16 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

McDonald’s osiąga wzrost sprzedaży dzięki tańszemu menu i nowym premierom

30 października (Reuters) – McDonald’s Corp (MCD.N) przekroczył w poniedziałek szacunki Wall Street dotyczące wyników kwartalnych, do czego przyczyniły się nowe premiery, promocje i popyt na tańsze burgery i frytki ze strony gości, którzy borykają się z wciąż wysokimi cenami żywności i artykułów pierwszej potrzeby.

Akcje spółki otworzyły się o 2% wyżej, co zwiększyło oczekiwania dotyczące marży całorocznej w związku z niższymi kosztami surowców, takich jak warzywa i białka.

Wielkość i skala działalności McDonald’s pomogły utrzymać stosunkowo przystępne ceny posiłków nawet po zeszłorocznych podwyżkach cen w całej branży, pomagając przeciwdziałać trendowi, zgodnie z którym konsumenci dotknięci inflacją jedzą więcej w domu i szerszemu spadkowi odwiedzalności.

Firma wprowadziła także na inne rynki mniejsze, tańsze pakiety posiłków zawierające podstawowe pozycje menu po przetestowaniu ich na rynkach takich jak Niemcy.

„Konsumenci nadal bardziej zwracają uwagę na to, co i gdzie wydają… (ale) nie widzimy żadnych zmian w zakresie akceptacji klientów… jeśli chodzi o ceny” – powiedział dyrektor generalny Chris Kempczinski po ogłoszeniu wyników dzwonić. .

W rzeczywistości McDonald’s odnotował wzrost ruchu wśród konsumentów o niskich dochodach, mimo że liczba odwiedzin w całej branży spadła, powiedział Kempczinski.

Opierając się na swojej historii udoskonaleń menu, gigant burgerowy wprowadził w lipcu Cheesy Jalapeño Bacon Quarter Pounder, a we wrześniu ponownie wprowadził do menu ulubione przez fanów Spicy Chicken McNuggets.

Joshua Long, analityk Stevens, stwierdził, że McDonald’s wykonał „świetną robotę”, powracając do pozycji menu, które z biegiem czasu sprawdzały się dobrze, co zwiększyło sprzedaż i marże.

Globalna sprzedaż porównywalna wzrosła o 8,8% w trzecim kwartale zakończonym 30 września, podczas gdy analitycy spodziewali się średnio wzrostu o 7,36%, zgodnie z danymi LSEG.

Long dodał, że „wartość, przystępność cenowa i spójność, jakie marka McDonald’s może zaoferować konsumentowi”, będą napędzać dynamikę sprzedaży w pozostałej części roku.

Porównywalna sprzedaż w USA wzrosła lepiej niż oczekiwano o 8,1%, podczas gdy sprzedaż w tych samych sklepach na obsługiwanych przez nią rynkach międzynarodowych również przekroczyła wcześniejsze szacunki.

Skorygowany zysk na akcję wynoszący 3,19 USD przewyższa szacunki na poziomie 3,00 USD.

(Reportaż Deborah Sophia z Bengaluru – przygotowany przez Mahometa dla biuletynu arabskiego) Redakcja: Sriraj Kalluvila

Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.

Uzyskanie praw licencyjnychotwiera nową kartę