Domaga się „nadwyżki” kwoty 30 000 dolarów na widza, podzielonej równo pomiędzy odszkodowania „ogólne” i „specjalne”.
Po czwartkowym incydencie z udziałem Carlosa Sainza, który wymusił zatrzymanie pierwszego treningu, nastąpiło duże opóźnienie podczas sprawdzania kapturków zaworów wodnych.
2. PR miał rozpocząć się o północy, a ostatecznie rozpoczął się o 2:30 w nocy. Jednak obiekt został oczyszczony z widzów o godzinie 1:30 ze względu na problemy kadrowe i bezpieczeństwa.
W piątek widzom, których to dotyczyło, zaoferowano kupon o wartości 200 dolarów do wykorzystania w punktach sprzedaży na terenie obiektu.
W piątkowy wieczór kancelaria prawnicza Dimopoulos we współpracy z JK Legal & Consulting złożyła pozew zbiorowy w imieniu 35 000 widzów, którzy według nich znajdowali się na torze w czwartek.
„Pozew zarzuca naruszenie umowy, zaniedbanie i oszukańcze praktyki handlowe wobec pozwanych” – stwierdza w pozwie, a mianowicie Las Vegas GP i TAB Contractors Inc., firma zaangażowana w utrzymanie toru.
„Będziemy bronić praw fanów, którzy pokonywali duże odległości i zapłacili za udział niewielkie fortuny, ale zostali pozbawieni tego doświadczenia” – zauważył główny prawnik Steve Demopoulos, znany w całym mieście ze swoich spraw dotyczących obrażeń ciała oraz dzięki billboardom i reklamom telewizyjnym. ”
W dokumencie podsumowano wydarzenia z czwartkowego wieczoru, chociaż błędnie stwierdzono, że treningi zostaną wznowione o 3:30 zamiast o 2:30.
Fotografia: François Tremblay
Prace i dyskusje na temat naprawy poluzowanych pokryw włazów postępują zgodnie z planem
W piśmie stwierdza się: „Uszczelki pokrywy włazu, które miały otaczać pokrywę włazu, zostały zainstalowane, poddane obróbce i sprawdzone przez pozwaną TAB w kontekście i zakresie jej umowy na prace na przedmiotowym torze i przygotowanie toru do wyścigów.
„Prace prowadzone przez TAB na torze, obejmujące montaż uszkodzonej pokrywy włazu i prace betoniarskie w celu uszczelnienia pokrywy włazu, zostały zakończone zaledwie kilka dni przed zawodami „przebiegu próbnego”, a tor nie był wówczas w stanie gotowym do wyścigu. ” Z wydarzenia.
Stwierdza, że „Formuła 1 i/lub jej wykonawcy oraz organizacje zajmujące się bezpieczeństwem miały obowiązek sprawdzić tor, aby upewnić się, że jest on bezpieczny dla zawodników i że jest gotowy do wyścigu w ramach zawodów „przebiegu próbnego”” oraz „nie ujawnił tego ”. Wady i/lub nieprawidłowy montaż uszczelnionej pokrywy włazu TAB oraz brak zapewnienia, że tor jest gotowy do wyścigu na zawody „przebiegu próbnego”.
Reklamacja odnosi się również do warunków biletów, wskazując, że w przypadku odwołania wydarzenia i nieprzełożenia go na inny termin należny będzie zwrot wartości nominalnej biletów.
Dodaje, że „na dzień złożenia niniejszej skargi żaden z uczestników i/lub zaproszonych osób, które zakupiły bilety na wydarzenie „Hands-On” i któremu nie odmówiono możliwości wzięcia udziału w tym samym wydarzeniu bez własnej winy, nie otrzymali i/lub zaoferowano im zwrot pieniędzy.” W zamian za bilety.
W pozwie domagano się „odszkodowania pieniężnego w kwocie, która sprawiedliwie i rozsądnie rekompensuje im szkodę wyrządzoną przez pozwanych”.
„Ponadto Powodowie domagają się odszkodowania za udrękę psychiczną w kwocie ustalonej przez ławę przysięgłych jako sprawiedliwa i rozsądna, biorąc pod uwagę umyślne, lekkomyślne i umyślne zachowanie oskarżonego”.
Formuła 1 jest świadoma tego zarzutu, ale jej rzecznik odmówił komentarza, gdy skontaktował się z nim Motorsport.com.
aktualizować: Rzecznik LVGP powiedział: „Nie możemy komentować pozwu. Skupiamy się na zapewnieniu naszym fanom rozrywki w bezpiecznym środowisku, co zawsze jest naszym najwyższym priorytetem.”
„Irytująco skromny pionier internetu. Miłośnik Twittera. Kujon od piwa. Badacz bekonów. Praktyk kawy”.
More Stories
Patriots wybrali Jacoby’ego Brissetta na swojego początkowego rozgrywającego zamiast Drake’a Maya
Siedem wielkich transakcji, które chcielibyśmy zobaczyć przed otwarciem sezonu NFL
Zac Taylor z Bengals – Wcześnie rozmawialiśmy o sytuacji Ja’Marr Chase