Clint Blowers/Dunkin’ Donuts
Najnowszy napój dyniowy Dunkin zawiera Munchkins.
Nowy Jork
CNN
—
Dunkin’ podnosi poprzeczkę Wojny picia dyni Z czym, ciastami.
Od środy jej najnowszy jesienny napój obejmuje pączka Munchkina o smaku dyni, zmieszanego z mrożoną kawą i polanego bitą śmietaną i polewą karmelową. Jest to pierwszy raz, kiedy sieć dodała pączki bezpośrednio do swojej oferty napojów.
Napój o nazwie „Ice Spice Munchkins Drink” powstał we współpracy z raperem Ice Spice i być może największym fanem Dunkina, aktorem Benem Affleckiem. Para pojawia się w reklamie telewizyjnej promującej napój, w której zauważono, że fani rapera nazywani są „munchkinsami”. To także druga reklama, w której Affleck występuje w filmie Dunkin’ po swoim debiucie Somewhere Super Bowl w tym roku.
Dunkin’ wprowadziło jesienne menu w połowie sierpnia, kilka tygodni przed dodaniem do menu przez Starbucks latte z przyprawami dyniowymi. Wtorek, Wendy’s zaczęła sprzedawać Przez ograniczony czas nowy smak w menu Pumpkin Spice Frosty to Pumpkin Spice Flavoured Cold Brew Coffee, w którym zastosowano ten sam syrop co Pumpkin Spice Frosty.
Dunkin’ stwierdził w oświadczeniu, że „sezon na przyprawy dyniowe stał się ostatnio nieco przewidywalny” i że nowy napój „przemawia do pierwszych miłośników dyni, niezależnie od oficjalnego rozpoczęcia sezonu”. Ceny różnią się w zależności od miasta, a napój dostępny jest w menu przez ograniczony czas.
Dodawanie napojów o smaku dyni jest oczywiste, ponieważ ich smak stale zyskuje na popularności. Pumpkin Spice Latte Starbucks’a stała się niezawodnym hitem, stanowiąc jesienną ostoję i zapewniając sieci kawiarni sezonowy wzrost sprzedaży o tej porze roku przez ostatnie dwie dekady.
Na rynku zapełniły się dziesiątki innych produktów spożywczych, od przyprawy dyniowej Oreo po piwo, mieszankę gorącej czekolady, a nawet odżywkę białkową.
Dla marketerów produkty sezonowe są kluczowym sposobem na wywołanie szumu. Często wybierają przedmioty, które wywołują u ludzi określony nastrój – nostalgię lub podekscytowanie nowym sezonem – ale są zbyt pobłażliwe, aby kupować je częściej niż kilka razy w roku. Dostępność „tylko przez ograniczony czas” również zwiększa atrakcyjność.

„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Taylor Swift, potęga popkultury, utrzymuje „Sunday Night Football” na najwyższych oglądalności
Zendaya olśniewa w białej sukni w Paryżu na pokazie mody Louis Vuitton – The Hollywood Reporter
Tom Hanks ostrzega, że obraz reklamy planu dentystycznego został sfałszowany przez sztuczną inteligencję