Polski kanał YouTube Kanal Sportowy, w pełni uruchomiony w marcu 2020 roku i mający obecnie 592 000 subskrybentów, zdecydował się zainwestować we własną usługę D2C OTT.
Pomoże w tym Redge Media ze strategią produktową i wdrożeniem usługi OTT wspieraną przez agencję Arscom Sport Brokers, która specjalizuje się w marketingu sportowym na polskim rynku.
Komentując rozwój, Fresmislav Frasunek, członek zespołu Ridge Technologies, powiedział: „W miarę rozwoju kanał YouTube musi być w pełni zarządzany pod względem treści i odpowiedniego doboru reklam. Kanał Sportowy, obecnie największy kanał sportowy w telewizji internetowej, doświadczył w ostatnim czasie szeregu ograniczeń, na co słusznie zauważa Redge Media. Dzięki naszej rodzimej technologii nie będzie represji ani wyłączenia, pozostaje tylko energia i kreatywność zespołu gospodarzy, która wydaje się rosnąć z każdym tygodniem.
Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego, dodał: „Dla nas to logiczny kolejny krok. Cieszymy się z rozpoczęcia pracy i dodaliśmy dodatkowe funkcje, które nie były możliwe w poprzedniej infrastrukturze.
Ridge Media będzie na stoisku 5.F21 w IBC w Amsterdamie w dniach 3-6 grudnia 2021 r. Będzie wyposażony w swój UX poświęcony lifestylowym serwisom wideo społecznościowym, które napędzają Canal Sportow.
Związane z
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35