- Netflix uruchomił usługę strumieniowego przesyłania gier wideo w listopadzie 2021 r., inwestując w gry mobilne.
- Od tego czasu gigant streamingowy kupił kilka studiów deweloperskich i zwiększył liczbę pracowników zajmujących się grami.
- Przełom w kierunku interaktywnego przesyłania strumieniowego nastąpił, gdy wzrost Netflix spowalnia do pojedynczych cyfr.
Podczas gdy Netflix poluje na młodszych odbiorców i stara się utrzymać treści swoich dotychczasowych subskrybentów, gigant streamingowy skupił się na nowym rozdziale: grach wideo.
Ponieważ konkurenci, tacy jak HBO’s Max i Disney+, wprowadzili na rynek i zmienili markę w ostatnich latach, ograniczając liczbę programów dostępnych w serwisie Netflix, ponieważ każda sieć tworzy własne centralne centrum treści, usługa przesyłania strumieniowego OG musiała ponownie skupić się na myśleniu o kolejnym rozdziale. tym razem mocno inwestuje w świat interaktywnej rozrywki.
„Konkurujemy (i przegrywamy) z większą liczbą Fortnite niż HBO, firma książki w swoim raporcie o zarobkach za rok 2019, odnosząc się do wirusowej sensacji gier online.
Pod koniec 2021 roku Netflix zaczął współtworzyć własne gry mobilne. Firma zatrudniła dziesiątki nowych pracowników i utworzyła dedykowane studio w Helsinkach w Finlandii, aby tworzyć nowe tytuły gier strumieniowych, donosi Insider.
Środa, Netflixa Wydała swoją najnowszą grę, przygodową grę graficzną opracowaną przez Night School Studio, zatytułowaną „OXENFREE II: Lost Signals”. Kontynuacja thrillera o zjawiskach nadprzyrodzonych typu „wskaż i kliknij” jest dostępna w aplikacji mobilnej Netflix, Steam, PlayStation i Nintendo Switch.
Przedstawiciele Netflix nie odpowiedzieli od razu na prośbę Insidera o komentarz.
Zwrot w grach wideo pojawia się, gdy wzrost Netflix drastycznie zwolnił – zgodnie z przechowywanymi przez niego zapisami Analiza zapasów, roczny wzrost firmy nie był mniejszy niż 12% do ubiegłego roku. W 2022 r., mimo że przychody wyniosły 31,62 mld USD, firma zakończyła rok wzrostem zaledwie o 6,46%, w porównaniu z 18,81% w 2021 r. i 24,01% w 2020 r.
Nadal nie jest jasne, czy najnowsze przedsięwzięcie Netflix odniesie sukces, zwłaszcza że inne firmy, takie jak Google, zamknęły swoją usługę przesyłania strumieniowego gier po… mniej niż trzy lataale firma była pionierem już wcześniej: w 2007 roku Netflix zainicjował przejście całej branży rozrywkowej na streaming.
Jak dotąd powolne, ale stałe tempo Netlfix, zwłaszcza w porównaniu z konkurencją, wydaje się działać na korzyść twórców, dzwonnik wspomniany.
Night School Studio było pierwszym przejęciem studia gier Netflix i zostało przejęte we wrześniu 2021 r., miesiąc po tym, jak streamer wypuścił dwie gry beta związane z serią „Stranger Things”, Techcrunch wspomniany.
„Widzieliśmy, jak wielu graczy przybywa w kosmos i próbuje zrobić duże huśtawki” – powiedział w tym tygodniu Ringer, założyciel Knightskool, Sean Krankle. „[We heard] Na początku podejście to było bardzo ostrożne i wyważone i nie byłoby to: „Wejdźmy na szczyt góry i powieśmy tam flagę Netflixa i [say] Zmieniamy branżę. „
Obejrzyj teraz: Popularne filmy Insider Inc.
pobierać…
Ujawnienie: Matthias Dupfner, dyrektor generalny Axel Springer, spółki macierzystej Business Insider, zasiada w zarządzie Netflix.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie