McDonald's planuje do końca 2026 roku sprzedawać pączki Krispy Kreme we wszystkich ponad 13 500 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych.
Wdrażanie rozpocznie się w drugiej połowie tego roku, a dodanie pączków Krispy Kreme do krajowego menu McDonald's zajmie około 2,5 roku, w miarę jak firma piekarnicza będzie zwiększać swoją dystrybucję, aby dostosować się do partnerstwa, ogłosił we wtorek gigant fast foodów.
Posunięcie to, o którym wcześniej informował m.in CNBCReprezentuje wyłączne partnerstwo pomiędzy McDonald's i Krispy Kreme w Stanach Zjednoczonych na czas trwania umowy.
Nie było od razu jasne, jak długo pączki Krispy Kreme pozostaną w centrach McDonald's po zakończeniu wdrożenia do 2026 r., kiedy to klienci McDonald's będą mogli zamawiać oryginalne pączki z lukrem czekoladowym z posypką i pączki wypełnione polewą czekoladową. Rzecznik Krispy Kreme potwierdził „The Post” indywidualnie lub w sześcioosobowych grupach.
Ciasta będzie można kupić przez cały dzień.
Aby uczcić partnerstwo, Krispy Kreme zaoferuje bezpłatny oryginalny glazurowany pączek wszystkim gościom, którzy odwiedzą piekarnie tej firmy w Stanach Zjednoczonych dzisiaj, we wtorek, 26 marca, między 17:00 a 21:00.
Do zaopatrzenia swoich tysięcy lokalizacji Golden Arches Krispy Kreme zastosuje model „hub-and-szprychy”, tak jak ma to miejsce w przypadku dostarczania swoich popularnych smażonych i glazurowanych smakołyków do 6800 zewnętrznych sklepów, w których od grudnia sprzedawane są jej pączki. 31. .
Według CNBC centra produkcyjne – którymi są sklepy Krispy Kreme lub fabryki pączków – codziennie wysyłają świeże pączki do punktów sprzedaży detalicznej, takich jak sklepy spożywcze i stacje benzynowe.
„Uważamy, że dzięki naszej istniejącej infrastrukturze możemy obsłużyć około 6000 restauracji, z których większość to sklepy z pączkami, które mają nadwyżkę mocy produkcyjnych” – powiedział CNBC dyrektor generalny Krispy Kreme, Josh Charlesworth.
McDonald's ma jednak dodatkowe 7500 restauracji i ujawnił plany otwarcia 900 nowych lokalizacji w całych Stanach Zjednoczonych do 2027 r.
Chociaż Krispy Kreme zwiększa swoje moce produkcyjne przede wszystkim na potrzeby partnerstwa z McDonald's, Charlesworth zauważył, że transakcja stanowi dużą szansę dla sklepu z pączkami – który ma ponad 300 własnych lokalizacji – na rozszerzenie swojego zasięgu, jak podaje CNBC.
Krispy Kreme wykorzysta także szansę na dotarcie do sklepów spożywczych i sklepów ogólnospożywczych, które preferują dostawców krajowych.
„Oznacza to, że ogólna wydajność i produktywność naszej sieci dystrybucyjnej z biegiem czasu radykalnie się poprawi, i to nie tylko z powodu tych wszystkich lokalnych dostaw” – Charlesworth powiedział CNBC.
Wydajność będzie się również przejawiać w postaci mniejszej ilości odpadów, ponieważ lokalizacje Krispy Kreme często produkują więcej cukierków, niż są w stanie sprzedać danego dnia.
Dzięki dodatkowemu popytowi ze strony McDonald's i innych nowych dostawców Krispy Kreme będzie w stanie wyprodukować więcej pączków bez ponoszenia dodatkowych kosztów produkcji.
„Tak więc rozwój nowego kanału codziennej dostawy sprawia, że nasz system jest bardziej rentowny, a McDonald's jest tego akceleratorem” – Charlesworth powiedział CNBC.
Rzecznik McDonald's powiedział także The Post: „To partnerstwo otworzy dodatkowe możliwości rozwoju dla restauracji McDonald's w całym kraju — zwłaszcza podczas śniadania (bo kto nie lubi świeżej muffinki z poranną mcafé?), ale także podczas całego śniadania. ” dzień.”
Współpraca Krispy Kreme z McDonald's rozpoczęła się pod koniec 2022 roku, kiedy sieć fast foodów sprzedawała ulubione pączki tej marki w dziewięciu lokalizacjach w Kentucky.
Według McDonald's, w ramach udanego pilotażu McDonald's dodał pączki Krispy Kreme do dodatkowych 146 restauracji w całym stanie strona internetowaPlus kilkanaście lokalizacji w Indianie.
Według CNBC Charlesworth powiedział, że popyt ze strony klientów McDonald's podczas testów przekroczył oczekiwania sieci.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii