14 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Opóźniona ostrożność zmienia losy wielu kierowców

Opóźniona ostrożność zmienia losy wielu kierowców

Liban, fig. – Ryan Blaney Powiedział dzięki. Przepraszam, powiedział Martin Truex. Kyle Bush – Będzie źle – powiedział.

Spóźnione ostrzeżenie sprawiło, że niektóre z najlepszych samochodów wyścigowych zniknęły z drogi i straciły szansę na wygraną, podczas gdy inne, w tym te, które miały problemy, pozostały na zewnątrz i znalazły się na prowadzeniu w strzelaninie na czterech okrążeniach.

Najłatwiejszą decyzją był ostateczny zwycięzca Ścigaj Elliota I szef sztabu Alan Gustafson. Elliot prowadził, gdy nadeszło ostrzeżenie Josh BelleckiZepsuty silnik o ośmiu okrążeniach, który pojedzie na Nashville Superspeedway.

Kyle Bush był drugi, Denny Hamlin Po trzecie, Truex IV i Ross Chastain To był piąty w tym czasie.

Cała czwórka została podjęta, chociaż nie tak miało wyglądać.

Szef załogi James Small powiedział, że plan był taki, aby Truex pozostał na zewnątrz, gdyby mógł wrócić do pierwszego rzędu. Z Buschem i Hamlinem w boksach, Truex mógł zrestartować obok Elliotta w pierwszym rzędzie, pozostając na zewnątrz. Zamiast tego podżegał.

Mały Trux powiedział, że przeprosił za wżery. Truex powrócił na 14. miejsce i zajął 22. miejsce.

Busch stracił prowadzenie na rzecz Elliotta w poprzednim wznowieniu, kiedy Busch miał opcję pasa. Po odejściu Elliotta Bush nie mógł zbliżyć się do wyzwania. Zespoły często robią coś przeciwnego niż lider. Z Elliotem wciąż na zewnątrz, Bush podżegał. Co do dokładnego powodu, szef załogi Ben Bashour odmówił komentarza po wyścigu.

Busch był pierwszym samochodem, który zjechał z alei serwisowej po zmianie tylko opon po prawej stronie. Kiedy powiedziano mu, że to jedyny samochód, który zmienił dwie opony, skomentował w radiu, jakie to trudne. On miał rację. Busch zrestartował na 12. miejscu i zajął 21. miejsce.

Wśród tych, którzy nie wybrali ścieżki do dołu, był Kurt Busch. Zajął szóste miejsce z ostrożnością i wznowił grę na drugim miejscu po Elliotcie. Ale Elliott szybko zdobył Kurta Buscha i nie został wyzwany.

„Byłem dla niego miły”, powiedział o Elliocie Kurt Busch. „Powinienem był rzucić kilka błotników i poruszyć trochę pędu. Nie zaangażowałem się w naszą siłę. „

Zajął jednak drugie miejsce.

Ryan Blaney był dziewiąty, kiedy zachował ostrożność i awansował na trzecie miejsce w przypadku ponownego startu, pozostając poza. Na tym zakończył, kończąc chaotyczną noc, podczas której biegał do przodu wcześnie, walczył o manewrowanie, obracał się na 205 okrążeniu, a następnie skończył na piątym miejscu.

„Byłem zaskoczony przez tak wielu ludzi” – powiedział Blaney. „Opony nie znaczyły dziś wiele, zwłaszcza przez pierwsze kilka okrążeń, tak naprawdę nie znaczyły wiele. Naszym planem było pozostać na miejscu. … Potem zobaczyłem kilka samochodów w boksie. Byłem bardzo zszokowany. „

„Aby stanąć w drugim rzędzie, mam małą szansę, aby spróbować coś osiągnąć pod koniec wyścigu. Skończyło się to dobrą okazją. „

Kyle Larson Było to już czwarte, kiedy pomachano ostrzeżeniem i nie wybuchło. Zajął czwarte miejsce.

Chastain użył swoich nowych czterech opon, aby awansować z 11. na 5., najwyższy samochód, który wjechał do alei serwisowej przed ostatnim restartem.

Kiedy dotarliśmy do zakrętu 1, mieliśmy przyczepność – powiedział Chastain. „Muszę (Cole Custer) i naciskaj tak długo, jak to możliwe. Chciałem spróbować w tandemie i pomóc mu i mi pomóc.

„Wyszedłem i było czyste powietrze, a potem dźgnąłem się nożem, mimo że był tam i odepchnął kilku facetów na ostatnim okrążeniu, aby utrzymać się na piątym. To jest rodzaj miejsca, w którym marynarze się rozpadli na zakręcie 1 i 2 na nowych oponach”.