24 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Odgłosy zewnętrzne wszystkich sklepów zamykanych w tym tygodniu

Według czterech pracowników czterech różnych sklepów, którym zapewniono anonimowość, ponieważ nie byli upoważnieni do omawiania wiadomości, Outdoor Voices, firma produkująca odzież aktywną, zamknie w niedzielę wszystkie swoje sklepy.

W wewnętrznej wiadomości na platformie Slack sprawdzonej przez „The New York Times” niektórzy pracownicy zostali powiadomieni w środę, że „External Voices rozpoczyna nowy rozdział w związku z przejściem do działalności wyłącznie internetowej”. Jak wynika z komunikatu Slack, produkty w sklepach będą tańsze o 50 procent.

Dwóch pracowników stwierdziło, że ta wiadomość była zaskakująca i dodało, że nie zaproponowano im premii za zakończenie pracy.

Firma Outdoor Voices, która na swojej stronie internetowej wymienia 16 punktów sprzedaży detalicznej, nie odpowiedziała natychmiast na prośbę o komentarz.

Założona w 2014 roku przez Tai Haneya marka stała się znana dzięki stonowanym kolorom i estetyce, którą można podziwiać na Instagramie. Rozważ dopasowanie krótkich topów i legginsów w bladych odcieniach ziemistych kolorów. Hashtag i hasło firmy #DoingThings stały się popularne w mediach społecznościowych, gdzie zwolennicy marki regularnie udostępniali zdjęcia, na których uczestniczą w zajęciach sportowych, takich jak bieganie, wędrówki czy spinning. Firma często organizowała wydarzenia, takie jak zajęcia grupowe, a także zbudowała platformę redakcyjną o nazwie The Recreationalist.

Wielu klientów Outdoor Voices to nie tylko klienci; Byli lojalni. Firma była stylową marką sportowo-rozrywkową, doskonale pozycjonowaną, aby przyciągnąć uwagę millenialsów, ale także sprzedawała styl życia. Styl życia pomógł marce Pozyskiwanie wielomilionowych funduszy. W profilu z 2019 roku „The New Yorker” porównał głosy z zewnątrz do… Lululemon.

Jednak za fasadą hashtagów i spandexu pojawiły się problemy. W 2018 roku wartość firmy wyceniono na 110 milionów dolarów. (W tym samym roku firma Outdoor Voices wypuściła swoją sportową sukienkę, elastyczną sukienkę ze spodenkami pod spodem, która zainspirowała wielu naśladowców). Do 2020 r. wycena spadła do 40 milionów dolarów. Kilku czołowych menedżerów opuściło firmę po kolei. Podobno pani Haney i Mickey Drexler, ekspert ds. handlu detalicznego znany z pracy w Gap i J. Crew, który w 2017 roku został inwestorem i prezesem Outdoor Voices, nie dogadywali się. W lutym 2020 roku pani Hani ustąpiła ze stanowiska dyrektora generalnego, zachowując miejsce w zarządzie spółki.

Kierownik sklepu powiedziała, że ​​została powiadomiona o zamknięciu sklepu we wtorek i zaproponowano jej 500 dolarów za pozostanie w sklepie przez resztę tygodnia. Powiedziała, że ​​poczuła to jak uderzenie w twarz.