14 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Polskie Linie Lotnicze LOT współpracują z FLYR Labs w zakresie platformy biznesowej opartej na sztucznej inteligencji

Londyn – Polski flagowy przewoźnik Polskie Linie Lotnicze LOT (LOT) nawiązał współpracę z firmą zarządzającą przychodami FLYR Labs w celu wdrożenia platformy zarządzania biznesem opartej na sztucznej inteligencji.

Fuzja wesprze wysiłki linii lotniczej w zakresie optymalizacji biznesowej poprzez dostęp do danych i wykorzystanie ich wartości, pomagając w pokonaniu wielu współczesnych barier branżowych.

Dzięki partnerstwu LOT i FLYR wdrożą opartą na sztucznej inteligencji platformę FLYR dla funkcji biznesowych LOT-u. Organizacje dostrzegą kluczowe zalety rozwiązania LOT w całej swojej działalności biznesowej, czy to poprzez istniejące możliwości platformy, czy też poprzez współtworzenie nowych funkcji i aplikacji.

Nowa platforma oparta na sztucznej inteligencji umożliwi połączenie w sieć wielu komponentów biznesowych. W szczególności obie firmy dążą do realizacji współpracy sektorowej, łącząc możliwości optymalizacji wspierane przez platformę FLYR w zakresie dodatkowego zarządzania przychodami, marketingu cyfrowego, zarządzania ofertą i e-commerce.

Dzięki przejęciu firmy Pribas, aby umożliwić zaawansowaną dostawę i realizację zamówień oraz rozwiązanie do bezpośredniej dostawy i sprzedaży detalicznej Newshore Instant, FLYR oferuje liniom lotniczym zmodernizowany, kompleksowy pakiet technologiczny, który umożliwia dynamiczne i autonomiczne ustalanie cen w połączeniu ze spersonalizowanymi i bezproblemowymi zakupami. doświadczenie.

Partnerstwo to jest następstwem wielu ostatnich zapowiedzi FLYR dotyczących współpracy z innymi najlepszymi w swojej klasie liniami lotniczymi w celu przyjęcia zmodernizowanego, kompleksowego pakietu technologicznego, który spełnia wymagania stale zmieniającego się środowiska biznesowego.

Ponadto rozbudowana obecność biurowa FLYR w Krakowie i Amsterdamie zapewnia LOT-owi wsparcie na miejscu, podobnie jak w przypadku innych klientów z regionu EMEA, w celu stymulowania innowacji.

Raport PLL LOT


Tomasz Penczek, Dyrektor Zarządzający Pionu Przychodów LOT Mówi: „W połączeniu z naszym zaangażowaniem na rzecz klientów i utrzymywaniem spójnych praktyk, zawsze szukamy najlepszych rozwiązań, aby wyposażyć nasze zespoły”.

„Doceniamy podejście FLYR do zrozumienia naszych potrzeb, a gdy idziemy naprzód, wykorzystując moc sztucznej inteligencji w FLYR, wierzymy, że nasze zespoły mogą pozostać w czołówce zmian w branży i dostosowywać się do zmienności rynku”.

„Współpraca nie tylko wzmacnia naszą pozycję na rynku jako liderów technologii, ale dodatkowo odzwierciedla nasze zaangażowanie w nowe pomysły”.

O Polskich Liniach Lotniczych LOT


LOT to jedna z najstarszych działających linii lotniczych na świecie, posiadająca jedną z najmłodszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie flot na świecie. LOT jest jednym z największych operatorów w Europie, obsługującym ponad 9 milionów pasażerów rocznie do ponad 120 destynacji w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Raport Zarządu FLYR


Matt Brown, wiceprezes ds. rozwoju w firmie FLYRmówi: „FLYR liczy na bliską współpracę z LOT-em. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku będziemy pełnić rolę partnera zespołów biznesowych i decydentów LOT-u, przy dodatkowym wsparciu naszego krakowskiego zespołu”.

„Dzięki kontekstualizacji każdego elementu danych w łatwym w obsłudze interfejsie system operacyjny przychodów może przewidywać ścieżkę do optymalnych wyników biznesowych i napędzać znaczny wzrost”.

O systemie FLYR Labs


Natywna chmurowa platforma analizy decyzji FLYR, The Revenue Operating System, wykorzystuje technologię głębokiego uczenia się, aby zapewnić zautomatyzowane, oparte na sztucznej inteligencji możliwości zarządzania przychodami.

Uwalniając pełny potencjał istniejących danych LOT-u, system Revenue Operations umożliwi analitykom linii lotniczych wywieranie większego wpływu na decyzje cenowe i handlowe.

Laboratoria FLYR są w Polsce od dawna. Biuro inżynierskie firmy w Krakowie zatrudnia około 150 osób. Alex Manns, dyrektor generalny FLYR Labs, wyjaśnił nam więcej na temat oprogramowania dla linii lotniczych. Linie lotnicze mogą kupować określone oprogramowanie tylko od trzech firm: Sabre, Amadeus i PROS. To smutne lub prawdziwe dla każdej linii lotniczej na świecie.

Wraz z powiększaniem się firm proces innowacji przebiega wolniej. Tym, co FLYR robi w LOT-ie, jest wdrażanie z nimi zupełnie nowej i unikalnej nowej technologii. Wdrożenie platformy danych dla LOT, firmy programistycznej, która integruje wszystkie dane w jednym miejscu.

Integrują również platformę prognostyczną, aby można było lepiej przewidywać przychody i popyt. Integracja platformy cenowej pomaga linii lotniczej uzyskać lepszą cenę. To zarówno generuje większe przychody, jak i daje klientom więcej opcji.

Ułatwi dużo pracy i życia, zamiast używać wszędzie prześcieradeł. Zarządzanie przychodami, marketing, planowanie mogą mieć dostęp do tych samych danych w jednym miejscu.

„To, co robimy w LOT, jest wyjątkowe, ponieważ zbudowaliśmy partnerstwo. Na przykład zespół LOT-u mówi nam, że ma jakiś problem, a nasz zespół zastanawia się, jak rozwiązać ten problem na platformie.

„Więc współpracujemy, aby budować wspaniałe możliwości, których nie mamy dzisiaj, oprócz podstawowej technologii. Łączymy technologię i partnerstwa, aby rozwiązać niektóre problemy” – powiedział dyrektor generalny FLYR Labs, Alex Manns. Odporny na powietrze Autor Piotr Bożeck w tym tygodniu.

Analiza


Ponieważ branża lotnicza boryka się z pewnymi globalnymi obawami w fazie po pandemii „powrotu do obsługi”, elementy obsługi klienta i satysfakcji, a także skuteczna kontrola przychodów i kosztów mają kluczowe znaczenie.

Wraz z równoległym rozwojem i integracją platform opartych na sztucznej inteligencji możemy zobaczyć więcej fuzji i współpracy, takich jak partnerstwo LOT Polish i FLYR Labs, ponieważ obie branże widzą partnerstwo.