BellaBot i KettyBot to nowe dodatki do obsługi klienta firmy we Wrześni.
Shell wdrożył dwa roboty dla swojej stacji paliw we Wrześni w Polsce. BellaBot i KettyBot nawiązały współpracę z istniejącym personelem na miejscu, aby zapewnić usługi przyjazne dla klienta i poprawić jakość sprzedaży detalicznej. Według firmy jest to pierwsza sprawa tocząca się przed sądem w Europie.
„Po raz kolejny w tym roku jako Shell Polska wprowadzamy pionierskie rozwiązanie na polski rynek, tym razem w kontekście oferty pozapaliwowej. To wyjątkowa oferta.
Oba roboty są wyposażone w czujniki 3D i nową modułową obudowę, która umożliwia natychmiastową reakcję na potencjalne przeszkody w ciągu 0,5 sekundy. BellaBot skupia się na dostarczaniu produktów zamówionych przez klientów bezpośrednio do ich stolika.
„Do tej pory przedmioty zamówione w strefie Bistro stacji we Wrześni były odbierane osobiście przez klientów, a kampanie reklamowe wyświetlały się na monitorach LCD. Jestem bardzo dumny z tego, że mój zespół odnosi dalsze sukcesy. O innowacjach w naszej ofercie” – dodał Kielak-Łokietek.
BellaBot może kontaktować się z klientami przy stole, aby poinformować ich o zamówieniach i numerze stolika za pomocą komunikatów głosowych i zachęcić ich do podnoszenia jedzenia za pomocą latarek na tacy. Dostępne są również multimodalne funkcje komunikacji głosowej, świetlnej i dotykowej AI. Jest przeznaczony do dostarczania czterech zamówień jednocześnie, zatrzymywania się pod dowolnym kątem i wyjścia, gdy tylko zostanie wykryta przeszkoda.
Dla KettyBot jego głównym obszarem pracy jest obszar wylotowy stacji Shell we Wrześni. Urządzenie ma za zadanie witać klientów, informować o aktualnych kampaniach reklamowych oraz zachęcać do korzystania z części cateringowej.
powiązana zawartość
Omówić
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Polska twierdzi, że mroźna zima może spowodować nową falę ukraińskich uchodźców
Polska nie pozwoli Ukrainie przystąpić do UE, dopóki nie zostanie rozwiązana kwestia masakry podczas II wojny światowej – powiedział wicepremier.
Produkcja w Polsce wzrosła w czerwcu o 219 sztuk