27 lipca, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Najnowszy napój dyniowy Dunkin zawiera prawdziwe pączki

Najnowszy napój dyniowy Dunkin zawiera prawdziwe pączki

Clint Blowers/Dunkin’ Donuts

Najnowszy napój dyniowy Dunkin zawiera Munchkins.


Nowy Jork
CNN

Dunkin’ podnosi poprzeczkę Wojny picia dyni Z czym, ciastami.

Od środy jej najnowszy jesienny napój obejmuje pączka Munchkina o smaku dyni, zmieszanego z mrożoną kawą i polanego bitą śmietaną i polewą karmelową. Jest to pierwszy raz, kiedy sieć dodała pączki bezpośrednio do swojej oferty napojów.

Napój o nazwie „Ice Spice Munchkins Drink” powstał we współpracy z raperem Ice Spice i być może największym fanem Dunkina, aktorem Benem Affleckiem. Para pojawia się w reklamie telewizyjnej promującej napój, w której zauważono, że fani rapera nazywani są „munchkinsami”. To także druga reklama, w której Affleck występuje w filmie Dunkin’ po swoim debiucie Somewhere Super Bowl w tym roku.

Dunkin’ wprowadziło jesienne menu w połowie sierpnia, kilka tygodni przed dodaniem do menu przez Starbucks latte z przyprawami dyniowymi. Wtorek, Wendy’s zaczęła sprzedawać Przez ograniczony czas nowy smak w menu Pumpkin Spice Frosty to Pumpkin Spice Flavoured Cold Brew Coffee, w którym zastosowano ten sam syrop co Pumpkin Spice Frosty.

Dunkin’ stwierdził w oświadczeniu, że „sezon na przyprawy dyniowe stał się ostatnio nieco przewidywalny” i że nowy napój „przemawia do pierwszych miłośników dyni, niezależnie od oficjalnego rozpoczęcia sezonu”. Ceny różnią się w zależności od miasta, a napój dostępny jest w menu przez ograniczony czas.

Dodawanie napojów o smaku dyni jest oczywiste, ponieważ ich smak stale zyskuje na popularności. Pumpkin Spice Latte Starbucks’a stała się niezawodnym hitem, stanowiąc jesienną ostoję i zapewniając sieci kawiarni sezonowy wzrost sprzedaży o tej porze roku przez ostatnie dwie dekady.

Na rynku zapełniły się dziesiątki innych produktów spożywczych, od przyprawy dyniowej Oreo po piwo, mieszankę gorącej czekolady, a nawet odżywkę białkową.

Dla marketerów produkty sezonowe są kluczowym sposobem na wywołanie szumu. Często wybierają przedmioty, które wywołują u ludzi określony nastrój – nostalgię lub podekscytowanie nowym sezonem – ale są zbyt pobłażliwe, aby kupować je częściej niż kilka razy w roku. Dostępność „tylko przez ograniczony czas” również zwiększa atrakcyjność.

READ  Christie Brinkley rozbiera się do stanika, świętując swoje 70. urodziny