Clint Blowers/Dunkin’ Donuts
Najnowszy napój dyniowy Dunkin zawiera Munchkins.
Nowy Jork
CNN
—
Dunkin’ podnosi poprzeczkę Wojny picia dyni Z czym, ciastami.
Od środy jej najnowszy jesienny napój obejmuje pączka Munchkina o smaku dyni, zmieszanego z mrożoną kawą i polanego bitą śmietaną i polewą karmelową. Jest to pierwszy raz, kiedy sieć dodała pączki bezpośrednio do swojej oferty napojów.
Napój o nazwie „Ice Spice Munchkins Drink” powstał we współpracy z raperem Ice Spice i być może największym fanem Dunkina, aktorem Benem Affleckiem. Para pojawia się w reklamie telewizyjnej promującej napój, w której zauważono, że fani rapera nazywani są „munchkinsami”. To także druga reklama, w której Affleck występuje w filmie Dunkin’ po swoim debiucie Somewhere Super Bowl w tym roku.
Dunkin’ wprowadziło jesienne menu w połowie sierpnia, kilka tygodni przed dodaniem do menu przez Starbucks latte z przyprawami dyniowymi. Wtorek, Wendy’s zaczęła sprzedawać Przez ograniczony czas nowy smak w menu Pumpkin Spice Frosty to Pumpkin Spice Flavoured Cold Brew Coffee, w którym zastosowano ten sam syrop co Pumpkin Spice Frosty.
Dunkin’ stwierdził w oświadczeniu, że „sezon na przyprawy dyniowe stał się ostatnio nieco przewidywalny” i że nowy napój „przemawia do pierwszych miłośników dyni, niezależnie od oficjalnego rozpoczęcia sezonu”. Ceny różnią się w zależności od miasta, a napój dostępny jest w menu przez ograniczony czas.
Dodawanie napojów o smaku dyni jest oczywiste, ponieważ ich smak stale zyskuje na popularności. Pumpkin Spice Latte Starbucks’a stała się niezawodnym hitem, stanowiąc jesienną ostoję i zapewniając sieci kawiarni sezonowy wzrost sprzedaży o tej porze roku przez ostatnie dwie dekady.
Na rynku zapełniły się dziesiątki innych produktów spożywczych, od przyprawy dyniowej Oreo po piwo, mieszankę gorącej czekolady, a nawet odżywkę białkową.
Dla marketerów produkty sezonowe są kluczowym sposobem na wywołanie szumu. Często wybierają przedmioty, które wywołują u ludzi określony nastrój – nostalgię lub podekscytowanie nowym sezonem – ale są zbyt pobłażliwe, aby kupować je częściej niż kilka razy w roku. Dostępność „tylko przez ograniczony czas” również zwiększa atrakcyjność.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025