Ponieważ Nintendo Switch wciąż się rozwija pod względem tempa sprzedaży i popularności, Nintendo i wiele innych firm nadal korzysta z technologii mobilnej, aby uzyskać najlepsze możliwe wyniki. Nie ma wątpliwości, że sprostanie oczekiwaniom wizualnym i wydajnościowym na rok 2022 będzie wyzwaniem dla systemu, ale ciekawa licencja czeka na kolejny etap. Nintendo Switch Sport Wskazuje potencjalny sposób na zwiększenie możliwości hybrydowych przez Nintendo.
Jak to zauważyłem @nwplayer123. W wersji próbnej Nintendo Switch Sports gra korzysta z licencji na technologię AMD FidelityFX Super Resolution. W rzeczywistości jest to oprogramowanie typu open source i bezpłatne, ale projekty zarabiające nadal muszą potwierdzać jego użycie na stronach licencyjnych, takich jak ta poniżej. W tej chwili wydaje się, że Nintendo używa go tylko w tej konkretnej grze, ale jeśli wyniki są dobre, nie można sobie wyobrazić, aby można go było wykorzystać w innych projektach.
więc co to jest? gry komputerowe trochę bardziej zagłębić się w technologię i Oficjalna strona internetowa Pokazuje również jego potencjalny wpływ na wydajność gry. Jeśli pamiętasz, w przeszłości było Ekscytująca rozmowa o tym, jak przyszły Konsole Nintendo mogą korzystać z DLSS firmy NVIDIA, technologia superpróbkowania, która może renderować gry na wyjściu „Switch 2” w rozdzielczości 4K podczas odtwarzania w oryginalnej niższej rozdzielczości. To sposób na uzyskanie imponujących wyników przy jednoczesnym przyjmowaniu słabszych chipów, co nieuchronnie zdarza się w przypadku urządzeń mobilnych. Problem polega na tym, że procesor graficzny Tegra X1 Switcha nie obsługuje DLSS.
Jednak FidelityFX Super Resolution AMD różni się nieco w swoich głównych celach. Ulepsza obraz, aby wyglądał ostrzej nawet przy niższych rozdzielczościach, ale nie robi tego z wielką sztuczną inteligencją. Jest to algorytm, który teoretycznie może działać na większości systemów i kart; Jest on stosowany w każdej grze i działa również na chipsetach NVIDIA. Uaktualnienie jest technicznie drugorzędnym powodem, aby go używać, ponieważ główną zaletą jest to, że skalowanie obrazu może pozwolić na lepszą wydajność i liczbę klatek na sekundę, podczas gdy nieruchomy – dla większości oczu, a zwłaszcza podczas grania – wygląda na to, że działa w przyzwoitej rozdzielczości.
Na przykładzie Nintendo Switch Sports powiedzmy, że Nintendo chciało działać w 60 klatkach na sekundę, ale miało problemy z zablokowaniem tego; Efektywne wykorzystanie technologii, takiej jak AMD Fidelity FX Super Resolution, może pomóc w osiągnięciu celów dotyczących wydajności, teoretycznie przy mniejszej liczbie trafień wizualnych i rozdzielczości wyjściowej.
Ciekawie będzie zobaczyć, jak to się rozwinie, ale jest pewne, że ponieważ Nintendo nadal wspiera Switcha za pomocą wielu głównych gier, bez wątpienia będzie badać takie narzędzia, aby poprawić ogólną wydajność.
Zobaczymy, czy inne nadchodzące gry na Switcha również będą korzystać z tego zestawu narzędzi.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie