NBA odnotowała w tym sezonie rekordową frekwencję na meczach sezonu zasadniczego. Rekordy obejmują najwyższą w historii całkowitą i średnią frekwencję, odsetek drużyn z pełnymi miejscami, które wyprzedały swoje miejsca, oraz odsetek wyprzedanych miejsc.
To już drugi rok z rzędu, gdy NBA ustanawia nowe rekordy w tych kategoriach. W tym sezonie przyciągnął na swoje areny prawie 304 000 więcej fanów niż w zeszłym sezonie (łącznie 22 538 518), a średnio 18 324 na mecz. Władze ligi podały, że w całej lidze sprzedano 873 zawodników, czyli o 82 więcej niż w zeszłym sezonie.
71% meczów zostało wyprzedanych, a 12 drużyn wyprzedało wszystkie swoje mecze u siebie (Boston Celtics, Cleveland Cavaliers, Dallas Mavericks, Denver Nuggets, Golden State Warriors, Miami Heat, Milwaukee Bucks, Minnesota Timberwolves, Philadelphia 76ers, Phoenix Suns) . Sacramento Kings i Utah Jazz).
Po poniedziałkowej publikacji liga przesłała wyjaśnienie, w którym wprowadza pewne drobne zmiany w liczbie frekwencji i informacjach o sprzedaży.
Liga opublikowała także dane dotyczące oglądalności mediów społecznościowych i cyfrowych.
Okazało się, że LeBron James, Stephen Curry, Victor Wimpanyama i Luka Doncic byli zdecydowanie najczęściej oglądanymi graczami na tych platformach i jedynymi, którzy przekroczyli łączną liczbę miliardów wyświetleń.
Najchętniej oglądanym meczem w tym sezonie na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych NBA był przechwyt Dončicia, który zakończył się podaniem do Kyriego Irvinga i wsadem do alejki Derricka Jonesa Jr. NBA twierdzi, że od momentu rozegrania meczu przeciwko Utah Jazz 21 marca obejrzano go 250 milionów razy.
Bilety na każdy mecz NBA możesz kupić Tutaj.
Wymagana lektura
(Zdjęcie: Adam Pantozzi/NBAE poprzez Getty Images)
More Stories
Patriots wybrali Jacoby’ego Brissetta na swojego początkowego rozgrywającego zamiast Drake’a Maya
Siedem wielkich transakcji, które chcielibyśmy zobaczyć przed otwarciem sezonu NFL
Zac Taylor z Bengals – Wcześnie rozmawialiśmy o sytuacji Ja’Marr Chase