Nowa usługa OTT CDA TV zostanie uruchomiona w Polsce 9 sierpnia.
Oferuje trzy pakiety tematyczne, a usługa SVOD jest dostępna tylko dla subskrybentów CDA premium.
Pierwszy pakiet „Uniwersalny” musi być przewieziony, kanały muszą być dostarczone i dostępne bez dodatkowych opłat, drugi pakiet „Start” zawiera około 40 kanałów i kosztuje 4 (0,88 zł) miesięcznie. 14-dniowy okres próbny. Trzeci pakiet „podstawowy” zawiera prawie 90 kanałów i kosztuje 30 zł miesięcznie, bez bezpłatnego okresu próbnego.
CDA TV wyróżnia się prostym dostępem i prostym modelem rozliczeń, takim jak CDA Premium: abonament miesięczny, który można aktywować lub dezaktywować w dowolnym momencie, brak długoterminowych umów i zobowiązań. Dostęp do CDA TV można uzyskać na dowolnym urządzeniu: na komputerze pod adresem www.cda.pl/tv, na urządzeniach mobilnych (ekskluzywna aplikacja CDA na Androida i iOS) oraz na telewizorach smart (LG, Philips, Sony, Panasonic, Hisense, Toshiba, TCL, Hitachi, JVC , Ustawienia Androida, Android TV, Chromecast i inne).
Telewizory CDA będą również dostępne podczas podróży do krajów UE, a większość kanałów będzie nadawanych w jakości Full HD, a cztery wkrótce będą dostępne w jakości 4K.
Związane z
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35