Południowokoreańska marka produktów do pielęgnacji włosów Modamoda nawiązała współpracę z polską MBF Group SA w zakresie dystrybucji, zaznaczając tym samym swoje wejście w rozwijającą się europejską branżę kosmetyczną.
Produkty Modamoda wykorzystują właściwości przeciwutleniające polifenoli, które w owocach brązowieją, aby naturalnie zabarwić włosy podczas mycia szamponem.
Współpraca odgrywa ważną rolę w kwitnącej polskiej gospodarce i stanowi bramę do rynku europejskiego, odzwierciedlając trend południowokoreańskich firm poszukujących partnerów w Polsce dla swoich europejskich przedsięwzięć.
Grupa MBF posiada kwalifikacje do współpracy z organizacjami takimi jak NATO i Rząd Federalny Stanów Zjednoczonych, z dużym doświadczeniem w zakresie dostaw w różnych sektorach europejskich, od wyrobów medycznych po towary konsumpcyjne.
Wynajdując pierwszą na świecie formułę naturalnego szamponu brązującego z wykorzystaniem polifenoli, ModaModa jest liderem na rynku szamponów przyciemniających włosy w Korei Południowej.
W skali globalnej jest siłą K-beauty, zaznaczając swoją obecność w USA, Chinach, Tajwanie, Singapurze, Azji Południowo-Wschodniej i Japonii w ciągu dwóch lat od premiery. Również w tym roku ModaModa przygotowała grunt pod wejście na rynek europejski, co zostało podkreślone umową handlową z Brazylią.
„Po wejściu na pięć rynków międzynarodowych nasze wysiłki w Chinach i Japonii znacząco się wyróżniają” – zauważył Bae Hyung-Jin, dyrektor generalny ModaModa. „Naszą wizją jest penetracja rynków Ameryki Środkowej i Południowej, Europy i stanie się prawdziwie globalną marką lifestylową.”
Napisz do Ji-Yoon Yang pod adresem [email protected]
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Polska twierdzi, że mroźna zima może spowodować nową falę ukraińskich uchodźców
Polska nie pozwoli Ukrainie przystąpić do UE, dopóki nie zostanie rozwiązana kwestia masakry podczas II wojny światowej – powiedział wicepremier.
Produkcja w Polsce wzrosła w czerwcu o 219 sztuk