskowym modelem rajdowym.
iQOO 9 Pro ma procesor Snapdragon 8 Gen 1, do 12 GB pamięci RAM i baterię 4700 mAh. Ekran to 6,78-calowy panel OLED 1440p 120 Hz, podczas gdy system kamer obejmuje ultraszerokokątny aparat 50 MP, aparat portretowy 16 MP i główny czujnik 50 MP, który wykorzystuje stabilizację w stylu gimbala, podobnie jak inne flagowce Vivo. Można go ładować z mocą 120 W za pomocą kabla lub, co nietypowe dla telefonu sąsiadującego z Vivo, z ładowaniem bezprzewodowym do 50 W.
Różnice inne niż Pro iQOO 9 obejmują procesor Snapdragon 888 Plus, baterię 4350 mAh i 6,56-calowy wyświetlacz OLED o rozdzielczości 1080p 120 Hz. Mniejszy wybrzuszenie aparatu mieści aparat główny 48 MP, aparat ultraszerokokątny 13 MP i aparat portretowy 13 MP. Telefon nadal jest wyposażony w przewodowe ładowanie 120 W, ale nie ma opcji bezprzewodowej. Zarówno iQOO 9, jak i 9 Pro obsługują system operacyjny Vivo Funtouch OS 12, oparty na systemie Android 12.
W Indiach iQOO 9 Pro będzie kosztować Rs. 64990 (~ 870 USD) za model z 8 GB pamięci RAM i 256 GB pamięci lub Rs. 69990 (~940 USD) za 12 GB/256 GB. iQOO 9 to Rs. 42990 (~580 USD) za 8 GB/128 GB i Rs. 46990 (~630 USD) za 12 GB/256 GB. Telefony będą dostępne od 2 marca.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie