Branża gier wideo przeszła wiele zmian w ciągu ostatnich kilku lat, co było dobrodziejstwem dla inwestorów, ale nie było to dobre dla osób, które same grają w gry.
Główny, który zwiększył przychody firm takich jak Microsoft (MSFT) – Uzyskaj raport Microsoft Sony (SN) – Kup Sony Corp. Raport Była to era mikropłatności, zwanych również treściami do pobrania lub DLC, w grach wideo.
Te cyfrowe przedmioty obejmują zarówno kostiumy, jak i nowe sekcje gry, które zwykle kosztują mniej niż 10 USD.
Są one również popularne w świecie gier mobilnych, gdzie pobierane są darmowe gry, takie jak King’s . (król) „Candy Crush Saga” zarabia duże pieniądze na przekonywaniu użytkownika do wypróbowania gry, a następnie na łatwej sprzedaży monet i ulepszeń w grze, co ułatwia postęp.
Gracze narzekali na niklową naturę DLC, gdy zaczęło się rozwijać, gdy Microsoft promował je w erze Xbox 360, ale liczby mówią inną historię.
Grupa NPD Q4 Raport o dynamice rynku Okazało się, że prawie 60% pieniędzy wydanych w sektorze gier w 2021 r. przeznaczono na treści do pobrania – i te liczby są na dobrej drodze do dalszego wzrostu.
Ale teraz Sony rozważa nowy ruch, który Microsoft oficjalnie ogłosił, że bada, a jeśli gracze nienawidzą idei zawartości do pobrania, Czy to prawda Nienawidzę tego.
Jakie kroki podejmuje Sony, aby śledzić postępy Microsoftu?
Plan Microsoftu polega na umieszczaniu reklam w grach wideo.
Nie dostaniesz go w wersjach o dużym budżecie, za które płacisz w całości, jak na przykład bardzo udana niedawna przygoda”elden pierścieńPrzynajmniej jeszcze nie.
Ale może pojawić się w stajni Microsoftu Darmowe gry do graniajak tytuły, które są bardzo popularne”Jest to gra elektroniczna” I „gra Roblox. „
Idź do obserwowania
Raporty Business Insider Że Microsoft nie planuje ciąć przychodów, które przyniosą reklamy, pozwalając twórcom gier i firmom zajmującym się technologiami reklamowymi na czerpanie korzyści.
i teraz, nowy raport Mówi, że Sony rozważa podjęcie tej samej drogi.
Mówi się, że gigant oprogramowania testuje adware i waha się, czy będzie wymagał cięcia przychodów, jeśli plan zostanie zrealizowany.
Microsoft już wcześniej podążał tą ścieżką
Microsoft od dawna próbuje znaleźć sposób na umieszczenie reklam w grach w grach. Zyskany biznes reklamowy Ogromna firma w 2006 roku w celu wyświetlania reklam firm zewnętrznych użytkownikom konsoli Xbox.
Ale do 2010 r. Postanowiłem zamknąć markęgdzie są następnie przenoszone wszystkie wewnętrzne operacje Xbox Live.
Microsoft postępuje ostrożnie i rozważa mniej inwazyjne metody wstawiania reklam do gier, takie jak wyświetlanie ich na przydrożnych billboardach w grze wyścigowej.
Może również stworzyć specjalny rynek dla reklamodawców, który będzie trzymać reklamy z dala od samych gier, pozwalając im grać przed lub w trakcie przerwy. Żadne decyzje nie zostały jeszcze oficjalnie ogłoszone.
Osoby, które lubią darmowe gry na urządzenia mobilne, znają ten format na tej platformie. Wiele gier wymaga od użytkowników obejrzenia reklamy, aby otrzymać przydatną w grze nagrodę, taką jak dodatkowe monety lub specjalne przedmioty. Jest to jeden ze sposobów, w jaki programiści zarabiają na produktach zamiast obciążać grę z góry.
Wprowadzenie reklam w grach free-to-play zapewnia, że nawet gracze, którzy nie wydają pieniędzy na mikrotransakcje, przyniosą pewne dochody podczas gry, ponieważ nie będą mieli innego wyboru, jeśli w grze pojawi się reklama, niż całkowicie zrezygnować z gry.
Ludzie Eksplodował o pomyśle W mediach społecznościowych posunęli się nawet do stwierdzenia, że przestaną kupować gry od obu firm, jeśli reklamy w grze staną się rzeczywistością.
Inni oznaczyli na Twitterze prezesa PlayStation Studios Hermena Hulsta, aby wyrazić swoje odczucia w tej sprawie.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie